• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.

Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia

Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

[RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Amen Raphael Elyon
    Voor ik de kans had om haar te vragen te beginnen stellen, verdween ze. Ik haalde een hand door mijn haar enw achtte af. Maar toen ze na tien minuten nog niet terug was, was ik het zat en greep ik mijn ruzak, waarna ik naar kantine vertrok. Ze kon me niet eeuwig ontlopen.
    In de kantine greep ik een stuk fruit en keek rond. Het was niet zeer druk. Mijn oog viel op een nieuw meisje, een onbekend gezichtje. Ah, afleiding.
    'Hey daar.' Met een grijns leun ik tegen de tafel aan waar het meisje zit. Donker haar, net als haar ogen. Ze zag er behoorlijk onschuldig uit eerlijk gezegt.
    'De naam is Amen Elyon, toekomstige ster van Broadway, en wie mag jij zijn?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Isabelle Lilou Rousseau
    'Sorry voor al mijn vragen, ik ben nieuwsgierig,' zegt Nevil blozend. Schattig.
    'Geeft niet,' glimlach ik.
    'Hm, tekenen. Interressant! Ik doe zelf ook aan tekenen en schilderen, maar ik ben hier ook om instrumenten te bespelen.' zegt hij dan.
    'Ik kan alleen maar een paar akkoorden op de gitaar spelen, meer niet,' grinnik ik.
    Nevil kijkt naar zijn voeten en dan weer naar mij. 'Je komt uit Frankrijk, dat neem ik aan tenminste, maar je kan zo goed Amerikaans spreken. Woon je al lang in Amerika? Of woon je nog thuis in Frankrijk?'
    'Ik heb tot mijn negende in Frankrijk gewoond, in Parijs. Mijn vader kreeg een baan aangeboden in New York dus toen zijn we hier heen verhuisd dus ik woon nu ongeveer zeven à acht jaar in Amerika,' zeg ik. 'Maar dit is eigenlijk pas de eerste "normale" school waar ik naar toe ga.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Maegan Cassidy Fox
    Ik had net mijn ogen weer dichtgedaan of er kwam nog iemand anders de kantine binnen. Hoorbaar gromde ik even en keek naar de blonde jongen die een stuk fruit pakte. Toen zijn oog op mij viel, liep hij naar me toe en met een grijns leunde hij tegen de tafel aan. ‘Hey daar. De naam is Amen Elyon, toekomstige ster van Broadway, en wie mag jij zijn?’
    Ik rolde mijn ogen geïrriteerd en keek hem toen weer aan. Wat hadden mensen er toch mee als ze een nieuw gezicht zagen? Net dat meisje en nu hij ook al… Zo belangrijk is dat niet, hoor.
    ‘Maegan Fox,’ zei ik monotoon op zijn vraag. ‘Toekomstige ster van Broadway, hé? Eerst zien, dan pas geloven.’ Ik leunde weer achterover en deed mijn armen achter mijn hoofd als een soort kussen, waarna ik mijn ogen weer dichtdeed.

[Mijn reactie van Nana staat op de vorige bladzijde, Brutus. ^^]

Christian Hamilton
    "Waarom deed je dat eigenlijk?" vroeg Nana.
    Ik opende mijn mond al om het haar te vertellen, maar bedacht me even.
    "Ik vroeg Nevil iets over jou.. Wat weet ik niet meer precies. Volgends mij ook of hij wat voor jou voelde of niet."
    Ik begon mijn hersens af te peinzen naar dat moment, maar ik wist er niet meer veel van.

[oké ik kap even met RPG'en ik reageer vanavond weeer. Ik heb echt geen inspiratie, (': ]

Me so good.

Amen Raphael Elyon
    Wow, volgens mij trekt deze school sarcastische mensen aan. Ik grijns en bijt in de appel. Ze sluit haar donkere ogen weer en legt haar armen achter haar hoofd.
    'Is goed, lieverd,' grijns ik, immuun voor haar verveelde toon. Als ik met Nana om kon gaan, kon ik dit ook wel. Ik schoof op de stoel naast haar en bleef even stil, waarna ik mijn ogen voor haar gezicht leit glijden.
    'En wat is jouw talent, schat?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Maegan Cassidy Fox
    ‘Is goed, lieverd,’ Hij noemde me bij een soort koosnaampje, maar ik was immuun voor dat soort gedrag en reageerde er dus ook niet op. Ik hoorde hoe hij de stoel naast mij opschoof en hierna bleef hij stil. Ik vertrouwde hem niet, maar dat liet ik niet merken. ‘En wat is jouw talent, schat?’
    Ik zuchtte en opende mijn ogen weer, terwijl ik hem doordringend aankeek. Als hij er zo om vroeg, kon ik wel wat mee spelen. ‘Ik dans en ben model, schat.’ Ik likte even over mijn lippen en ging verder met praten. ‘Heb je nog meer vragen voor me?’ Een speelse glimlach gleed er op mijn roodgekleurde lippen.

Nana Rose
    “Ik vroeg Nevil iets over jou… Wat weet ik niet meer precies. Volgends mij ook of hij wat voor jou voelde of niet.” Mijn hart begon sneller te kloppen en ik voelde me gelijk schuldig dat ik zo bij hem weg was gegaan. Hij wilde mij dus totaal niet kwijt! En ik had dat wel gedacht, wat een kutwijf ben ik toch.
    Op het moment wilde ik mijzelf wel voor mijn hoofd slaan, maar ik deed het niet en keek Christian weer aan. “Hij weet toch wel dat ik wat voor Amen voel, hé?” Ik zuchtte diep en greep dit keer wel naar mijn hoofd, naar mijn haren. “Ik voel me zo schuldig nu voor Nevil. Ik ging op zijn schoot zitten, alles. Fuck hey!”

[Is goed, ghihi. Have a fun day today, dollie. ^^]

Amen Raphael Elyon
    'Heb je nog meer vragen voor me?' vroeg ze, een speels glimlachje op haar rode lippen. met een grijns leunde ik naar haar toen.
    'Waar kom je vandaan, hoe oud ben jewat voor soorten dans intereseren je, heb je al een tour van de school gehad...?' fluisterde ike, een twinkeling in mijn felle ogen.

Maegan Cassidy Fox
    Hij reageerde door met een grijns naar mij toe te leunen. “Waar kom je vandaan, hoe oud ben je, wat voor soorten dans interesseren je, heb je al een tour van de school gehad…?” fluisterde hij toen, een twinkeling in zijn felle, aparte ogen.
    Een grijns kwam er op mijn felgekleurde lippen en ik zette mijn voeten op de grond, waarna ik de kleine afstand tussen ons nog overbrugde. Mijn gezicht was nu vlakbij hem en ik keek hem speels onder mijn wimpers aan. “New York, bijna zeventien, als het maar geen ballet is, en nee…” Fluisterde ik, waarna er een flirterige toon in mijn stem kwam. “Maar die ga jij me vast geven, lieverd.”

Amen Raphael Elyon
    'Maar die ga jij me vast geven, lieverd,' zei ze, een flirterig toontje in haar stem. Nana zou me een klap in mijn gezicht geven, mocht ze hier zijn. Maar ach, wat kom eht voor kwaad. ik knipoog, mijn gezicht dicht bij die van haar en spring vervolgens op.
    'Of course, miss Fox,' antwoord ik met een zoete glimlach, waarna ik haar hand beetpak en haar overeind trek.

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 15:43 ]

Maegan Cassidy Fox
    Hij knipoogde, zijn gedicht nog steeds dichtbij die van mij en sprong vervolgens op. “Of course, miss Fox,” antwoordde hij met een zoete glimlach, waarna hij mijn hand beetpakte en me overeind trok. Ik grijnsde speels en liet zijn hand niet los, maar likte weer speels over mijn lippen en keerde me naar hem toe. Ik stond best dichtbij hem, maar hij was totaal niet verkeerd om te zien, dus het maakte mij niet uit. Hij leek me een erge flirter, dus het kon ook geen kwaad om met hem te flirten, aangezien hij vast toch geen vriendin had. “Laat me je favoriete lokaal eerst zien,” Grijnsde ik.

[You know, if Nana sees this, she is going to beat him up. (cat)]

Diana Grace Anderson

Verveeld leunde ik met mijn hand op mijn hoofd terwijl de minuten erg traag voorbij tikten.
    Ik zag de mond van de leerkracht wel bewegen, maar alles wat hij zei, drong gewoon niet tot me door.
    Met een kleine zucht keek ik opzij en gleed mijn blik verlangend naar buiten.
    Wat zou ik het fijn gevonden hebben als de les voorbij vloog zodat ik buiten kon zijn en de frisse lucht in kon ademen.
    "Miss Anderson." Hoorde ik ergens in de verte. "Miss Anderson!"
    Abrupt schrok ik op en keek de leerkracht schuldig aan. "Sorry, ik lette eventjes niet op denk ik."

Dwayne Renolds

Met kleine oogjes keek ik naar mijn wekker en geeuwde uitgebreid.
    Vervolgens sloot ik traag mijn ogen weer om uiteindelijk paniekerig wakker te worden aangezien ik veel te laat was.
    "Shit." Riep ik geïrriteerd en gooide de lakens hardhandig van me af om vervolgens als een halve gare uit het bed te vliegen. "Shit, shit, shit."
    Snel deed ik mijn jeansbroek aan en nam een witte T-shirt uit de kast en graaide snel mijn tas mee.
    Onderweg naar mijn klaslokaal, deed ik de T-shirt aan, waardoor ik nogal redelijk hard tegen iemand opliep.
    "Sorry." Mompelde ik en trok de T-shirt over mijn hoofd om te kijken tegen wie ik was gelopen.

[Dat was mijn laatste post...kan ik iemand meeten? Want ik heb niets te doen]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Kom anders Nana of Maegan tegen? Je mag zelf kiezen wie. Wie wil je? :Y)]

[Dan pak ik wel Dwayne...die is tegen iemand opgelopen]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Amen Raphael Elyon
    'Laat me je favoriete lokaal eerst zien,' zei ze, terwijl het puntje van haar roze tong speels over haar lippen ging. Dit was wat ik nodig had, goede afleiding van Nana. Iets zonder gevoel.
    'Natuurlijk,' grijns ik, waarna ik haar de kantine uit begeleid. De school door, tot we bij en ongebruikt zanglokaal kwamen, de opname studio net er naast.
    'Dit is waar ik mijn meeste tijd verspil,' grijns ik, waarna ik haar hand loslaat en mijn arm rond haar iddel leg.