• Ik had zoiets van; ga eens lekker gezellig onder op de bank met de laptop zitten, ik zit alleen maar boven.
    Komt mijn moeder thuis en dan gaat ze helemaal boven op me hangen met de laptop en bemoeit zich echt met alles. Bah.

    En, is dat nog bij iemand bekend?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    NyanDash schreef:
    Ik heb een pc in mijn kamer en daar ben ik dan ook 9 van de 10 keer te vinden :'D


    There is nothing more badass than being yourself

    ja, heb ik ook wel eens voor met mijn papa , ik ga er nooit echt op in , want ik weet dat hij het goed bedoelt. (flower)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Nee, als ik beneden zit met mijn laptop -zoals nu- laten ze me wel met rust. Af en toe vragen ze gewoon iets, maar verder doen ze hun eigen ding gewoon.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zit eigenlijk altijd beneden. Persoonlijk vind ik dat gezelliger. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nope, want mijn ouders zijn op vakantie :Y)
    En verder zijn ze niet zo erg...


    Deep inside, I've never felt alive

    áls ik beneden zit -wat overigens niet vaak gebeurt- laten ze me wel met rust.
    Toch zit ik liever boven, dan weet ik zeker dat er niemand meekijkt xD


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Als ik al beneden op de pc zit is het met de koptelefoon op mijn hoofd zodat ik ze alvast niet hoor :W Maar meestal zit ik boven achter mijn laptop.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Spotgaai schreef:
    Herkenbaar.
    Kom ik een keer beneden, gaan ze meteen lopen zeiken over school etc.
    Ik snap de hint al, ik ga al weer naar boven =/


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Desktop + 2 monitoren naar beneden verhuizen kost mij teveel tijd, niet dat ik ooit beneden zou zitten, zit liever de hele dag boven dan dat ik om de 10 minuten word lastig gevallen door mijn moeder.

    Nee, mijn ouder bemoeien zichzelf niet met mijn laptop. Gelukkig niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat heb ik ook, ik zit altijd op mijn kamer. Meestal zit ik achter de computer, maar nu niet zo veel, omdat ik nog veel werk voor school heb.
    Eigenlijk ga ik alleen naar beneden als ik iets om te eten of om te drinken wil.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Soms, maar we hebben wat pc's en een laptop, maar de laptop kan niet zondermoplader en zonder verhoging ( anders wordt ie te warm en BAM gecrasht, niet leuk), dus meestal vertrek ik naar boven. En op de laptop gaan altijd mensen wat doen en shit, dus je kan nooit lang omdatiemand iets "snel" moet doen. En ik hou niet van pottenkijkers.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zit tegenwoordig alleen nog met de laptop op de zetel. Maar ik heb daar ook een goeie reden voor. Ik ben geopereerd en kan dus nog amper stappen nu...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zit altijd boven. Vind mijn moeder niet erg (krul) Maar als ik beneden zit dan laat ze me wel altijd gewoon met rust.


    -

    Ik zit ook alleen maar boven :x Dat vinden mijn ouders en broertje en zusje ook niet leuk. Ik moet eigenlijk wel vaker naar beneden gaan, maar ik weet niet, boven op mijn kamer heb ik rust.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"