• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Naar school. Vind je niet?"
    Ik trek een wenkbrauw op en schud mijn hoofd. Lachend druk ik een kusje op zijn wang.
    "Jouw eerste indruk is nu al verpest," grinnik ik en ik kijk naar buiten.
    Het schoolplein begint weer redelijk vol te lopen. Even kijk ik of ik Michael zie. Ik heb hem sinds Jeremy niet meer gesproken, hij weet niet eens wie hij is. Maar helaas, geen spoor van mijn lievelingsfootballer te vinden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Jouw eerste indruk is nu al verpest."
    Ik grinnik.
    "Welke indruk?"
    Ik volg haar blik naar buiten.
    "Meh, ik wil geen school."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Welke indruk? Meh, ik wil geen school."
    Ik kijk naar buiten en knijp in zijn hand.
    "Schat, niemand hier wilt school. We worden alleen verplicht tot."
    Het feit dat ik eigenlijk wel blij met school ben, omdat ik anders op een meisjesschool in Iran werd beschoten, houd ik achterwege en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
    "Ben je klaar met je kluis?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Schat, niemand hier wilt school. We worden alleen verplicht tot. Ben je klaar met je kluis?"
    Ik knik.
    "Ja, die is klaar. Waarom?"
    Ik leg mijn arm om haar heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ja, die is klaar. Waarom?"
    Ik geef hem een klein glimlachje.
    "Omdat ik wil zitten," zeg ik zachtjes.
    Ik geef hem een zoen en maak me los uit zijn armen op zoek naar een lege plek in de aula.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Omdat ik wil zitten."
    Ik grinnik even en volg haar naar de aula.
    "Vooruit dan maar."
    Lachend schud ik mijn hoofd. Ze is gek gewoon.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Vooruit dan maar."
    Ik laat me zuchtend op een stoel vallen en strek mijn benen recht voor me. Met een klein lachje kijk ik naar Jeremy.
    "Je bent echt knap zo," zeg ik rustig.
    Nogmaals bekijk ik hem goed en bijt op mijn onderlip.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je bent echt knap zo."
    Ik kijk haar niet-begrijpend aan en ga zitten.
    "Heh? Wat?"
    Ik frons even.
    "Hoe bedoel je?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Heh? Wat? Hoe bedoel je?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Gewoon dat je knap bent," zeg ik zachtjes.
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en verstrengel mijn vingers met de zijne.
    "En dat ik echt blij met je ben."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ewa het leeft! xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Het leeft alweer een tijdje.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ja? Nice xD Maar ik ben alle laatste posts kwijt. :S Die van Irial vooral xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Gewoon dat je knap bent. En dat ik echt blij met je ben."
    Ik leg mijn arm om haar heen.
    "Awh, prinses toch."
    Glimlachend druk ik mijn lippen op haar kruin.
    "Ik ben ook blij met jou."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Awh, prinses toch. Ik ben ook blij met jou."
    Ik sluit mijn ogen en genietend van het moment kruip ik iets dichter tegen hem aan. Ik zeg niets, woorden zullen het moment verpesten. Daarbij zal ik de verkeerde woorden uitkiezen en een gesprek aanknopen. Als ik iets niet wil op dit moment is het een gesprek. Met mijn lippen druk ik een klein kusje op zijn wang en opnieuw sluit ik mijn ogen om mijn hoofd op zijn schouder te laten rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga slapen. Ik voel me niet zo goed.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.