• Want zondag ga ik naar de film: achste groepers huilen niet.
    Oh en die film gaat zo'n impact op mij hebben, door het verhaal maar vooral om de hoofdpersoon.

    Om welke film moesten jullie als laatste janken?


    <3

    Ik ben ook naar Achtste Groepers Huilen Niet geweest & ik heb zelf ook bijna de hele film zitten huilen. Mijn vriend is zelf overleden aan kanker toen ik in groep 8 zat, dus ja.. was wel een *** film om te kijken dan. Maar wel heel mooi <3


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Ik huil nooit tijdens films, maar tijdens 'Komt een vrouw bij de dokter' moest ik wel huilen.


    Food.

    Titanic :')


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik heb die film ook gezien ja, niet gehuild, maar dat kwam door een vriendin naast me die de hele tijd random dingen zei :') In ieder geval, ik moest huilen bij Marley & Me. ;s


    The universal language of art.

    Ik ga daar beter niet heen. Mijn vriendje/verloofde heeft kanker gehad en ik vind het echt... vreselijk.

    Antwoord op je vraag: ik heb voor het laatst gehuild bij... Harry Potter and the Deathly Hallows Part Two.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 19:54 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb vandaag nog gehuild om een serie. 8D

    En als antwoord op je vraag, de Hongerspelen.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Pericles schreef:
    Ik zou het echt niet weten, ik huil bij bijna elke dramafilm.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ehm... Ik weet het niet meer. Ik zie zoveel films :') En soms ben ik echt in de stemming om te huilen, soms echt niet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Die film lijkt me zo heftig, want het boek was ook al heel heftig...

    Ik huil vooral bij:
    The notebook
    Titanic
    Marly and me
    Romeo + Juliet
    Finding neverland
    P.S. I love you
    Harry Potter and the deathly hallows part 1 and 2


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Die film lijkt me zo heftig, want het boek was ook al heel heftig...

    Ik huil vooral bij:
    The notebook
    Titanic
    Marly and me
    Romeo + Juliet
    Finding neverland
    P.S. I love you

    Harry Potter and the deathly hallows part 1 and 2

    Bij die twee heb ik ook enorm veel traantjes gelaten.

    De laatste film was dan toch The boy in the striped pyjamas, kwam laatst op tv & moest dan toch op het laatst wel weer even wat traantjes wegpinken! Als ik mezelf dan toch echt moet afvragen bij welke film ik echt moet huilen, dan kom ik toch bij de Titanic uit. Hij raakt me zo diep, elke keer weer. Zo een verschrikkelijk ramp, maar echt een hele mooie, diepe maar vooral prachtige film!
    Had hem laatst ook in de bioscoop gezien, had ik misschien beter niet kunnen doen. Ik kwam op me hoogtepunt van tranen en ondertussen waren ook 2 vriendinnen van mij aan het huilen en toen moesten we dus ondertussen heel hard lachen omdat we net 3 wasberen waren die keihard een potje aan het janken waren.. Ik wil niet eens weten wat de rest van de zaal dacht, maar volgens mij klonkt het alsof er 1 of ander dier werd vermoord! :Y)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 1:11 ]

    The Hunger games, was de laatste waarbij ik gehuild heb. Ik ben een emotioneel wrak, ik huil zowat bij elke film, vandaar dat mijn favo genre Horror is daar hoef je niet bij te huilen, als ze goed zijn heb je daar niet eens de tijd voor. xd


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Marley & me.
    De enige film waarbij ik huil, altijd op het moment dat die hond doodgaat.


    Tell me about it, stud.

    Als iemand dood gaat haha maar vorige week op vakantie heb ik Blue Valentine gekeken en die was zielig! xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik huil echt eigenlijk nooit bij films, maar ik kijk ook niet echt vaak huilfilms moet ik zeggen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.