• Mijn kat is weg D: Kom ik gisteren thuis van een week Gent, vertelt mijn mama me plots dat mijn kat al sinds maandag niet meer gezien is. Nu ben ik echt heel erg down, want dat is echt al de zesde kat van mij die op mysterieuze manier verdwijnt.

    Ik woon in een heel erg rustige straat, dus ze kan niet omvergereden zijn. En mijn katten gaan echt nooit ver gaan wandelen. Dus nu ben ik bang dat de oude man met de duiven mijn kat iets heeft aangedaan..

    Iemand die me nog wat hoop kan geven? Al is vijf dagen echt al lang voor een kat om weg van huis te zijn toch? :s


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou even bellen naar het dichtsbijzijnde dierenasiel (of misschien een kinderboerderij?) om te vragen of ze hem daar hebben gezien. En de omgeving, de straat/buurt waar je in woont. Posters ophangen, rondbellen/vragen. Ik ken het gevoel, het is niet fijn :c


    Destroy what destroys you.

    Oké, dit is heel ongepast nu, maar ik heb dezelfde laptop als jou en jouw kat lijkt op die van mij.

    Biologist schreef:
    Ja, ga eens naar de man met de duiven. Dat het de zesde is, is niet meer normaal.
    Oh en als hij bekent, doe dan aangifte bij de politie, want ik vind dat niet kunnen om dat zomaar te doen!

    Succes in ieder geval.
    De twee huisdieren die gestorven zijn, zijn praktisch in mijn armen gestorven. (Gelukkig leven er nog twee.)


    26 - 02 - '16

    Poor thing ... Ik zou sowieso eens bij de politie gaan informeren ook, als het al de zoveelste kat is. Als je buren het ook merken is er zeer waarschijnlijk iets gaande. Dood aan mensen die zoiets met dieren doen! D:


    Til hug og blod.

    Onze kat is al eens twee maanden weggebleven, in de zomer vakantie was dat. Toen het kouder werd, was hij er weer. :W But anyway, is ze gechipt? Anders eens naar het asiel bellen? Posters ophangen?

    Lavendor schreef:
    Heb je al posters opgehangen en het dierenasiel ingeschakeld dat als ze een kat vinden, dat 'ie van jou is?
    Ik zou alles op alles zetten om haar nog te vinden, maar ik ben bang dat je er wel rekening mee moet houden dat ze misschien niet terug komt, veel sterkte =(


    I'll lick the poison from right off your kiss