• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • Géén perfecte personage's. Die worden direct afgekeurd.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Maximaal twee personage's. Een jongen en een meisje.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Reserveringen blijven één dag staan.
    • Gebruik geen bekende personen voor je personage.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Boy - AweSomee
    • Boy - TheRumIsGone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Girl - Space
    • Girl - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Girl - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Boy - HurtedHeart
    • Boy - Mo0nlight.
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    VOL!

    Character Description.
    Volledige naam:
    Bijnamen:
    Geslacht:
    Leeftijd: [Cipiers en gevangenen: 17 t/m 22].
    Karakter: [Niet alleen: Vriendelijk, aardig. Leg het ook uit].
    Uiterlijk: [Foto+Beschrijving].
    Misdaad: [Waarom zit je in de gevangenis? Cipiers vullen dit niet in].
    Extra: [Is er nog iets speciaals met je personage?].


    Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:03 ]

    Nu ik alles zo is lees is mijn personage nogal cru in vergelijking met sommige anderen. Dan te bedenken dat ze (nog) niet eens spijt heeft. Pas maar op guys!


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    ik moet eten dus ik vul alles zometeen in etc.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    ik moet eten dus ik vul alles zometeen in etc.


    Isgoed hoor.

    scribere schreef:
    Nu ik alles zo is lees is mijn personage nogal cru in vergelijking met sommige anderen. Dan te bedenken dat ze (nog) niet eens spijt heeft. Pas maar op guys!


    Alsof mijn personage zo'n lieverdje is. XD!

    Escritura schreef:
    Word er een story gemaakt met de rollen trouwens, of niet? ^^


    -quotes self because last reaction on last page-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    -quotes self because last reaction on last page-


    Ik twijfel, op zich vind ik het wel leuk en wil ik het wel doen. (Ik heb tijd genoeg)
    Maar ik vraag me af of mensen er veel aan hebben en of ze het überhaupt lezen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 12:03 ]

    Escritura schreef:
    (...)

    -quotes self because last reaction on last page-


    Het zou wel handig zijn want de personages zijn nou niet allemaal even standaard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Het zou wel handig zijn want de personages zijn nou niet allemaal even standaard.


    Klopt.. Nou, oké. Ik zal wel een story maken. Ik moet toch wachten tot iedereen het ingevuld heeft. Ik zal er zo aan beginnen. Ga nu eerst douchen om goed wakker te worden.

    Password schreef:
    (...)

    Ik twijfel, op zich vind ik het wel leuk en wil ik het wel doen. (Ik heb tijd genoeg)
    Maar ik vraag me af of mensen er veel aan hebben en of ze het überhaupt lezen.


    Zelf kijk ik altijd tussendoor naar de story en desnoods wil ik wel helpen als het moet. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Password schreef:
    (...)

    Klopt.. Nou, oké. Ik zal wel een story maken. Ik moet toch wachten tot iedereen het ingevuld heeft. Ik zal er zo aan beginnen. Ga nu eerst douchen om goed wakker te worden.


    Ik wil ook wel helpen als het nodig is. Vakantie heerst hier.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Password schreef:
    (...)

    Nee hoor. Drew is de liefste. Met lust naar iets bedoel ik het knufflen van bomen. XD

    Mag ik u hieraan herinneren. XD, hij is een snoepje Beau gaat 'm sigaretjes aftroggelen als 'ie niet uitkijkt


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    scribere schreef:
    (...)
    Mag ik u hieraan herinneren. XD, hij is een snoepje Beau gaat 'm sigaretjes aftroggelen als 'ie niet uitkijkt


    Hahahaha, kom maar op!

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ik wil ook wel helpen als het nodig is. Vakantie heerst hier.


    Escritura schreef:
    (...)

    Zelf kijk ik altijd tussendoor naar de story en desnoods wil ik wel helpen als het moet. ^^


    Oké, ik hou jullie in gedachten. Nu ga ik echt eerst douchen. (:

    Volledige naam: Ilsa Minnie Macke
    Bijnamen: Alleen vrienden noemen haar Minnie verder wordt ze gewoon Ilsa genoemd.
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: Ilsa is achttien jaar en is geboren op acht juni in het jaar 1993
    Karakter: Hoewel Ilsa er klein en onzeker uitziet is deze Duitse schoonheid is dat absoluut niet. Voor Ilsa moet je namelijk erg oppassen. Je hoeft maar één ding verkeerd te doen en ze wordt gek. Ilsa is streng en laat absoluut niet met zich dollen. Ze doet al jaren aan boksen en is niet bang om geweld te gebruiken om haar zin te krijgen. Je kan haar makkelijk onder het kopje agressief schrijven maar zelf vindt ze dat het nog redelijk meevalt. Met regels heeft Ilsa niet heel veel, die maakt ze zelf wel. Ook leidinggevende zullen uiteindelijk niet heel veel indruk op haar maken. Tuurlijk heeft Ilsa haar kwetsbare kanten maar deze heeft ze diep weggestopt. Het duurt lang voordat je haar gevoelens te pakken kan krijgen. Qua gevoel is Ilsa namelijk een heel tegenstrijdig persoon. Eigenlijk wilt ze helemaal niet agressief zijn maar je kan haar opvoeding vergelijken met die van een slecht getrainde pitbull, verwaarloosd, vechtend, agressief. Ilsa komt uit een gezin met drie oudere broers die haar altijd pestte. Ze heeft zichzelf naar de top moeten vechten, zowel letterlijk als figuurlijk. Ilsa weet niet van ophouden. Als ze eenmaal een hekel aan je heeft zal ze je hele leven zuur maken. Ze zal sowieso iets nooit meer los laten. Als ze ergens voor gaat wordt ze blind voor de dingen om haar heen. Haar doel is het enige wat telt. Ilsa’s eerste indruk zal slecht zijn, arrogant misschien. Ilsa’s vertrouwen is moeilijk te winnen en is dan ook een langdurig proces. Op dat vlak moet je veel geduld en vertrouwen in jezelf hebben want anders zal het je niet lukken. Wil je Ilsa helemaal kunnen temmen moet je van goede huizen komen. Haar temperament staat namelijk behoorlijk in de weg. Het is niet zo dat ze altijd voor zichzelf kiest, absoluut niet. In haar ogen voedt ze de gevangen alleen opnieuw op. Ze voedt ze op hoe ze zelf ook is opgevoed: Spartaans. In Ilsa’s vrije tijd is ze anders. Meer opener en liever. Als Ilsa niet werkt is ze heel toegankelijk en spontaan. Ze zet dan een soort knop om.
    Uiterlijk:


    Ilsa heeft een licht getinte huid en mooie groene ogen die er echt uitspringen. Haar ogen zijn haar blikkenvangers, die laten je nooit meer los. Ilsa heeft lange zwarte wimpers en mooie gevormde lippen. Ze heeft lange warm blonde haren die reiken tot halverwege haar bovenarmen. Er zit een lichte slag in. Tijdens werk draagt ze haar haren vaak in een staart of in een vlecht, ze is er namelijk erg zuinig op. Ze is niet heel erg groot, namelijk 1.69 m. Haar lengte vindt ze goed genoeg want haar karakter rekt haar wel weer op. Ilsa heeft prachtige ronde vormen. Ze is vooral erg trots op haar borsten. Ze vindt borsten belangrijk. Een platte vrouw is in Ilsa’s ogen geen vrouw. Sport is daar absoluut geen excuus voor. Ilsa doet al jaren aan boksen op hoog niveau. Ze heeft er verschillende prijzen mee gewonnen. Spieren heeft ze dus wel en een gespierd lichaam is geen excuus om je vrouwelijke vormen te verliezen. Tijdens haar werk draagt Ilsa gewoon haar werkkleding maar in haar vrije tijd is ze veel uitdagender gekleed. Ilsa is verzot op croptops en shorts. Je kan haar stijl omschrijven als een mengeling tussen Hipster en vintage maar het is vooral haar eigen stijl door haar eigen twist eraan. Ze is gek van accessoires. Armbandjes, kettinkjes en ringen, ze heeft het allemaal. Vooral met ringen pak ze flink uit. In haar verleden heeft Ilsa een aantal tatoeages gezet sommige onder invloed van vrienden en andere voor haarzelf. Op haar vingers heeft de ‘Rock City’ staan. Het is niet de mooiste tattoo ooit en Ilsa beseft dat maar ze vindt hem nog steeds wel bij haar passen. Vroeger was Ilsa de Rock chick dus is ze blij dat dit deel van haar lichaam haar herinnert aan haar jeugd. Tussen haar schouderbladen vind je een wereldbol deze heeft ze laten zetten om zich toch nog haar roots te laten zien. Zelf noemt ze zich een wereldkind omdat ze verhuist is tussen twee continenten. De wereldbol wordt aan beide kanten vergezeld met vleugels. Deze staan voor vrijheid.
    Extra: Zoals in haar karakter al stond komt Ilsa uit Duitsland. Ze is geboren in Oost Berlijn een aantal jaar na de val van de Berlijnse muur. Haar ouders hebben veel trauma’s van het Sovjet tijdperk en Ilsa is, door hun gewelddadige ervaringen, met de harde hand opgevoed. Haar oudere broers gunde Ilsa niets en ze moest voor haar eten vechten. Ook haar vader had geen oog voor haar. Ilsa’s moeder stierf bij haar geboorte en haar vader neemt dit zich zacht gezegd erg kwalijk. Als Ilsa er niet was geweest leefde zijn vrouw nog. Ergens is Ilsa wel enorm blij met haar Spartaanse opvoeding, ze weet nu ten minste zeker dat ze het kan redden in de grote buitenwereld. Contact met haar familie heeft Ilsa amper. Alleen nog met een tante die in Californië woont. Over Duitsland wilt ze nooit meer iets horen, daar liggen haar roots verborgen en daar laat ze, ze graag liggen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Password schreef:
    (...)

    Een paar dingen..
    - Als je familie/broer advocaat is en zijn onschuld willen bewijzen, vind ik het best, maar zodra je uit de gevangenis bent, stopt de roleplay voor jou.
    - Ik snap dat stuk niet met die wijn, je krijgt geen celstraf omdat je iets morst?
    - Het is vrijwel onlogisch dat je een miljoen bij een bank kan stelen, zou je dat willen veranderen?

    - Oke datbegrijp ik
    - Hij stapte in de verkeerde kamer in en morsde wijn oer zichzelf heen wat opgedroogd soms lijkt op bloed. ndie kamer was een persoon vermoord, maar dat wist hij dus niet en zijn Dna was overal in het huis te vinden dus daarom werd hij schuldig bevonden :)
    - Ja dat is waar, maar ik moest snel zijn en deed daarom maar een afgerond groot getal, maareen miljoen is inderdaad erg veel xD


    I'm finally back, Finally after a Year break