• Ik moet de hele dag alleen thuis zitten met mijn broertje 6 jaar Omdat mijn ouders moeten werken-____-

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 10:43 ]

May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

SENTINEL schreef:
    Dan heb jij nog geluk, ik zit hier met m'n schoonmoeder!

Uiteraard een flauwe grap. Mijn schoonmoeder brengt me om 't half uur Engels snoep OMNOMNOM.

Mijn schoonmoeder is in staat om gehaktballen naar karton te doen smaken. Je kan wel snappen waarom ze allemaal rond de 7 kilo aangekomen zijn sinds ik daar gekookt heb in die drie maanden dat ik er was. :'D

Til hug og blod.

Ow, ik snap je echt wel.
    Mijn broertje is veel erger dan andere broertjes,
    Maar gelukkig heb ik in griekenland geen last van,
    Want hij is lekker thuis met mijn oudere broer en vader (:

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Omerta schreef:
    (...)

Hoe oud is hij dan? Want mijn kat weegt ook 4 of 5 kilo, maar die is onderhand al 3 jaar en heel erg gezond. Hij krijgt regelmatig lekkertjes toegeschoven, maar hij heeft een heel mooi figuurtje en is soms overdreven fit als hij weer door het huis heen aan het racen is.

En op zich is 60 gram brokjes of w/e niet zo belangrijk. Mijn kat krijgt gewoon altijd een volle bak met brokjes en 1 keer per dag een zakje vlees. Ik zorg gewoon dat hij altijd brokjes heeft voor als hij trek heeft, maar daar moet hij het verder mee doen.

2. En hoeveel brokjes hij krijgt is wel belangrijk, omdat hij alles in een keer opeet en nooit meer dan 5 stappen loopt D:

Enfin, hij heeft een flinke buik, als hij platligt dan spreiden zijn vetlagen uit naar de zijkant, de dierenarts vind dat hij minstens 1 van de 5 kilo kwijt moet raken, zijn ribben zijn niet te voelen en de twee mensen met verstand van katten die hem hebben gezien vonden hem ook dik 'hmm

quidquid excusatio prandium pro

Omerta schreef:
    (...)

Mijn schoonmoeder is in staat om gehaktballen naar karton te doen smaken. Je kan wel snappen waarom ze allemaal rond de 7 kilo aangekomen zijn sinds ik daar gekookt heb in die drie maanden dat ik er was. :'D

Bahahaha kartonballen fap fap. Ik ben hier ook aangekomen dankzij de roast dinners en Engelse ontbijtjes die ik notabene in bed geserveerd krijg. :9~

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Tigger schreef:
    (...)

2. En hoeveel brokjes hij krijgt is wel belangrijk, omdat hij alles in een keer opeet en nooit meer dan 5 stappen loopt D:

Enfin, hij heeft een flinke buik, als hij platligt dan spreiden zijn vetlagen uit naar de zijkant, de dierenarts vind dat hij minstens 1 van de 5 kilo kwijt moet raken, zijn ribben zijn niet te voelen en de twee mensen met verstand van katten die hem hebben gezien vonden hem ook dik 'hmm

Mm ja, als hij niet veel beweegt is het wel belangrijker ja. Mijn kat slaapt 95% van de dag, maar die andere 5% gaat 'ie batshit crazy het huis door.

Met twee jaar is het beste tussen de 3 en 4 kilo te wegen, dat deed mijn kat ook. :]
    Ribben moet je inderdaad kunnen voelen en bijna kunnen zien. Niet de randjes ertussen, maar wel het figuur ervan. Wacht, daar heb ik een mooie tabel van voor je, momentje. (cat)

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 13:42 ]

Til hug og blod.

En dat is erg..?

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Cosette schreef:
    Nou, hij boft met zo'n enthousiaste zus.

whahahaha xD

Tijd voor koffie.

Somehow this topic turned into a discussing about mother-in-laws and cats.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:

Again: Whahahaha xD

Tijd voor koffie.

Escritura schreef:

stop dissaproving! D:

Snorlax formaat kat staat niet in de tabel D:

quidquid excusatio prandium pro

Escritura schreef:
    Somehow this topic turned into a discussing about mothers-in-law and cats.

And fap fap fap.

Tigger schreef:
    (...)

stop dissaproving! D:

Snorlax formaat kat staat niet in de tabel D:

Dan heb je dus heel veel werk voor de boeg. Mijn kat zit denk ik op een stevige vijf, richting de 6. Ideal dus, volgens de chart.

Til hug og blod.

SENTINEL schreef:
    (...)
    And fap fap fap.

We kunnen het ook over fappen hebben? Alleen past dat niet echt bij kleine broertjes. D:

Til hug og blod.

Omerta schreef:
    (...)

We kunnen het ook over fappen hebben? Alleen past dat niet echt bij kleine broertjes. D:

Kleine broertjes fappen waarschijnlijk ook wel. :D

Escritura schreef:
    Ruilen?
    gewoon muziek aanzetten, lekker met je broertje spelen, wat internetten..
    you're living the good life!

The universal language of art.