• Vervloekt zijn alle goden! Bah, dacht ik net een superleuke jongen ontmoet te hebben, blijkt het gewoon een player te zijn.
    Damn. Ik heb gelukkig hele lieve vriendinnen, die voor mij op onderzoek zijn geweest naar deze jongen, omdat ze een DJ niet echt vertrouwden.
    Nou ja, een paar van mijn vriendinnen zijn afgelopen nacht naar een discotheek geweest waar hij ook was en zagen hoe hij het ene na het andere meisje versierde en hij te veel zoop, waarna hij de discotheek werd uitgezet omdat hij alles onder had gekotst.
    En dit is niet de enige keer dat hij dit doet...

    Ik baal echt als een stekker.
    Zijn er dan ook nog gewone, knappe, lieve jongens die niet zo lullig omgaan met meisjes?

    Goed... Dat wordt dus weer een eenzame overheersing.

    Wat hebben jullie voor nieuws gekregen?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 13:02 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Escritura schreef:
    (...)

    I used to be a DJ D: You're so mean to me (no_chears)


    ... wait WHAT?


    quidquid excusatio prandium pro

    Aurelia schreef:
    Ik keek naar een WO2 special op National Geographic. I kicked your ass pretty good, miss :].
    Beste vijand, misschien een schrale troost, maar ik heb exact hetzelfde probleem. Misschien word ik maar lesbisch. Of misschien ook niet, volgens mij zijn vrouwen nog erger dan mannen -.-
    Uh, I need vodka.

    Pass de vodka even naar me door alsjeblieft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat ik 12 mensen op de wachtlijst voor SA's heb


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Pass de vodka even naar me door alsjeblieft.

    Komt eraan!
    Ik heb een briljant idee: fix jij voor mij een knappe blonde Duitse kerel die mijn chaotische mentaliteit compenseert met een 'ordnung muss sein' instelling, dan zal ik voor jou een robuuste Rus zoeken :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Escritura schreef:
    (...)

    I used to be a DJ D: You're so mean to me (no_chears)


    Ik heb het voornamelijk over onze mannelijke DJ's en ook niet allemaal, maar een groot deel daarvan is niet echt te vertrouwen in relaties. :')


    Til hug og blod.

    Een van de twee dames (of beiden) mag met mij in een chocolade bad :Y) Wie wil? (cool)


    quidquid excusatio prandium pro

    Aurelia schreef:
    (...)
    Komt eraan!
    Ik heb een briljant idee: fix jij voor mij een knappe blonde Duitse kerel die mijn chaotische mentaliteit compenseert met een 'ordnung muss sein' instelling, dan zal ik voor jou een robuuste Rus zoeken :Y).


    Dat eerste heb ik wel voor je, maar dan is het een Nieuw Zeelander die bij Val op Judo zit. Met een wel heel erg mooi lijf. :Y)
    Die Rus heb ik al, dus het is nog een goedkopere deal ook!


    Til hug og blod.

    Tigger schreef:
    (...)

    ... wait WHAT?


    dude i thought you knew this. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    dude i thought you knew this. (cat)


    No D:
    MAKE ME SONGS!


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Een van de twee dames (of beiden) mag met mij in een chocolade bad :Y) Wie wil? (cool)

    Chocolate? Did somebody say chocolate?
    IK!


    No growth of the heart is ever a waste

    Omerta schreef:
    (...)

    Dat eerste heb ik wel voor je, maar dan is het een Nieuw Zeelander die bij Val op Judo zit. Met een wel heel erg mooi lijf. :Y)
    Die Rus heb ik al, dus het is nog een goedkopere deal ook!

    Oeh! Die mag ook wel in het chocoladebad als het aan mij ligt :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Chocolate? Did somebody say chocolate?
    IK!


    YAY!

    Naakt? :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Aurelia schreef:
    (...)
    Chocolate? Did somebody say chocolate?
    IK!


    Hij is alleen wel van plan tussen jouw borsten in de chocolade te verdrinken dan. Just saying. (cat)


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Hij is alleen wel van plan tussen jouw borsten in de chocolade te verdrinken dan. Just saying. (cat)


    Laat me op perfecte wijze doodgaan! VERPEST MIJN PLAN NIET! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Aurelia schreef:
    (...)
    Oeh! Die mag ook wel in het chocoladebad als het aan mij ligt :Y).


    Ja, daar kreeg ik het zelfs warm van. Ook een hele leuke, lieve en grappige maar hele serieuze en keurig nette jonge. Zwarte band, in opleiding om ook een Sensei te worden. Met hele leuke blonde krullen.

    En er liepen nog wel een paar leuke koppies/lijven rond. Maar mijn Rus blijft natuurlijk het leukste! :9~


    Til hug og blod.