• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • Géén perfecte personage's. Die worden direct afgekeurd.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Maximaal twee personage's. Een jongen en een meisje.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Reserveringen blijven één dag staan.
    • Gebruik geen bekende personen voor je personage.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Boy - AweSomee
    • Boy - TheRumIsGone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Girl - Space
    • Girl - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Girl - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Boy - HurtedHeart
    • Boy - Mo0nlight.
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    VOL!

    Character Description.
    Volledige naam:
    Bijnamen:
    Geslacht:
    Leeftijd: [Cipiers en gevangenen: 17 t/m 22].
    Karakter: [Niet alleen: Vriendelijk, aardig. Leg het ook uit].
    Uiterlijk: [Foto+Beschrijving].
    Misdaad: [Waarom zit je in de gevangenis? Cipiers vullen dit niet in].
    Extra: [Is er nog iets speciaals met je personage?].


    Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:03 ]

    Escritura schreef:
    (...)

    Je doet alsof mijn personages altijd een vreemde seksualiteit hebben!

    [Patrick - Gay
    Jay - Pan
    Saph - Gay
    Amen - Demisexueeel]


    Oh wacht, je hebt gelijk. (cat)


    Hé, ik heb het niet over vreemd hoor :') Het viel alleen op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zijn er btw nog bijzondere nationaliteiten gekozen of ben ik daar nog vrij in?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Voglens mij ben je daar vrij in ^^
    Ik ga toch maar die vrouwelijke cipier maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Volledige naam: Nicole Joy Eastwood
    Bijnamen: Nic
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 18
    Karakter: Nicole lijkt door haar redelijk onschuldige uiterlijk op een lief en braaf meisje, maar ze is juist eerder het tegenovergestelde. Ze heeft soms buien waarin ze ontzettend brutaal en bijdehand is, wat er voor zorgt dat ze nogal in de problemen kan komen en haar roekeloosheid en nieuwsgierigheid helpt daar ook niet echt bij. Meestal is ze wel goed in het verbergen waardoor ze mysterieus maar tegelijkertijd ook charmant over kan komen. Ook is ze een stuk slimmer dan haar mooie gezichtje laat geloven. Vaak vindt ze dan ook dat zij gelijk heeft, wat haar koppig maakt. Als ze echt om je geeft is ze heel zorgzaam en behulpzaam. Ze zal dan ook veel voor je over hebben maar door het verraad van haar 'vrienden' vertrouwt ze mensen wel minder snel.
    Uiterlijk:



    klik
    Nicole ziet er kort gezegd engelachtig uit. Haar blonde lokken, waar van nature een lichte krul in zit, vallen tot iets boven haar middel. In het zonlicht lijkt het alsof er een soort van goudachtige gloed overheen zit. Meestal heeft ze haar haar gewoon los over haar schouders hangen, ze heeft het niet zo met staarten. Als ze het al wel vast moet maken, maakt ze er een vlecht in. Ze heeft mooie lichte hemelsblauwe ogen waar, als ze erg geamuseerd is, pretlichtjes in verschijnen. Ondanks haar blonde haren heeft ze lange zwarte wimpers die haar ogen mooi omlijsten. Haar volle roze lippen en witte tanden zorgen er voor dat ze een mooie lach heeft. Ze is rond de 1.70m wat ze zelf de perfecte lengte vindt. Niet te lang, maar ook niet te klein. Ze is erg trots op haar prachtige slanke figuur. Voordat ze naar de gevangenis moest ging ze vaak hardlopen en fitnessen maar dat kan nu natuurlijk niet meer. Ondanks dat ze dat nu niet meer kan doen heeft ze haar mooie figuur weten te behouden. Haar huid is blank, egaal en gaaf.
    Misdaad: Nicole leerde van haar vier jaar oudere broer hoe ze computers en systemen moet hacken. Hij gaf haar eerst gewoon simpele programma's om te hacken. Later ging ze steeds meer computers of systemen hacken. Ze begin heel 'onschuldig' met de schoolcomputer, maar dat ging als snel over op beveiligingssystemen van winkels en miljonairs. Zij en haar vrienden wilden steeds meer uitdaging en gingen uiteindelijk ook banken beroven. Alleen toen ging het mis. Één van haar vrienden lette niet goed op waardoor de bankmedewerkers de kans kregen de politie bellen. Nicole kon nog net op tijd wegkomen. Omdat ze niet wilde dat haar vrienden in de gevangenis kwamen probeerde ze het computersysteem van de politie te hacken. Dat lukte eerst ook maar toen verraadde een paar vrienden haar door tegen de politie te getuigen dat zij degene is die steeds de systemen hackte.
    Extra: komt zo

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 15:35 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mombasa schreef:
    Zijn er btw nog bijzondere nationaliteiten gekozen of ben ik daar nog vrij in?


    Niet zover ik weet. Iedereen is nog Amerikaans volgens mij.

    Password schreef:
    (...)

    Niet zover ik weet. Iedereen is nog Amerikaans volgens mij.

    Wat een saaie overdreven boel :'D Er komt een Deen aan hoor. Die gaat het zooitje overdreven Amerikanen met zijn lekkere nuchterheid uiteendrijven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Volledige naam: Andrew Rayan Powell, maar beter bekend als Drew Foster. Hij noemt zichzelf anders en gebruikt die naam ook vaker, omdat hij vroeger ook crimineel was. Maar toch weer een baan wilde krijgen en dat gaat moeilijk met een strafblad.
    Bijnamen: Drew, Rayan, Ray.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: Tweeëntwintig.
    Karakter: Drew is een buitenbeentje en dat is hij altijd al geweest. Hij is koppig en eigenwijs en zal dat altijd overduidelijk laten merken. Zijn wil is wet en hij laat dat merken met worden of geweld. Voor hem is dat hetzelfde. Woorden kunnen pijn doen, maar geweld eveneens.
    Ook is hij behoorlijk brutaal. Hij kan over alles iets opmerken, meestal is dat negatief, hoewel Drew redelijk positief in zijn schoenen staat. Hij behoorlijk hard discrimineren als het gaat om de verschillen tussen rassen, maar ook simpelere dingen, zoals de verschillen tussen jongens en meiden.
    Een slechte karaktereigenschap van hem is verlangen, ook wel lust genoemd. Er zijn bepaalde dingen die Drew niet kan weerstaan als het er op aankomt. Op die momenten neemt zijn lust zijn lichaam over en dan draait hij door. Niemand kan hem dan nog in de weg staan, want zijn agressie neemt ook toe. Later, wanneer hij weer gekalmeerd is, heeft hij er vaak spijt van.
    Verder is Drew wraakzuchtig. Wanneer er iets is gebeurt kan hij mensen niet snel vergeven en die gene blijven haten. Ook vertrouwd hij mensen bijna nooit. Dat komt door zijn instelling; 'Iedereen doet zich anders voor dan hij of zij is'.
    Bovendien noemt hij zichzelf een levensgenieter. Op zijn tijd drink hij alcohol en is ook niet vies van een sigaretje.
    Uiterlijk:


    Drew heeft pikzwart haar dat alle kanten op steekt. Zijn ogen zijn helder en zijn grijs/bruin van kleur. Hij heeft donkere wenkbrauwen, die tussen dik en dun inzitten. Toch geven ze zijn gezicht geen erg vriendelijke uitdrukking. Vroeger had hij sproetjes rond zijn neus, maar die zijn nu geheel verdwenen. Hij heeft lichtroze lippen en zijn tanden zijn wit. Hij heeft een valse grijns en trek altijd maar één mondhoek op. Deze grijns is best verleidelijk bij de dames. Op zijn kin en bovenlip verschijnen stoppeltjes als hij zich niet scheert. Deze zijn vrij donker van kleur. Verder heeft Drew een gespierd lichaam, door vele gevechten, maar vooral door trainingen. Al vanaf jongs af aan was hij bezig met zijn lichaam. Hij trainde veel en daar heeft hij nu profijt van. Hij is snel en sterk. Na verschillende ervaringen, slechte en soms goede heeft hij tatoeage's op zijn lichaam laten zetten. Allemaal hebben ze een diepe betekenis.
    Zijn kledingstijl is modern en sportief. Hij loopt liever in een trainingsbroek dan in een pak. Je zal hem ook niet snel in de werkkleding zien lopen, omdat hij die kleding vreselijk vindt zitten.
    Extra: -


    Voor iedereen die benieuwd was naar mijn personage. ^^_

    I like him :3.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 21:35 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I like him ^^
    Ik ben nog bezig met Nessarose. ^^ Maar die komt er zo aan.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 21:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    oehh, me likes badboys ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I like him too. ;D

    God, ik besef me net dat ik morgen op vakantie ga! Mijn rol kan ik dus niet in vullen, is het anders goed als ik hem uiterlijk zondagochtend invul? En anders mag hij weg hoor, sorry!


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Kan men trouwens een kledingstyle hebben of lopen ze allemaal in zwart/wit gestreepte pakjes?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Haha echt hè ik bedenk me trouwens net dat mijn personage ook Frans is van oorsprong


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    scribere schreef:
    Haha echt hè ik bedenk me trouwens net dat mijn personage ook Frans is van oorsprong


    Oh ja, klopt, stond in je beschrijving! Mijn fout, Demi, er is dus één niet-Amerikaan. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.