• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leannan schreef:
    [Dan pak ik wel Dwayne...die is tegen iemand opgelopen]

    [Hm. Ik denk dat Nana dan de aangewezen persoon is, aangezien zij in de gang staat met Chris en Maegan met Amen in de kantine staat. Is that okay?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maegan Cassidy Fox
    “Dit is waar ik mijn meeste tijd verspil,” grijnsde hij, waarna hij mijn hand losliet en zijn arm rond mijn middel legde. “Je zei dat je een toekomstige ster van Broadway werd, right?” Grijnsde ik, en ging daarna gelijk verder, “Wil je dan iets voor me zingen?” Ik keek hem aan met een flirterige blik en ging tegen hem aanstaan, terwijl mijn hand over zijn borstkas naar zijn nek ging. “Ik ben erg nieuwsgierig…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nana Rose
    Ik wachtte Chris zijn antwoord af, maar op dat moment knalde er hard iemand tegen mij aan en ik wilde net terug grommen dat diegene uit zijn fucking doppen moest kijken, toen ik de stem herkende die “Sorry” mompelde. Ik draaide me om en zag nog net hoe Dwayne zijn T-shirt over zijn gezicht trok, waarna ik grijnsde. “Miste je me, Dwayne? Dat je tegen me oploopt,” Grijnsde ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael elyon
    ik liet mijn ogen over eht meisje glijden, waarna er een heel scala van Broadway nummers door mijn hoofd gleed. Ik grijns. If i would Ever Leave You.
    ik spring op het podiumpje voor aan het lokaal en gooi de kleinschalige spotlight aan.
    'Maar natuurlijk, lieverd.' Nana van mijn gedachten, de tonenn beginnen al te spelen in mijn hoofd. ik zoek de muziek op in de muziekbibliotheek van de stero instalatie, waarna ik het nummer aanzet. Daarna draai ik me naar Maegan, een zachte glimlach op mijn gezicht.
    'If ever I would leave you, It wouldn't be in summer. Seeing you in summer I never would go. Your hair streaked with sun-light, Your lips red as flame, Your face witha lustre that puts gold to shame!'
    Mijn ogen hield ik op die van haar gericht. het leidje was lanzgaam en rustig, liefjes zelf.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dwayne Renolds

    "Tuurlijk miste ik je." Lachte ik jongensachtig. "Ik hoop jij mij ook?"
    Ik keek haar met grote ogen aan en hield mijn hoofd wat schuin terwijl er een idiote grijns op mijn gezicht stond.
    Natuurlijk deed ik het maar voor de grap, maar ergens vroeg ik me toch af hoe ze zou reageren.
    "En ik heb je toch niet pijn gedaan?" Vroeg ik er snel achter. "Met dit lijf zou ik er nog niet van verschieten."
    Het puntje van mijn tong stak tussen mijn tanden terwijl ik nog steeds grijnsde met een schuin hoofd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maegan Cassidy Fox
    Hij sprong op het podium voor aan het lokaal en gooide de kleinschalige spotlight aan, waarna hij de muziek opzicht in de muziekbibliotheek van de stereo installatie. ‘Maar natuurlijk, lieverd.’ Hij draaide zich weer naar mij toe, een zachte glimlach op zijn gezicht, en die beantwoordde ik met mijn eigenwijze, speelse grijns.
    ‘If ever I would leave you, It wouldn't be in summer. Seeing you in summer I never would go. Your hair streaked with sun-light, Your lips red as flame, Your face witha lustre that puts gold to shame!’ Het liedje was langzaam en rustig en ik vroeg me af waarom hij juist dit liedje had gedaan. Zijn ogen hield hij op mij gericht, merkte ik, en als ik het al niet zeker wist, ging het nog een keer door mijn gedachten heen: deze jongen was een geboren flirter en had het blijkbaar bij veel meisjes gedaan. Het kon geen kwaad om wat met hem te spelen, dus liep ik speels naar hem toe, mijn ogen nog steeds op hem gericht, en wachtte totdat hij klaar was.

    Nana Rose
    “Tuurlijk miste ik je.” Hij lachte jongensachtig, en ik bedacht me dat het echt bij hem paste. Die lach. “Ik hoop jij mij ook?” Ik krulde mijn zachtroze lippen omhoog als een kat en keek hem aan, terwijl ik mijn armen over elkaar deed.
    Het was duidelijk te horen dat hij het voor de grap deed, maar toch besloot ik erin mee te gaan. “Tuurlijk, jou wel.” Grinnikte ik, waarna ik hoorde dat hij nog wat zei.
    “En ik heb je toch niet pijn gedaan? Met dit lijf zou ik er nog niet van verschieten.” Ik lachte toen hij nog steeds grijnsde met een schuin hoofd, maar werd toen opeens dodelijk serieus en keek hem weer aan. “Hoe gaat het trouwens met je? Ik hoop dat Amen je niet pijn heeft gedaan…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'But if I'd ever leave you, it couldn't be in autumn. How I'd leave in autumn I never will know. I've seen how you sparkle when fall nips the air. I know you in autumn. And I must be there.
    And could I leave you, running merrily through the snow? Or on a wintry evening when you catch the fire's glow?
    If ever I would leave you. How could it be in spring-time? Knowing how in spring I'm bewitched by you so? Oh, no! not in spring-time! Summer, winter or fall![/i]
    Het liedje eindigde, Maegan stond dichtbij nu. tijdens het lied had ik een arm rond haar middel geslagen,. De laatste zin fluisterde ik in haar oor, de microfoon terug op zijn standaard.
    ' No, never could I leave you at all...' er lag een grijns op mijn gezicht, mijn ogen zochten die van haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dwayne Renolds

    Ik lachte gemeend. "Natuurlijk niet...Ik heb het wel vaker meegemaakt."
    Mijn ogen stonden schuldig en ik zette mijn hoofd weer recht.
    "En erger." Gaf ik toe. "Maar als het nu wel pijn zou doen...Zou je me dan verzorgen?"
    Een ondeugende grijns stond op mijn gezicht terwijl ik haar veelbetekenend aankeek en met mijn wenkbrauwen wiebelde.
    "Ik speel maar." Gaf ik lachend toe en werd weer serieus. "Ik heb het zelf gezocht, dus zit er maar niet over in. In kon er gewoon niet tegen hoe hij je behandelde."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maegan Cassidy Fox
    Tijdens het lied had hij zijn arm rond mijn middel geslagen en ik legde mijn hand op zijn rug. De laatste zin fluisterde hij in mijn oor, de microfoon terug op zijn standaard. “No, never could I leave you at all…” Een grijns lag er op zijn gezicht en toen hij mijn ogen zocht, zocht ik glimlachend zijn ogen op. Mijn handen baanden zich een weg naar zijn nek en ik ging helemaal tegen hem aanstaan. “Meneer Elyon,” Glimlachte ik zoet met een flirterige toon in mijn stem. “Doe je dit bij elk meisje of heb je stiekem een vriendin waar ik niets van af weet?” Ik keek hem speels vanonder mijn wimpers aan en wachtte zijn antwoord af.

    Nana Rose
    “Natuurlijk niet…. Ik heb het wel vaker meegemaakt. En erger.” Gaf hij toe, zijn ogen stonden schuldig. “Maar als het nu wel pijn zou doen… zou je me dan verzorgen?” Een ondeugende grijns stond op zijn gezicht terwijl hij mij veel betekend aankeek en met zijn wenkbrauwen wiebelde. “Ik speel maar.” Gaf hij lachend toe. Ik moest lachen en gaf hem, zonder dat ik er echt bij nadacht, een knuffel. “Tuurlijk, jou wel.”
    “Ik heb het zelf gezocht, dus zit er maar niet over in. In kon er gewoon niet tegen hoe hij je behandelde.” Ik liet hem weer los en keek hem aan, mijn blik serieus. “Wat heb je gezegd tegen hem?”

    [ik moest ff snel eten]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Doe je dit bij elk meisje of heb je stiekem een vriendin waar ik niets van af weet?' Ze keek me speels aan vanonder haar dikke wimpers. Nana. Zij had die blik vaak ook in ahar donkere, bodemlzoe ogen.
    'Ik heb geen vriendin,' antwoord ik naar waarheid. ik wist niet wat er tussen mij en Nana speelde en ze was zeer bot van me weg gelopen vandaag. Ik streel mijn hand langs een lok van aegan's haar en leg deze achter haar oor, waarbij mijn vingertoppen langs de huid van haar wang strelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maegan Cassidy Fox
    “Ik heb geen vriendin,” antwoorde hij, en hij streelde zijn hand langs een lok van mijn haar, waarna hij deze achter mijn oor deed. Hierbij streelde zijn vingertoppen langs de huid van mijn wang. “Een leuke jongen zoals jou, Elyon, en geen vriendin?” Ik grinnikte, maar ik wist dat ik het toch alleen voor de lol deed, het zou vast geen kwaad doen. “Dan vindt je het vast niet erg dat ik dit doe…” Fluisterde ik zacht, speels, in zijn oor, waarna ik mijn lippen zacht in zijn nek drukte.

    [Oh, oh, oh, Elyon toch. D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "Wel," Begon ik luchtig terwijl ik met mijn hand over de achterkant van mijn hoofd wreef. "Ik vroeg of hij altijd zo tegen vrouwen was...En ofdat hij ook vrouwen slaat omdat ik vond dat hij er wel zo uitzag en dat hij er laf genoeg voor leek."
    Voorzichtig gleed mijn blik naar Nana's ogen zodat ik haar reactie te peilen en glimlachte ongemakkelijk.
    "En misschien nog wel wat dingen, maar ik kom er niet echt op." Gaf ik naar waarheid toe. "Ik hoop niet dat je het me kwalijk neemt...Ik bedoelde er echt niets mee. Ik kon er gewoon niet tegen dat hij zo onbeschoft was tegenover een...dame"
    Bij het woord dame gaf ik een lichte, beleefde knik en glimlachte vriendelijk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Amen Rahapel Elyon
    Haar lippen werden zachtjes tegen mijn nek gebrukt, wat de rilling van haar fluistering iets versterkt. mijn een grijns trok ik haar dicht tegen me aan, waarna ik mijn hand door haar donkere haren en langs haar kaak liet dwalen.
    'Oh helemaal niet erg,' fluister ik. Haar lippen waren niet zo zacht als die van Nana, viel me op. Mijn eigen lippen streelden langs de huid van ahar nek, kaak en wang tot ik haar lippen vond, waar ik een zachte, speelse kus op drukte.

    [eten ^^
    also, I love this. Nana wont]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Rose
    Ik luisterde naar wat hij zei en knikte soms als bevestiging dat ik het begreep, maar dit niet zonder een blik in mijn ogen waarvan ik zelf niet wist wat het betekende. “Ik hoop niet dat je het me kwalijk neemt...Ik bedoelde er echt niets mee. Ik kon er gewoon niet tegen dat hij zo onbeschoft was tegenover een...dame” eindigde hij, en hij gaf een lichte, beleefde knik en glimlachte vriendelijk.
    Mijn ogen vernauwde ik even en mijn armen deed ik weer over elkaar. Ik moest even nadenken, maar ik wist niet precies wat ik erbij moest voorstellen of denken. “Daarom sloeg hij je dus,” Ongemakkelijk legde ik een hand in mijn nek en keek de andere kant van Dwayne op. “Ik heb hem gezoend,” zei ik eerlijk, maar ik wist geen eens waarom ik dit met hem deelde. Ik heb er geen spijt van gehad, nog steeds niet, maar… het gevoel dat ik bij hem had werd ondraaglijk, ik snapte er niets van. “Denk je dat dat fout was?” Ik keek naar hem om dit keer zijn reactie te peilen, ik moest zijn advies even weten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ohw shit, ik kan vanavond niet meer posten denk ik o: ik ga eindelijk uit, woosh. Chris & Nevil reageren niet, have fun[: ]


    Me so good.