• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • Géén perfecte personage's. Die worden direct afgekeurd.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Maximaal twee personage's. Een jongen en een meisje.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Reserveringen blijven één dag staan.
    • Gebruik geen bekende personen voor je personage.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Boy - AweSomee
    • Boy - TheRumIsGone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Girl - Space
    • Girl - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Girl - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Boy - HurtedHeart
    • Boy - Mo0nlight.
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    VOL!

    Character Description.
    Volledige naam:
    Bijnamen:
    Geslacht:
    Leeftijd: [Cipiers en gevangenen: 17 t/m 22].
    Karakter: [Niet alleen: Vriendelijk, aardig. Leg het ook uit].
    Uiterlijk: [Foto+Beschrijving].
    Misdaad: [Waarom zit je in de gevangenis? Cipiers vullen dit niet in].
    Extra: [Is er nog iets speciaals met je personage?].


    Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:03 ]

    Oehh, Drew is echt geweldig geworden!

    ik heb zo het gevoel dat hij zeker één van onze vrouwelijke personages gaat misbruiken


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Space schreef:
    God, ik besef me net dat ik morgen op vakantie ga! Mijn rol kan ik dus niet in vullen, is het anders goed als ik hem uiterlijk zondagochtend invul? En anders mag hij weg hoor, sorry!


    Wil je heel graag meedoen? Anders laat ik je reservering wel staan. Vakantie is gewoon een uitzondering op de regel.

    Frodo schreef:
    Oehh, Drew is echt geweldig geworden!

    ik heb zo het gevoel dat hij zeker één van onze vrouwelijke personages gaat misbruiken


    haha, zo'n gevoel heb ik ook -wbw-


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Frodo schreef:
    Oehh, Drew is echt geweldig geworden!

    ik heb zo het gevoel dat hij zeker één van onze vrouwelijke personages gaat misbruiken


    Nee hoor. Drew is de liefste. Met lust naar iets bedoel ik het knufflen van bomen. XD

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    haha, zo'n gevoel heb ik ook -wbw-


    Haha ^^ ik heb trouwens een vraagje voor Password; mag ik zeggen dat Delphine Drew op Lucas vindt lijken - of toch alleszins hoe hij zich gedraagt- en dat dat haar wel aan staat?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Volledige naam:t Diego Palimvor Viktor Silence
    Bijnamen: Diego, Tiger
    Geslacht: Man
    Leeftijd: [Cipiers en gevangenen: 17 t/m 22]. 18
    Karakter: [Niet alleen: Vriendelijk, aardig. Leg het ook uit]. Hij trekt zich er niks van aan wat andere van hem denken. Hij is een van de rustige gevangenen. Het rare is dat hij helemaal geen crimi is, geen drugs, geen alcohol, geen sigaretten. Hij viel mensen aan en heeft er een paar doodgebeten. Gebeten ja, hij heeft in alle tijd dat hij alleen was, een soort 'gekte' gecreëerd en gedraagt zich in sommige opzichten als een tijger. Hij rent als een tijger, eet als een tijger en vecht als een tijger. Hij heeft vier mensen doodgebeten. Hij kan ook heel vriendelijk en charmant zijn en dan merk je niks van zijn rariteit.
    Uiterlijk: [Foto+Beschrijving].





    Hij heeft een goed lichaam en kleed zich het liefst in niet al te strakke kleren. Hij heeft bruin haar en donkere ogen, hij is 1.85 ongeveer en zijn huid is blank.
    Misdaad: Hij heeft vier mensen doodgebeten en tien verwond, waarom dat is voor hem onduidelijk, hij weet er niets meer van.
    Extra: Dat hij zo'n vaag mens is is al iets speciaals, vind ik..
    Hij is snel, stil en lenig.

    [Niet denken dat hij half mens-half tijger is (zo'n onmogelijk fantasieding, maar er zit iets niet helemaal lekker in zijn hoofd dat hij denkt dat hij soms denkt dat hij een tijger is. Als je dat niet wilt, dan haal ik het weg, maar anders was hij zo saai xD Je merkt het in bijv grommen als hij boos is, anders eten, rennen op vier poten, lopen doet hij gewoon normaal, en de manier waarop hij slaapt. Echt veel is er niet aan te merken.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mombasa schreef:
    Kan men trouwens een kledingstyle hebben of lopen ze allemaal in zwart/wit gestreepte pakjes?


    Nee, ze mogen hun eigen kledingstijl hebben, maar ze dragen geen schoenen met veters, riemen en andere accessoires waarmee ze zichzelf om zeep kunnen helpen.

    Password schreef:
    (...)

    Nee, ze mogen hun eigen kledingstijl hebben, maar ze dragen geen schoenen met veters, riemen en andere accessoires waarmee ze zichzelf om zeep kunnen helpen.

    Oké, thank you.

    Ik zit nu op een kleine 700 woorden maar ik ga morgen weer verder. Mijn bedje ziet er namelijk aanlokkelijk uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    Volledige naam:
    Nessarose Denise Scribe
    [Vroeger Dennis Scribe]

    Bijnamen:
    Ness, Nessa, Rose

    Geslacht:
    Vrouwelijk

    Leeftijd:
    21

    Karakter:
    Nessarose is een ruw persoon die niet graag rondgeduwd word. dit omdat ze vroeger veel gepest werd. Nessarose was vroeger namelijk Dennis Scribe, een jongen.
    Nessarose is transsexueel en twee jaar geleden omgebouwd tot vrouw. Vroeger deed ze al vrouwenkleding aan, maar nu is haar lichaam bijna compleet dat van een vrouw (zonder eierstokken en een baarmoeder alleen.) Alleen haar medewerkers weten dat ze vroeger een man was.
    Ze is dus een behoorlijk ruw en brutaal persoon die niet veel geeft om de emoties van anderen. Haar eigen emoties houd ze verstopt binnenin.
    Ze kan verkeerd uit de bocht komen met veel opmerkingen en zegt altijd meteen was ze denkt. Ze geeft niet veel om de gevangenen en behandeld ze dan ook slecht, de manier waarop ze vroeger zelf behandeld werd.
    Ze houd zeer veel van muziek maar speelt zelf geen isntrument, ze luistert gewoon graag.
    Nessa heeft een vriendelijke kant, maar er is veel voor nodig om dit naar boven te brengen, Ze kan lief en behulpzaam zijn, maar die heeft ze lang geleden opgeborgen en de kans is zeer kleind at dit nog terug komt.

    Uiterlijk:
    Ze heeft donkerbruin, weelderig haar, dat nooit doet was Nessarose wil. Ze laat het meestal los hangen met een lichte slag er in.
    Haar ogen zijn zwart met grijze spikkeltjes in de iris, als een sterrenhemel. Ze heeft donkere, dunne wimpers die haar ogen omlijsten en dunne, donkere wenkbrauwen.
    Ze heeft een gladde, zachte huid met een moedervlekje op haar pols.
    Haar neus is iets te groot voor haar gezicht en ze draagt een kleine neuspiercing, die ze uit doet tijdens he werk.
    Ze heeft volle lippen met een neutrale kleur, een volle boezem en een licht rond buikje metiets te brede heupen.
    Ze heeft een tattoo rond haar pols van een notenbalk met muziek noten er op,

    Extra:
    Nessarose is verstoten door haar gezin toen ze 14 was en is opgegroeid bij haar tante, die haar begreep en niet walgelijk vond.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lizz, toch een 'speciaal' iemand :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Lizz, toch een 'speciaal' iemand :'D


    I could not resist. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb zo'n geweldig idee voor een meisje dat ik er nog aan twijfel om een cipier te nemen.


    Your make-up is terrible

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha ^^ ik heb trouwens een vraagje voor Password; mag ik zeggen dat Delphine Drew op Lucas vindt lijken - of toch alleszins hoe hij zich gedraagt- en dat dat haar wel aan staat?


    Of course. Dat mag je gerust zeggen. ;D

    Assassin schreef:
    Ik heb zo'n geweldig idee voor een meisje dat ik er nog aan twijfel om een cipier te nemen.


    Een vrouwelijke gevangene right? Die zitten vol, maar.. maybe kan ik een uitzondering maken.

    Dit is ook mijn 1e, echte RPG, dus kan iemand me vertellen wat ik nu moet doen? :X


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien