• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

Rules.
    • Géén perfecte personage's. Die worden direct afgekeurd.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Maximaal twee personage's. Een jongen en een meisje.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Reserveringen blijven één dag staan.
    • Gebruik geen bekende personen voor je personage.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Boy - AweSomee
    • Boy - TheRumIsGone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Girl - Space
    • Girl - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipiers.

Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Girl - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Boy - HurtedHeart
    • Boy - Mo0nlight.
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    VOL!

Character Description.
    Volledige naam:
    Bijnamen:
    Geslacht:
    Leeftijd: [Cipiers en gevangenen: 17 t/m 22].
    Karakter: [Niet alleen: Vriendelijk, aardig. Leg het ook uit].
    Uiterlijk: [Foto+Beschrijving].
    Misdaad: [Waarom zit je in de gevangenis? Cipiers vullen dit niet in].
    Extra: [Is er nog iets speciaals met je personage?].

Have fun!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:03 ]

Password schreef:
    (...)

Ik zit mijn telefoon, dus soms klopt een zin of woord niet en ik ben sloom.
    Ik heb het liefste tegenwoordige tijd, 1e persoon, maar als jij een andere stijl heb, vind ik het ook goed.

Ik kijk wel hoe het loopt als iedereen een gezamenlijke stijl er op nahoudt wat me wel handig lijkt dan pas ik me daar gewoon op aan. Nu ga ik ook maar eens bedenken wat ik met mijn personage wil gaan doen in de gevangenis

You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

xJohnnyDepp schreef:
    Ik ga toch maar niet mee doen met de rpg, ik denk dat als ik weer iets bedenk ik te blond ben om te begrijpen dat het vaag is xD Ik ben blond en vaaag, so what..
    Sorry , ik wil wel meedoen, alleen denk dat het een heel gedoe wordt...

Sws, dat je blond ben heeft er niks mee te maken. Als je echt graag mee wilt doen, wil ik je wel helpen met je personage.

scribere schreef:
    (...)
    Ik kijk wel hoe het loopt als iedereen een gezamenlijke stijl er op nahoudt wat me wel handig lijkt dan pas ik me daar gewoon op aan. Nu ga ik ook maar eens bedenken wat ik met mijn personage wil gaan doen in de gevangenis

Ok, ben blij dat je je zo insteld en niet zoiets hebt van; dit is mijn stijl en ik doe het zo en als iemand het niet aan staat, krijgt hij/zij de wind van voren. Ik heb mensen meegemaakt die zo doen/deden.

Zijn er nog dingen die jullie willen weten? Anders ga ik slapen, ik heb hoofdpijn.. :/

Password schreef:
    Zijn er nog dingen die jullie willen weten? Anders ga ik slapen, ik heb hoofdpijn.. :/

Lieverd, vragen kunnen wachten tot morgen, als je hoofdpijn heb, moet je je bed in duiken. ^^

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Password schreef:
    (...)

Sws, dat je blond ben heeft er niks mee te maken. Als je echt graag mee wilt doen, wil ik je wel helpen met je personage.

Nouja kijkj ik ben nu druk bezig en heb weinig tijd om nu iets te bedenken (ben nogal inspiratieloos).. maar ik weet niet hoe lang ik nog tijd heb van mijn reservering, dus... Ik denk dat ik morgen nog wel inspiratie heb voor hem. Mag ik hem morgen ergens aan eind van middag of eerder invullen?

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Password schreef:
    (...)

Wil je heel graag meedoen? Anders laat ik je reservering wel staan. Vakantie is gewoon een uitzondering op de regel.

Ja, ik wil wel heel graag meedoen! Alleen het loopt niet zo lekker met mijn relatie, en ik wil ben gewoon heel erg moe. En de vakantie is juist om jezelf weer een beetje 'op te laden' dus daarom reageer ik niet zo heel veel op de rpg's. Na deze vakantie zal ik wel weer actief zijn, dus ik weet niet of je me wil hebben. Ik zou het wel leuk vinden, haha. Kijk maar (:

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Escritura schreef:
    (...)

Lieverd, vragen kunnen wachten tot morgen, als je hoofdpijn heb, moet je je bed in duiken. ^^

klopt :) beterschap, en als je hoofdpijn hebt moet je slokje cola of een kop anijsmelk drinken :)

Escritura schreef:
    (...)

Gewoon dit ^^ niets meer aan toe te voegen :')

Naam: Kylian Scott Hayes.
    bijnaam: Heel soms Kyl, maar hij heeft liever zijn gehele naam.
    Leeftijd: 19
    geslacht: mannelijk.
    karakter: Kylian is een rustig persoon. Ook is hij erg sociaal en kan hij goed met mensen overweg. Hij maakt met de meeste wel gemakkelijk een praatje en je zou niet denken dat er iets mis met hem is. Hij is een lieve vriend en doet dan ook echt alles om zijn vriendin bij zich te houden en te beschermen, alleen hoeft het soms niet zoveel te zijn.. Alleen soms kan hij wel eens doordraaien en dan gaan het mis. Als je hem eenmaal boos hebt, kun je maar beter heel ver weg zijn anders heeft hij je te pakken. Voor zover hij weet is het maar een keer echt uit de hand gelopen. In de meeste gevallen weet iemand hem wel te kalmeren. De meeste zouden dit niet denken, normaliter is hij gewoon een rustige aardige jongen.
    uiterlijk: uiterlijk komt nog. Ik kon nog geen goed plaatje vinden.
    Misdaad: Zijn vriendin had hem verteld dat iemand haar had mishandeld en gebruikt. Ze had hem nog proberen tegen te houden, maar Kylian was niet meer te stoppen. Hij had het mes van zijn kast gepakt en is naar die jongen gegaan. Zonder enige verklaring trapte hij de deur in en greep de jongen bij zijn keel. Een paar keer ramde hij het hoofd op de tafel. De jongen probeerde Kylian nog van hem af te houden en tot bedaren te brengen, maar het was te laat. Voor hij het wist had Kylian zijn benen gebroken en lag hij, kieperend van de pijn, op de grond terwijl Kylian nog met zijn mes op hem in aan het slaan was. Om er zeker van te zijn dat hij dood was, sneed hij de keel van de jongen door. Alles zat onder het bloed en verslagen zakte Kylian neer. Nu pas realiseerde hij wat hij had aangericht en dat hij bezeten was geweest door zijn woede. Zijn vriendin kwam binnen met politie en hij werd meegenomen. 
    Mishandeling en noord dus.
    Extra: Kylian heeft ene lichte vorm van een periodieke explosieve stoornis. Dat wil zeggen dat hij soms niet meer weet wat hij doet als hij boos is en er achteraf pas achter komt wat hij gedaan heeft. Meestal kunnen vrienden, zijn vriendin of zijn familie hem nog tegenhouden en rustig krijgen, maar dat lukt niet altijd. En hij heeft een vriendin Gwen.

P.s. Ik ben tot zondagavond weg en maandag weer baar school dus kan (bijna) niet online zijn dan. 

Do it scared, but do it anyway.

xJohnnyDepp schreef:
    (...)

Nouja kijkj ik ben nu druk bezig en heb weinig tijd om nu iets te bedenken (ben nogal inspiratieloos).. maar ik weet niet hoe lang ik nog tijd heb van mijn reservering, dus... Ik denk dat ik morgen nog wel inspiratie heb voor hem. Mag ik hem morgen ergens aan eind van middag of eerder invullen?

Ja, tuurlijk! Ik zeg toch niet dat het direct moet? En trouwens, er staat wel dat reserveringen één dag blijven staan, maar ik weet dat je meedoet, dus je hebt alle tijd.

Password schreef:

We hebben geduld hoor (: slaapwel!

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Slaap lekker! Snaveltjes dicht en oogjes toe. (Fabeltjeskrant)

Trusten!

Heb een goede nachtrust en moge gij in alle gezondheid verkeren.

ik had even zin in zo'n uitspraak, zie je nou wel ik ben gek xD maar da vind ik wel grappig :)