• Nu ben ik vandaag thuis gebleven i.v.m. het concert van gisteren en het late thuis komen. Nu zei mijn moeder omdat we toch al sowieso maandag en dinsdag vrij hadden, dat ik dan de hele week nog mocht thuisblijven. Slechts twee dagen. Maar zou ik nu toch gaan of niet? Voor sommige zou dit misschien een makkelijke beslissing zijn, maar aan de ene kant wil ik wel thuisblijven, maar ook weer niet.

    Wat zouden jullie doen?
    (En voor degene die denken dat ik dit vaker doe, nee. Dit zou dan de eerste keer zijn en het zou niet voor herhaling vatbaar zijn.)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 19:27 ]

    Je bedoelt dan dat je niet naar school gaat gaan komende 2 dagen?

    Edit; Ik zou sowieso wel naar school gaan, omdat ik het anders toch zou moeten inhalen, maar op zich, als je niet echt veel zou missen als je niet naar school gaat (geen testen die je achteraf zou moeten inhalen, of geen vakken waar je heel slecht in bent) zou thuis blijven vast geen ramp zijn.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 19:30 ]


    effort never betrays you

    Ligt eraan of je de vakken kan missen. Als je het werk wat je op school zou moeten doen ook thuis kan doen zonder leraar, dan zou ik gewoon wegblijven I guess..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet niet of je er rekening mee gehouden hebt, maar je moet daar een briefje van de dokter voor hebben, niet?


    comfort in c h a o s

    Ik zou 't niet doen, puur omdat ik binnen een maand examens heb en ik wil liefst alle stof van het begin meepikken. (: Maar da's echt wel leuk dat je zo'n moeder hebt, de mijne zou zoiets nooit voorstellen:Y)

    Ik snap het niet eens.


    The universal language of art.

    Austen schreef:
    Ik weet niet of je er rekening mee gehouden hebt, maar je moet daar een briefje van de dokter voor hebben, niet?


    Pas als je vier dagen op een rij thuis bent, dit zou dan drie dagen zijn.

    @SWAGMALIK Wat snap je niet?

    Hm, ik zou zeggen, ga gewoon naar school. Je zegt zelf dat je dan maar twee dagen thuis blijft, maar je kan het ook andersom zien; je hoeft maar twee dagen naar school. Als het gedeeltelijk kan ondanks dat je moe bent, zou ik gewoon gaan, dan mis je ook niks. Desnoods blijf je anders één van die twee dagen thuis? Succes ermee!


    “Love is a contradiction.”

    Gerrie schreef:
    (...)

    Pas als je vier dagen op een rij thuis bent, dit zou dan drie dagen zijn.

    @SWAGMALIK Wat snap je niet?

    Bij mij op school drie dagen. [: Ik denk dat dat verschilt per school. In ieder geval, ik zou gaan. Je mist te veel als je drie dagen niet gaat.


    comfort in c h a o s

    Ik zou thuisblijven. :'D


    Me so good.

    Net wat Brutus zegt, ik zou thuisblijven. Maar dat ligt ook een beetje aan mijn situatie. :3 Maar kan je al die vakken missen? Dat is het eerst waar je natuurlijk aan moet denken..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als mijn moeder dat zou voorstellen, had ik het wel geweten! :'D. Maar ik heb dan momenteel geen een vak waar ik slecht voor sta, dus ik zou best drie daagjes kunnen missen. Als jij denkt dat je gewoon die lessen missen kan, waarom niet? :]


    i put the fun in funeral

    Brutus schreef:
    Ik zou thuisblijven. :'D


    Tell me about it, stud.

    Ik snap niet waarom je twee dagen zou thuisblijven terwijl je gewoon kunt gaan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gewoon thuisblijven (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."