• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • Géén perfecte personage's. Die worden direct afgekeurd.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Maximaal twee personage's. Een jongen en een meisje.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Reserveringen blijven één dag staan.
    • Gebruik geen bekende personen voor je personage.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    Nicholas Boq Mead - Escritura
    Boy - AweSomee
    Boy - TheRumIsGone
    Nessarose Denise Scribe - Escritura
    Girl - Space
    Girl - LEADERLOUIS
    Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Courtney Valentina Ferguson - Password
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Girl - Endure
    Mallory Tracy - Assassin
    Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    Luca Jones - Assassin
    Boy - HurtedHeart
    Boy - Mo0nlight.
    Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    VOL!

    Character Description.
    Volledige naam:
    Bijnamen:
    Geslacht:
    Leeftijd: [Cipiers en gevangenen: 17 t/m 22].
    Karakter: [Niet alleen: Vriendelijk, aardig. Leg het ook uit].
    Uiterlijk: [Foto+Beschrijving].
    Misdaad: [Waarom zit je in de gevangenis? Cipiers vullen dit niet in].
    Extra: [Is er nog iets speciaals met je personage?].


    Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:03 ]

    Volledige naam: Mallory Tracy
    Bijnamen: Mal, Mally
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 20
    Karakter: Mallory kan je alleen beschrijven als vreemd en anders. Voor zover ze weet is ze in niets hetzelfde als anderen, ze is afstandelijk en stil. Maar dat is niet het enige, het is gewoon bijna onmogelijk om normaal contact te krijgen met haar. Ze praat niet graag over zichzelf en zal dan ook gewoon geen antwoord geven op vragen die over haarzelf of over haar gevoelens gaan. Door haar stilte is ze wel een goede luisteraar met oog voor details. Ze heeft niet lief, gewoon uit gemak. Ze is iemand die zichzelf nooit als slachtoffer zal beschouwen en gaat huilen om zulke dingen, hoewel ze wel graag wraak neemt.
    Uiterlijk: Mallory is klein, 1,54 en weegt ongeveer 40 kilo. Ze ziet eruit als een anorectisch meisje, van ver af kan ze zelfs doorgaan als een spichtige jongen, niet dat ze weinig eet want dat is eerder het tegenover gestelde. Vaak denken ze dat ze veel jonger is dan ze werkelijk is, ze kan zo doorgaan voor een veertien of vijftien jarige. Ze heeft zwart haar dat redelijk kort is, tot boven haar schouders. Ze draagt weinig make-up en heeft een piercing door haar neus en door haar lip. Ze beschouwt zichzelf als alles behalve aantrekkelijk, hoewel jongens en vooral mannen graag gebruik van haar lichaam maken. Ze heeft verschillende tatoeages over haar lichaam verspreid. Normaal zou ze altijd haar afgesleten zwartleren jack dragen.


    Misdaad: Ten eerste mishandeling. Een man op straat had haar waarschijnlijk aangezien voor een minderjarig meisje, waarna hij haar meesleurde naar een steegje. Het bleek een pedofiel te zijn en Mallory liet zich niet zo behandelen. Ze deelde een paar rake klappen uit en de man werd afgevoerd naar het ziekenhuis, Mallory naar het politiebureau. Ze deden een grondig onderzoek naar haar, waarna ze allerlei illegale dingen op haar iBook vonden waarvoor ze een behoorlijke straf heeft gekregen.
    Extra: Sinds haar twaalfde zat ze in pleeggezinnen, maar geen één hield het langer dan twee weken uit met haar. Na een tijdje besefte ze dat het slimmer was voor zichzelf om langer op één plek te blijven en bleef dan ook. Niet volledig zoals het hoorde, vaak was ze dagenlang weg van huis, gebruikte ze drugs en nam ze veel alcohol tot zich. Psychiatrische en psychologische onderzoeken hebben nooit wat opgeleverd, het enige wat ze deed was ze aankijken en negeren, zelfs een beleefde goedemorgen kon er niet vanaf. Ze heeft haar basisschool niet afgemaakt en geen poging ondernomen tot een andere opleiding te volgen of af te ronden.

    Hij kan nog aangepast worden, als ik alles weer weet. Maar nu ben ik moe.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    Ik reserveer een jongen voor prisoner en een meisje voor jailer maar wat is et verschil?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    AweSomee schreef:
    Ik reserveer een jongen voor prisoner en een meisje voor jailer maar wat is et verschil?


    Een jailer is de bewaker en een prisoner is de gevangene.


    Your make-up is terrible

    Mag ik een meisje reserveren Jailer en ehhm...Mannelijke gevangene

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 0:16 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 1:23 ]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Volledige naam: Victor Benjamin Söderberg
    Bijnamen: Vic. In het pooiers circuit is zijn naam Leonor Johnson omdat het simpelweg te gevaarlijk is om je eigen naam te gebruiken,
    Geslacht: Man
    Leeftijd: Victor is negentien jaar oud en is geboren op twee september in het jaar 1992.
    Karakter: Victor is nuchter. Hij houdt absoluut niet van overdreven types en patsers. Hij heeft er niets mee en zal er ook niet mee krijgen. Hij heeft een hekel aan andermans gedoe, die heeft hij namelijk zelf al genoeg. In dat opzicht kan je niet op Victor rekenen maar hij is een man van zijn woord. Als hij iets zegt zal hij het ook echt doen met zijn eigen twist. Victor zet zijn plannetjes graag zo naar zijn hand dat hij er zelf voordeel uit kan halen maar zich ook aan zijn woord houdt. Niet altijd even simpel maar wel haalbaar. Victor vindt oprecht hij erg belangrijk. Tuurlijk, niemand is echt oprecht en eerlijk maar doe in ieder geval je best. Victor’s vertrouwen winnen is dan ook moeilijk. Victor’s motto is simpel: ‘Dream it, wish it, do it.’ Victor is een voorstander van alles één keer uitproberen en dan pas oordelen. Daarbij hecht hij veel waarde aan zijn eigen dromen en verlangens. Hij leeft nou eenmaal één keer en wilt daar optimaal van genieten. Elke kans op een klein stukje droom inlossen pakt hij dan ook met beide handen aan. Victor hecht geen waarde aan mensen en vindt ze ook eigenlijk niet heel belangrijk. Hij lacht je zo uit, maakt een –beledigende- opmerking en loopt weer weg. Bang voor de gevolgen is hij niet, waarom zou hij überhaupt. De gevangenis is eigenlijk de meest veilige plek op aarde. Zowel meisjes als jongens ziet Victor als leuke bijkomstigheden. Hij maakt graag gebruik van ze maar breekt daarna ook net zo hard hun hartjes. Hoe moeilijker iemand is, hoe meer interesse Victor in de persoon krijgt. Je slaat hem ook niet zomaar van je af, daarvoor moet je heel wat meer moeite doen.
    Uiterlijk:


    Victor heeft blond bruine haren en is zo’n 1.84 lang. Opvallende overdreven spieren heeft hij niet en hoeft hij ook niet. Victor houdt het allemaal liever bescheiden. Hij heeft licht grijze ogen en een sterk gezicht. Om zijn polsen heeft hij allemaal armbandjes. Deze zitten zo strak dat je ze zonder sterke schaar nooit los krijgt. De bandjes staan elk voor een meisje die bij het circuit heeft ingekregen. Hij heeft nu zo’n vijftien armbandjes dus ook vijftien meisjes. De meisjes werken trouwens nog steeds voor hem en hij krijgt ook nog wel kleine beetjes geld van hen. Victor houdt niet van overdreven gedoe behalve bij tatoeages. Die kunnen er niet vaak genoeg zijn, prachtig vindt hij die lichaamsversiering. Als eerste heeft hij een behoorlijke sleeve. Deze heeft eigenlijk geen betekenis en is er alleen voor de sier. Zijn tweede tatoeage daarin tegen wel. Op zijn andere arm heeft bij vogels staan. Deze staan voor vrijheid wat best komisch is in zijn leventje want zoveel vrijheid heeft hij op dit moment niet. Toch ziet hij zichzelf nog redelijk vrij. Hij mag denken wat hij wilt zonder afgestraft te worden en dat is hem heel wat waard.
    Victor’s kledingstijl is nonchalant. Er is geen ander woord om dat te omschrijven. Hij draagt het liefst een gescheurde spijkerbroek met een effen shirtje. Je kan het saai noemen maar Victor heeft dat liever dan over the top kleding.
    Misdaad: Victor is er zo gezegd ingeluisd. Tuurlijk, hij is geen engeltje en heeft nodig wat –strafbare- streken ondernomen onder het mom van ‘Do it.’ Victor is terecht gesteld voor doodslag en marteling. Zelf zat hij eigenlijk in het pooiers circuit. Jonge meisjes vielen als bosjes voor zijn charmes en hij kon er dan makkelijk een aantal tegelijk ompraten en de prostitutie in sleuren maar doodslag en marteling zou hij nooit ondernemen. Toch wees al het bewijs erop dat Victor de dader was. Victor’s ‘collega’s’ hebben niet zo’n goede band met Victor. Vic laat ‘zijn meisjes’ namelijk te los en heeft ze naar hun zeggen niet helemaal in de hand. Met een van ‘zijn meisjes’ had Vic een echte relatie. Daar ging het in ieder geval naar toe. Het meisje, Mary, had een goede band met Victor en hij werd echt verliefd op haar. Zijn collega’s wisten dit pas na een tijdje en waren laaiend. Tuurlijk mocht niemand van deze relatie afweten maar Victor’s vingerafdrukken stonden overal op haar lichaam. Zijn collega’s hebben het meisje gemarteld en op brute wijze vermoord met alle pijlen op Victor gericht. Omdat deze jongen al niet zo’n schatje was en natuurlijk een behoorlijk strafblad had opgebouwd was er al snel besloten dat Victor schuldig was. Hij is veroordeeld voor levenslang maar zijn advocaat gaat in hoger beroep voor een poging tot gelijk. Toch wilt Victor niet vrij komen. Hij voelt zich namelijk wel schuldig tegenover Mary. Hij hield echt van haar maar heeft haar onbewust toch een val in geleid. Zonder hem had ze nu een mooi en schoon leventje. Victor neemt graag alle schuld op zich omdat hij ook werkelijk denkt dat hij schuldig is.
    Extra: Victor komt uit een groot gezin. Hij is geboren in Zweden en heeft een mengeling van verschillend Scandinavisch bloed. Zo is zijn vader Zweeds, zijn moeder Deens maar heeft hij ook Fins, Noors, IJslands, Lets, Duits en zelfs een beetje Russisch bloed. Toen Victor drie jaar oud was verhuisde hij haar Denemarken naar een stad vlak bij Kopenhagen. Hij is de zoon van een inernationale bloemenhandelaar en zijn vader, William, is amper thuis. Dit is best moeilijk voor Victor’s moeder,Camilla, want ze heeft naast Victor nog negen andere kinderen. Zijn zussen, Sofie en Emma, zijn vijfentwintig dus ouder dan hij net als zijn broer, Lucas, die tweeëntwintig is. Dan heeft hij nog drie jongere broertjes. Mathias van vijftien, Simon van elf en Oliver van vijf. Zijn overige drie zusjes zijn Helena van zeventien, Louise van dertien en Laura van zeven. De leeftijden verschillen dus enorm en de ouderen moeten voor de kleintjes zorgen. Hier heeft Victor zich eigenlijk altijd tegen verzet en toen zijn jongste zusje werd geboren is hij uit huis gegaan. Dit wil niet zeggen dat hij geen goede band met zijn broers en zussen heeft. Victor ging naar een neef in Texas en kreeg hier de wel bekende ‘foute vrienden’ die heb het prostitutie circuit in hielpen.


    En goed gekeurd?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    AweSomee schreef:
    Ik reserveer een jongen voor prisoner en een meisje voor jailer maar wat is et verschil?


    Je kan een mannelijke cipier reserveren, maar de gevangenen zitten vol.

    IHeartMusicc schreef:
    Mag ik een meisje reserveren Jailer en ehhm...Mannelijke gevangene


    Gevangenen zitten vol! Je vrouwelijke cipier staat er wel bij.

    Mombasa schreef:
    (...)


    Goedgekeurd! Die foto.. (H)

    Ik zeg leuk! Steeds als er eentje bijkomt ben ik weer helemaal happy.


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    scribere schreef:
    Ik zeg leuk! Steeds als er eentje bijkomt ben ik weer helemaal happy.


    Ik ook. Je wilt niet weten hoe veel zin ik in de roleplay heb. Mijn geduld is echt 0,0%. S:

    Hmmm, ik denk erover om nog een vrouwelijk cipier te maken. Kan dat?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Hmmm, ik denk erover om nog een vrouwelijk cipier te maken. Kan dat?


    Ja, tuurlijk. (:
    Ik zet je erbij.

    Password schreef:
    (...)

    Ik ook. Je wilt niet weten hoe veel zin ik in de roleplay heb. Mijn geduld is echt 0,0%. S:

    Jij zegt wat ik denk sinds dit topic geopend is al doe ik hard mijn best om niet al te geobsedeerd over te komen.


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Password schreef:
    (...)

    Ja, tuurlijk. (:
    Ik zet je erbij.

    Thank you. Dan komt ze er vanmiddag aan denk ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."