• Ik moet de hele dag alleen thuis zitten met mijn broertje 6 jaar Omdat mijn ouders moeten werken-____-

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 10:43 ]


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Vind je, je broertje zo vervelend dan?


    26 - 02 - '16

    Is dat erg?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ruilen?
    gewoon muziek aanzetten, lekker met je broertje spelen, wat internetten..
    you're living the good life!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ruilen?
    gewoon muziek aanzetten, lekker met je broertje spelen, wat internetten..
    you're living the good life!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Escritura schreef:
    Ruilen?
    gewoon muziek aanzetten, lekker met je broertje spelen, wat internetten..
    you're living the good life!


    Inderdaad.


    Til hug og blod.

    Nou, hij boft met zo'n enthousiaste zus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Nou, hij boft met zo'n enthousiaste zus.



    Haha die gif.
    Maar inderdaad, gewoon laptop aan, muziekje op.
    Kan best voor een dagje toch? :]


    Tell me about it, stud.

    Hey, ik zit al een week alleen thuis met een strontvervelende, teringverwende en waanzinnig dikke kat van 2 jaar!

    Gelukkig kwam gisteren de catwhisperer langs (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Hey, ik zit al een week alleen thuis met een strontvervelende, teringverwende en waanzinnig dikke kat van 2 jaar!

    Gelukkig kwam gisteren de catwhisperer langs (cat)


    Dikke katten zijn zielig, dat is ook een vorm van dierenmishandeling. (cat)


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Dikke katten zijn zielig, dat is ook een vorm van dierenmishandeling. (cat)


    Waarom denk je dat ik hem op dieet heb gezet?

    Hij hoort 60 gram eten te krijgen of 3 zakjes. Hij krijgt 60 gram en een zakje (33% teveel dus)
    Hij schrokt alles in 2 minuten op, en miauwt dan om meer. Als ie zielig miauwt geven mijn ouders of zusje hem nog meer! Beest weegt 5 kilo en zijn buik sleept over de grond D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Hey, ik zit al een week alleen thuis met een strontvervelende, teringverwende en waanzinnig dikke kat van 2 jaar!

    Gelukkig kwam gisteren de catwhisperer langs (cat)


    Geef mij die kat dan maar, of geef 'm aan Photographe's broertje.
    Dan is iedereen tevreden c:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    (...)

    Geef mij die kat dan maar, of geef 'm aan Photographe's broertje.
    Dan is iedereen tevreden c:


    Ook als ie zijn kop niet kan houden en maar door blijft janken? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Dan heb jij nog geluk, ik zit hier met m'n schoonmoeder!

    Uiteraard een flauwe grap. Mijn schoonmoeder brengt me om 't half uur Engels snoep OMNOMNOM.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SENTINEL schreef:
    Dan heb jij nog geluk, ik zit hier met m'n schoonmoeder!

    Uiteraard een flauwe grap. Mijn schoonmoeder brengt me om 't half uur Engels snoep OMNOMNOM.

    Dan mag ik zeker om het half uur wel eventjes lang komen om mee te proeven? :Y)


    Let it come and let it be

    Tigger schreef:
    (...)

    Waarom denk je dat ik hem op dieet heb gezet?

    Hij hoort 60 gram eten te krijgen of 3 zakjes. Hij krijgt 60 gram en een zakje (33% teveel dus)
    Hij schrokt alles in 2 minuten op, en miauwt dan om meer. Als ie zielig miauwt geven mijn ouders of zusje hem nog meer! Beest weegt 5 kilo en zijn buik sleept over de grond D:


    Hoe oud is hij dan? Want mijn kat weegt ook 4 of 5 kilo, maar die is onderhand al 3 jaar en heel erg gezond. Hij krijgt regelmatig lekkertjes toegeschoven, maar hij heeft een heel mooi figuurtje en is soms overdreven fit als hij weer door het huis heen aan het racen is.

    En op zich is 60 gram brokjes of w/e niet zo belangrijk. Mijn kat krijgt gewoon altijd een volle bak met brokjes en 1 keer per dag een zakje vlees. Ik zorg gewoon dat hij altijd brokjes heeft voor als hij trek heeft, maar daar moet hij het verder mee doen.


    Til hug og blod.