• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mary

"Goodbye to Sandra Dee. En wie ben jij dan? Frenchie?"
    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Hell no. Ik kleur mijn haren echt niet."
    Onschuldig kijk ik haar aan.
    "Al kun je me ook niet meteen Rizzo noemen, vind je?"
    Mijn gsm trilt weer, en bijna onmiddellijk lees ik de sms.
    "We, alsin jij en ik. Ik kan niet wachten tot wij op school zijn. Ik vertrek zo meteen, zet eerst Auryn af op haar school en dan kom ik jullie dames ophalen x"
    Ik leg mijn boterham neer om te kunnen antwoorden.
    Zin in school? Echt? Je wordt raarder met de minuut. En geef je Auryn een dikke knuffel van me? Jij krijgt seffens de jouwe. x"

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"Heel leuk. En officieel gezien heb ik al een kluisje. Zonder schimmels. Ik heb het vorige week nog nagekeken."
    Ik schiet in de lach.
    "Je hebt het serieus nagekeken," lach ik en ik schud mijn hoofd. Onbetaalbaar. Grinnikend leg ik mijn arm rond zijn middel en druk een klein kusje op zijn wang.
    "Dan wil ik niet weten hoe een huis eruit ziet wanneer je echt drie weken alleen bent."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Je hebt het serieus nagekeken. Dan wil ik niet weten hoe een huis eruit ziet wanneer je echt drie weken alleen bent."
    Ik grinnik.
    "Ik ben best wel netjes. Mijn kluisje is heel proper, en je hebt zelf mijn kamer al gezien."
    Trots kijk ik haar aan.

Donna

"Ik ben best wel netjes. Mijn kluisje is heel proper, en je hebt zelf mijn kamer al gezien."
    Grinnikend geef ik hem een zoen.
    "Ik ben trots op je," lach ik en ik trek hem tegen me aan.
    "Een propere Rus, wie had dat nou gedacht."
    Plagerig woel ik door zijn haren.

Jeremy

"Ik ben trots op je. Een propere Rus, wie had dat nou gedacht?"
    Ik grinnik.
    "Zijn Russen dan echt zo erg?"
    Mijn hand gaat even door haar haren.
    "Want ik kan niet rommelig zijn."

Donna

"Zijn Russen dan echt zo erg? Want ik kan niet rommelig zijn."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Geen idee," lach ik.
    "Je hoort wel eens wat maar laat me jouw schone kluisje eens zien."
    Ik verstrengel zijn vingers weer met de mijne.

Jeremy

"Je hoort wel eens wat maar laat me jouw schone kluisje eens zien."
    Ik grinnik en neem haar mee de gang in.
    "Nu kijken of ik de code nog weet."
    Ik doe even of ik nadenk, en open zonder moeite mijn nette kluisje.

Donna

"Nu kijken of ik de code nog weet."
    Ik leun tegen de kluisjes naar de zijne en kijk hem afwachtend aan. Zonder veel moeite opent hij zijn kluisje. Ik bekijk het kluisje van de binnenkant. Inderdaad helemaal schoon. Lachend druk ik een kusje op zijn wang.
    "Geweldig," grinnik ik.

[Ik ga slapen xx]

[Goed night X]

Jeremy

"Geweldig."
    Ik grinnik.
    "Een kusje op mijn wang? Is dat alles wat ik krijg voor een proper kluisje?"
    Onschuldig kijk ik haar aan.

Donna

"Een kusje op mijn wang? Is dat alles wat ik krijg voor een proper kluisje?"
    Ik knik rustig.
    "Ja dat is alles," grinnik ik.
    "Het is namelijk niet meer dan normaal dat je kluisje schoon is. Maar voor jou maak ik wel een uitzondering."
    Ik sla mijn armen rond zijn hals en druk plagerig een klein kusje op zijn neus.
    "Beter?"

Jeremy

"Ja dat is alles. Het is namelijk niet meer dan normaal dat je kluisje schoon is. Maar voor jou maak ik wel een uitzondering. Beter?"
    Ik krul mijn neus even en kijk haar zielig aan. Zacht schud ik mijn hoofd.
    "Nee, niet beter."
    Ik laat mijn handen even over haar armen strelen en kijk haar verliefd aan.

Donna

"Nee, niet beter."
    Met mijn ogen volg ik zijn handen over mijn armen.
    "Je bent een beetje verwend," lach ik zachtjes.
    Teder druk ik mijn lippen op de zijne en zoen hem lang. Ik kruip wat dicher tegen hem aan. Het maakt me nu niet uit wat andere van me vinden, als de anderen überhaupt al op school zijn, ik hou van hem en niemand gaat dat veranderen.

Jeremy

"Je bent een beetje verwend."
    Ik grinnik en wijs naar haar neus.
    "Schuldig!"
    Zacht druk ik haar tegen de kluisjes en kus haar passioneel terug.