• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • Géén perfecte personage's. Die worden direct afgekeurd.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Maximaal twee personage's. Een jongen en een meisje.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Reserveringen blijven één dag staan.
    • Gebruik geen bekende personen voor je personage.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Boy - AweSomee
    • Boy - TheRumIsGone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Girl - Space
    • Girl - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Girl - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Boy - HurtedHeart
    • Boy - Mo0nlight.
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    VOL!

    Character Description.
    Volledige naam:
    Bijnamen:
    Geslacht:
    Leeftijd: [Cipiers en gevangenen: 17 t/m 22].
    Karakter: [Niet alleen: Vriendelijk, aardig. Leg het ook uit].
    Uiterlijk: [Foto+Beschrijving].
    Misdaad: [Waarom zit je in de gevangenis? Cipiers vullen dit niet in].
    Extra: [Is er nog iets speciaals met je personage?].


    Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:03 ]

    NightShot schreef:
    (...)


    Goedgekeurd, alleen denk ik niet dat ze in de gevangenis veel mag roken.. ;D



    Volledige naam:
    Nicholas Boq Mead

    Bijnamen:
    Nick, Nicky

    Geslacht:
    Mannelijk

    Leeftijd:
    19

    Karakter:
    Nick is een nieuwe cipier dit jaar. Hij heeft één maand geleden zijn training voltooid en is zeer enthousiast om te beginnen. Hij is van plan om zijn best te doen tijdens het werk om de gevangenis rustig en ordelijk te houden.
    Alles moet volgens de regels, anders zal hij zeer snel tot straffen overgaan. Hierbij maakt de gezondheid of veiligheid van de gevangenen hem weinig tot niets uit. Hij zal niet roepen tof schreeuwen, als Nick eenmaal kwaad is, krijgt zijn stem een gevaarlijke, koude en kille toon.
    Nick houd van orde, hij kan slecht tegen chaos. Vroeger kreeg hij paniekaanvallen door de chaos, maar dankzij zijn training gebeurt dit niet meer, nu vind hij het alleen nog irritant.
    Zijn hobbies zijn lezen en hij doet aan gewichtheffen en basketball in zijn vrije tijd.

    Uiterlijk:
    Donkerbruin, warrig haar, een lichte huid.
    Zijn ogen zijn licht grijs met een felgroene rand rond de zwarte pupil. hij is een beetje gespierd met een lenig lichaam.

    Extra:
    Zijn ouders zijn gestorven op zeer jonge leeftijd, hij heeft alleen zijn oma nog.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    scribere schreef:
    (...)


    Oké, jouw personage is extreem uitgebreid, maar totaal goedgekeurd!

    Volledige naam: Maya Juliëtte Adams
    Bijnamen: May
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 19
    Karakter: May is niet een persoon wat mensen snel toelaat. Integendeel, ze is redelijk arrogant en hard, maar ze gelooft dat dit het beste is, vooral als je in de gevangenis zit. Ze denkt dat je hier al snel kwetsbaar kan worden, en dat is iets wat ze het liefst vermijdt. Maar ergens, diep in haar schuilt een meisje met gevoelens. Deze zul je pas zien als je haar écht goed kent, en ze je volledig vertrouwt. Je zult merken dat ze vele problemen heeft, maar dit probeert weg te stoppen en verder best druk is.
    Uiterlijk:


    Misdaad: Moord, vandalisme. Door haar verleden kwam ze in een bende terecht, en ze voelde zich er thuis. May had het gevoel dat ze voor het eerst weer werd geaccepteerd, dus deed ze wat ze moest doen. Graffiti spuiten, drugs dealen, blowen.. Het werd erger toen iemand zijn schulden niet betaalde. Het was een man rond de veertig, en had twee kinderen. May had drie kogels door zijn hoofd geschoten, zonder genade. Ze heeft er spijt van, en denkt er vaak aan.
    Extra: Ooit was May een lief meisje, een echt moederskindje. Ze maakte het beste van haar leven, en zag overal het goede in het kwade. Tot haar moeder overleed; haar ouders waren toen May een kleintje was uit elkaar gegaan. Ze werd onverschillig, en kwam op het verkeerde pad terecht. Ze gebruikte drugs, en dronk. Roken deed ze al. Ze begon te stelen, en het ging langzaam slechter met haar. Vandalisme en berovingen werden een dagelijkse zaak in de plek waar ze leefde. Niet veel later moordde ze ook, en op een dag werd ze betrapt.
    May heeft tattoos.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 13:10 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Password schreef:
    (...)

    Oké, jouw personage is extreem uitgebreid, maar totaal goedgekeurd!


    Ik liet me een beetje gaan tijdens het schrijven :X gebeurt wel vaker & fijn bedankt :)


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Escritura schreef:
    (...)


    Goedgekeurd! :3

    Ik moet zo eerst trainen, vul daarna mijn rol in ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    (...)


    Je staat erbij. ;)

    Ik wil toch meedoen, al twijfel ik. Reserveer voor mij een jongen, gevangene. Vraagje: Hoe worden de jongeren opgesloten? Een paar samen, of steeds alleen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil een vrouwelijke cipier reserveren, (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Volledige naam: Luca Jones
    Bijnamen: Luca, Candyman.
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 21
    Karakter: Hij is iemand die zijn emoties blokkeerd. Het enige wat hij eruit laat is woede. Luca is iemand die graag de macht over mensen heeft, hij is zelf boven intelligent en haat dommere mensen, daar kan hij zich enorm aan irriteren. Je moet wel heel dicht bij hem komen om zijn schild te laten afzwakken en zelfs dan zal hij je alleen met afgevlakte emoties benaderen. Hij geeft voor de rest niets om mensen of dieren, relaties gaat hij niet tot amper aan met anderen.
    Uiterlijk:
    Luca is redelijk lang, zo'n 1,88 en gespierd. Hij trainde juist zoveel mogelijk om ook lichamelijke controle te kunnen krijgen over iedereen. Hij is dan ook behoorlijk sterk. Verder heeft hij een charmant uiterlijk, bruin haar dat altijd goed lijkt te zitten, donkere wenkbrauwen en donkere ogen, die altijd kil staan. Als hij lacht, zullen zijn ogen niet meelachen. Zijn meest bekende lachje is voor zijn slachtoffers bedoeld, dan trekt hij één mondhoek op in een verleidelijke schuine grijns. Omdat hij lang niet elke dag zin heeft om zich te scheren, staan er meestal stoppels of een drie-dagen baardje op zijn gezicht, iets wat hem niet misplaats staat. Hij heeft deze tattoo op zijn onderarm.


    Misdaad: Hij valt onder het kopje serieverkrachters. Ze hebben bewijzen dat hij 4 meisjes verkracht heeft, van nog 4 anderen konden ze het niet bewijzen, maar is wel aangifte gedaan. Ze weten niet hoeveel het er in werkelijkheid zijn. Al deze meisjes waren wel boven de 16, hij zou het nooit een jonger meisje aan kunnen doen. Luca houd van de machtsbeleving, maar gaat niet verder dan verkrachten. Hiermee probeert hij ook zijn drang om jongens lief te hebben en aan te raken te onderdrukken.
    Extra: Luca komt uit een druk arbeidersgezin van 6 kinderen. Zelf is hij de jongste en jarenlang misbruikt door zijn vader. Op een goede dag, toen hij zelf 14 was en groter en sterker dan zijn vader van 56, heeft hij hem overmachtigd en zoveel schade toegebracht dat hij in het ziekenhuis kwam. Zijn vader heeft geen aangifte gedaan, Luca ook niet. Sindsdien stond hij aan het hoofd in huis, hij had de macht over zijn moeder, vader en zijn drie zusjes, de rest was al uit huis.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 18:35 ]


    Your make-up is terrible

    Mo0nlight schreef:
    Ik wil toch meedoen, al twijfel ik. Reserveer voor mij een jongen, gevangene. Vraagje: Hoe worden de jongeren opgesloten? Een paar samen, of steeds alleen?


    Meestal zitten ze alleen in een cel, maar soms mogen ze naar buiten en dan kunnen ze wel met elkaar praten. Het aantal gevangenen en cipiers is nu (nog) niet gelijk en als dat zo blijft zullen ze vaak naar buiten mogen.

    Assassin schreef:
    (...)


    Goedgekeurd.

    Ik heb een leuk idee voor mijn mannelijke cipier, maar ik wil niet als een seks verslaafde/pedofiel overkomen.. S:

    Die van mij is ook niet zo lekker daar in, dus volgens mij maakt het niet zoveel uit.


    Your make-up is terrible