• Mijn kat is weg D: Kom ik gisteren thuis van een week Gent, vertelt mijn mama me plots dat mijn kat al sinds maandag niet meer gezien is. Nu ben ik echt heel erg down, want dat is echt al de zesde kat van mij die op mysterieuze manier verdwijnt.

    Ik woon in een heel erg rustige straat, dus ze kan niet omvergereden zijn. En mijn katten gaan echt nooit ver gaan wandelen. Dus nu ben ik bang dat de oude man met de duiven mijn kat iets heeft aangedaan..

    Iemand die me nog wat hoop kan geven? Al is vijf dagen echt al lang voor een kat om weg van huis te zijn toch? :s


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heb je al posters opgehangen en het dierenasiel ingeschakeld dat als ze een kat vinden, dat 'ie van jou is?
    Ik zou alles op alles zetten om haar nog te vinden, maar ik ben bang dat je er wel rekening mee moet houden dat ze misschien niet terug komt, veel sterkte =(


    “Love is a contradiction.”

    Lavendor schreef:
    Heb je al posters opgehangen en het dierenasiel ingeschakeld dat als ze een kat vinden, dat 'ie van jou is?
    Ik zou alles op alles zetten om haar nog te vinden, maar ik ben bang dat je er wel rekening mee moet houden dat ze misschien niet terug komt, veel sterkte =(


    Shoganai i ne~

    Oh, bah. Da's wel echt sucken...
    Is er een bos dicht bij je huis?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Oh, bah. Da's wel echt sucken...
    Is er een bos dicht bij je huis?

    Neen.. En er staat ook geen maïs waarin hij zou kunnen verdwalen. Er is echt niets in de dichte omgeving waardoor hij de weg niet meer zou terug vinden

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 13:56 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heeft ze een halsbandje om met jullie adres?
    Onze kat is twee weken weggeweest maar bij wildvreemden naar binnen gelopen en die belden ons doordat ze een halsbandje omhad. Maar zoals Lavendor al zegt, je moet er wel rekening mee houden dat ze misschien niet meer terugkomt.


    Take risks and conquer your fears.

    Negligible schreef:
    (...)
    Neen.. En er staat ook geen maïs waarin hij zou kunnen verdwalen. Er is echt niets in de dichte omgeving waardoor hij de weg niet meer zou terug vinden


    Uhu. Maïs zal er al zeker niet staan, aangezien we begin mei zijn.
    Ik dacht eerlijk niet aan verdwalen.
    Een zesde kat die zo verdwijnt echt niet meer normaal.
    Hebben je buren daar ook last van?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:07 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Awh, naar het asiel gaan of affiches ophangen? Of ga met je moeder naar de man met de duiven en stel de vraag. Sterkte!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Flemish schreef:
    (...)

    Uhu. Maïs zal er al zeker niet staan, aangezien we begin mei zijn.
    Ik dacht eerlijk niet aan verdwalen.
    Een zesde kat die zo verdwijnt echt niet meer normaal.
    Hebben je buren daar ook last van?


    Haha, nu je het zegt. Ik had daar zelfs niet bij stilgestaan :'D
    Aan wat dacht je dan wel?
    Mijn achterburen hun eerste kat was ook plots weg en nu hebben ze er weer één. Die is er voorlopig nog. Verder hebben andere buren geen katten (meer). Maar mijn andere kat is er ook nog steeds en nu ben ik bang dat ze ook plots zal weg zijn. Het 'goede' bij Raizo (andere kat) is wel dat ze heel erg schichtig is tegenover vreemde mensen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Spreek de enge man met de duiven aan? Want zoiets kan natuurlijk wel. Ik zou mij ook zorgen maken als het al de zesde kat is.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:28 ]

    Zesde die wegloopt? Dat kan nooit normaal zijn .__. Ik zou die man met die duiven 'ns in de gaten houden D:
    Ik hoop dat je je kat alsnog terug vindt!


    i put the fun in funeral

    Mijn kat lijkt echt heel veel op die van jou!
    Maar, ik zou dan die man in de gaten houden. Misschien heeft hij hem wel... opgegeten of zo iets?


    Food.

    Scharry schreef:
    Mijn kat lijkt echt heel veel op die van jou!
    Maar, ik zou dan die man in de gaten houden. Misschien heeft hij hem wel... opgegeten of zo iets?


    Het was zo'n schatje, maar wel een echte deugniet :3
    Ik denk nou niet dat ie hem gaat opgegeten hebben, maar ik vrees er wel voor dat hij wel eens gif zou durven zetten of dergelijke :s


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh man, dat suckt echt. Ik zou doen zoals Lavendor zegt, aan elke supermarkt poster ophangen en naar alle dierenasiels gaan, want ja dat kan echt niet normaal zijn dat het al je 6e kat is die wegloopt..
    Ik heb ook een kat gehad die is weggelopen, we hebben haar nooit meer terug gezien. Toen had ik zo'n langharige zwarte kat, echt een schatje, maar die hebben ze gestolen. En de kat die ik nu heb hebben we al 10 jaar. Die blijft ook wel eens een week weg, maar is altijd teruggekomen.. Misschien komt die van jou ook wel terug.. Sterkte!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ja, ga eens naar de man met de duiven. Dat het de zesde is, is niet meer normaal.
    Oh en als hij bekent, doe dan aangifte bij de politie, want ik vind dat niet kunnen om dat zomaar te doen!

    Succes in ieder geval.
    De twee huisdieren die gestorven zijn, zijn praktisch in mijn armen gestorven. (Gelukkig leven er nog twee.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    idd, ik denk dat hij gif heeft gezet. In mijn dorp, in het bos had een kattenhater eens vergif gelegd. En ook van die wildklemmen, echt afschuwelijk dat die man dat doet. Onrespectvol.
    Ik denk dat je best eens met je buren gaat pratem, wat zij erover denken dat zoveel katten verdwijnen. Dan kunnnnen jullie samen misschien iets ondernemen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please