• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ik ben even eten


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Hmmm, goed genoeg."
    Ik giechel zachtjes en beantwoord teder zijn zoen. Mijn vingers verstrengel ik in zijn haren en ik trek mezelf tegen hem aan. In mijn broekzak voel ik mijn mobiel trillen. De nieuwsgierigheid wint het en ik breek - met enige tegenzin - de kus af. Snel maak ik het sms'je open. Ik word alleen maar nieuwsgieriger door de afzender: Jessica.
    Kijk achter je.
    Ik laat Jeremy nu helemaal los en draai me om. Verbaasd kijk ik in het gezicht van een meisje. Ze lijkt inderdaad op Jessica, maar is totaal anders dan mijn Jessica. Ik bekijk haar nogmaals goed.
    "Jess?" vraag ik voorzichtig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Burlington schreef:
    Mary

    "Goodbye to Sandra Dee. En wie ben jij dan? Frenchie?"
    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Hell no. Ik kleur mijn haren echt niet."
    Onschuldig kijk ik haar aan.
    "Al kun je me ook niet meteen Rizzo noemen, vind je?"
    Mijn gsm trilt weer, en bijna onmiddellijk lees ik de sms.
    "We, alsin jij en ik. Ik kan niet wachten tot wij op school zijn. Ik vertrek zo meteen, zet eerst Auryn af op haar school en dan kom ik jullie dames ophalen x"
    Ik leg mijn boterham neer om te kunnen antwoorden.
    Zin in school? Echt? Je wordt raarder met de minuut. En geef je Auryn een dikke knuffel van me? Jij krijgt seffens de jouwe. x"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ow trouwens vanavond en morgen zal ik amper tot niet online zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ook niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jolene

    Donna kijk achterom naar mij. "Jess?" Vraagt ze.
    Ik knik heel licht en doe mijn wijsvinger voor mijn mond.
    Ik pak mijn mobiel en sms. 'Vanaf nu Jolene.' Ik druk op verzenden en kijk Donna aan.
    [ik ga eten]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    Ze knikt en legt haar wijsvinger op haar mond. Mijn mobiel -nu in mijn hand- trilt opnieuw.
    Vanaf nu Jolene.
    ik frons mijn wenkbrauwen en draai me om. Ze is gek en ik geloof haar niet. Waarom zou Jessica überhaupt terug komen, ik bedoel met Michael en mij was het nou niet echt gezellig meer. Ik kijk weer naar Jeremy en haal mijn schouders op. Mijn mobiel stop ik weer in mijn broekzak en ik grijns naar hem. Zachtjes druk ik een kusje op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Geloofd ze niet dat zij Jess is?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ze gelooft het niet inderdaad.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    Ik schrik op uit mijn gedachten als de buschauffeur de bus ruw stopt. Onhandig sta ik op en strompel ik met mijn krukken de bus uit. Het schoolplein is al aardig vol gelopen. Ergens voelt het beschamend om met deze dingen rond te lopen en meer dan de helft van de mensen niet meer te herkennen. Om genante situaties te voorkomen loop ik linea recta richting mijn kluisje. Zoals altijd hangt aan de binnenkant mijn rooster. Hij is vol gekliederd met allerlei teksten van verschillende mensen. Ik lees ze aandachtig. De ene is nog gekker dan de ander. Met een klein lachje doe ik mijn boeken in mijn kluisje. We beginnen met Glee. Glee, ja wat moet ik erover zeggen. Niets. Ik sluit mijn kluisje en strompel naar de aula.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jolene

    Donna draait zich om. Ik weet even niet wat te doen dus ik pak mijn mobiel weer.
    'Je gelooft het toch wel?' Sms ik haar en kijk Donna's richting op.
    Ik zucht zachtjes en blijf kijken. Ik heb nieteens door dat er iemand de aula inkomt.
    'Het Michael incident?' Sms ik erachteraan.
    Als ze nou alleen zat kon ik gewoon met haar praten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    Ik volg haar met mijn ogen en kus haar zacht terug wanneer ze haar lippen op de mijne drukt. Ik leg mijn arm om haar middel.
    "Wat was er?" vraag ik zacht.
    Mijn vinger streelt over haar wang en ik kijk haar verliefd in de ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel mijn mobiel weer in mijn broekzak trillen maar ik laat hem deze keer gaan. Zelfs als het Jessica echt is wil ik niets met haar te maken hebben. Niet nadat ze me dat heeft aangedaan. Het klinkt allemaal misschien iets overdreven maar het was wel moeilijk voor mij.
    "Wat was er?"
    Jeremy's woorden schrikken me eigenlijk uit mijn gedachten. Zijn vingers branden op mijn wang.
    "Ze zegt dat ze Jessica is," zeg ik zachtjes.
    "Maar het is niet zo belangrijk."
    Voorzichtig druk ik een klein kusje op zijn lippen.
    "Jij bent dat veel meer."

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 19:34 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ze zegt dat ze Jessica is. Maar het is niet zo belangrijk. Jij bent dat veel meer."
    Ik glimlach tegen haar lippen aan en kus haar terug.
    "Jessica? Wie is Jessica?"
    Zo onopvallend mogelijk kijk ik over haar schouder heen naar het meisje. Ze komt me niet echt bekend voor.
    "En jij bent ook belangrijk voor mij," fluister ik en kijk haar verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Jessica? Wie is Jessica? En jij bent ook belangrijk voor mij."
    Ik giechel zachtjes en sla mijn armen rond zijn hals. Plagerig druk ik een kusje op zijn neus.
    "Jessica was mijn beste vriendin."
    Op het woordje was leg ik extra veel nadruk want dat is ze absoluut niet meer. Ze zal het ook nooit meer worden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."