• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik doe snel mijn haren in een staartje en stap onder de douche. Een klein gilletje verlaat mijn lippen als ik getrakteerd word op een paar koude stralen water. Na een draai aan de warm water kraan wordt het gelukkig snel beter. Ik ruik aan de fles douchegel die er staat en neem dan een klein beetje. Eenmaal gedoucht, droog ik me af en trek kleren aan. Mijn haren doe ik los en haal er een kam door. Ik bekijk mezelf even in de spiegel.
    Dit is de nieuwe Charlotte. Charlie. Charlie doet niet aan mental break downs, Charlie is een sterk persoon dat geniet van de goede dingen. Charlie durft wat Charlotte niet kan.
    Ik zucht en loop naar de keuken. Gelukkig heb ik al ervaring met hakken anders zouden deze schoenen moordend zijn. Ik ga aan tafel zitten en neem een sinaasappel die ik begin te pellen, al is het meer om Mary een plezier te doen want nog steeds heb ik geen honger.
    "Heb je nog tijd om me te helpen met make-up?" vraag ik voor ik een billetje van de oranje vrucht in mijn mond stop.

    Arion

    Ik ben mijn vuile kom aan het afruimen als ik mijn mobiel weer hoor piepen. Die moet ik maar eerst eens op trillen zetten, zodat hij straks in de klas niet afgenomen wordt. Ik loop naar tafel en kijk naar het smsje.
    "Ik verplicht je nergens toe, hoor. En seffens krijg ik nog spijt dat we eerst naar school moeten ;P xx"
    Ik barst in lachen uit en negeer de nieuwsgierige blik die Auryn op me werpt. Ze houdt het lang vol. Maar ik ook.
    "Ik voel me ook helemaal niet verplicht. Hm, ik kan niet wachten tot we er zijn x"
    Niets is minder waar, liever zou ik met Mary thuis blijven, maar mijn punten zijn al niet aan de goede kant, als ik dan ook nog eens regelmatig ga spijbelen dan kan ik het hockey team wel helemaal gedag kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (abo, oke ik vind eindelijk het topic terug. zijn jullie de enige 2 die nog leven?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Donna

    "Zo dom ben ik nu ook weer niet, hoor."
    Lachend kijk ik hem aan terwijl hij me een stomp geeft.
    "Meisjes slaan."
    Ik schud mijn hoofd en maak een 'tut' geluidje.
    "Laf."
    Ik druk een kusje op zijn wang en loop verliefd verder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Heb je nog tijd om me te helpen met make-up?"
    Ik kijk even op en bekijk haar.
    "Wauw, weet je dat je me nu echt doet denken aan Sandy in Grease?"
    Dan pas antwoord ik op haar vraag.
    "Tuurlijk. Ik kom zo."
    Ik eet rustig verder van mijn boterham met choco, wanneer mijn gsm gaat.
    "Ik voel me ook helemaal niet verplicht. Hm, ik kan niet wachten tot we er zijn x"
    Grinnikend begin ik terug te typen.
    "We? Koninklijk meervoud? Of kom je ons ophalen met een heel leger? :3 x"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AlienQueen schreef:
    (abo, oke ik vind eindelijk het topic terug. zijn jullie de enige 2 die nog leven?)

    [We zijn met drie.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Meisjes slaan. Laf."
    "Alleen de knappe hoor."
    Ik haak mijn arm in de hare en druk een klapzoen op haar wang. Zingend loop ik naast haar de schoolpoort door.
    "Zie je, we zijn eerst."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (sorry zag dat niet)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Michael

    Ik loop naar de badkamer op de begane grond om me te scheren, douchen en aankleden. Door mijn haar doe ik wat gel en ik bekijk mezelf in de spiegel. Tja, mijn haar zit leuk maar de kringen onder mijn ogen zegt eigenlijk genoeg. Geslapen vanacht heb ik niet. Bang voor meer herinneringen die ook wel terug kwamen toen ik wakker was. Ik trek mijn schoen aan en sla mijn lederen jack over mijn schouder. Op een langzaam tempo ga ik richting de bushalte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Alleen de knappe hoor. Zie je, we zijn eerst."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Het is niet erg Dmitri."
    Ik trek hem mee de school binnen.
    "Je indruk zal nu in ieder geval geweldig zijn."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Het is niet erg Dmitri. Je indruk zal nu in ieder geval geweldig zijn."
    Ik grinnik.
    "Het jammere is, ik wil geen hele dag zwijgen."
    Ik staar even voor me uit.
    "Help. Ik verander in een vrouw."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Het jammere is, ik wil geen hele dag zwijgen. Help. Ik verander in een vrouw."
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Dan ben ik opeens lesbisch," grinnik ik.
    Ik loop richting mijn kluisje en stop mijn boeken erin.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dan ben ik opeens lesbisch."
    Zachtjes duw ik haar tegen haar kluisje en kijk haar geamuseerd aan.
    "Oeh, sexy."
    Ik wiebel even mijn wenkbrauwen en druk mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Wauw, weet je dat je me nu echt doet denken aan Sandy in Grease? Tuurlijk. Ik kom zo."
    Ik moet lachen en prop het billetje dat ik net in mijn mond gestopt had in mijn wang zodat ik me er niet in verslik. Ze heeft helemaal gelijk. Het brave meisje is haar geliefde kwijt en verandert. Al denk ik niet dat ik mijn "Danny Zuko" hiermee kan terug winnen. Als ik uit gelachen ben, kauw ik verder op mijn sinaasappel en trek een gek gezicht als hij iets te zoet smaakt naar mijn zin.
    "Goodbye to Sandra Dee," zing ik zacht. Ik kijk Mary aan. "En wie ben jij dan? Frenchie?"

    Arion

    Ondertussen is ook Auryn klaar met eten en hebben we samen de tafel af geruimd. Ik haal haar jasje van de kapstok terwijl zij afscheid neemt van Wolf. Die twee zijn nu al onafscheidelijk. Terwijl ze haar vest aan doet, lees ik een nieuw berichtje van Mary.
    "We? Koninklijk meervoud? Of kom je ons ophalen met een heel leger? :3 x"
    Ik schud mijn hoofd. Duidelijk nog niet goed wakker.
    "We, alsin jij en ik. Ik kan niet wachten tot wij op school zijn. Ik vertrek zo meteen, zet eerst Auryn af op haar school en dan kom ik jullie dames ophalen x"
    Als Auryn aangeeft klaar te zijn, gris ik nog snel mijn eigen jas van de kapstok en zoek mijn autosleutels om vervolgens te vertrekken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga.]

    Donna

    "Oeh, sexy."
    Ik grinnik zachtjes en kus hem zachtjes terug.
    "Dat vind je wel leuk hè. Zoenende vrouwen."
    Lachend geef ik hem een mepje tegen zijn schouder en ik sluit mijn kluisje.
    "Kom, Dmitri. We gaan kijken of je nog een kluisje hebt en zo ja, hoeveel schimmels daarin zitten."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat vind je wel leuk hè. Zoenende vrouwen. Kom, Dmitri. We gaan kijken of je nog een kluisje hebt en zo ja, hoeveel schimmels daarin zitten."
    Ik grinnik en knik.
    "Heel leuk. En officieel gezien heb ik al een kluisje. Zonder schimmels. Ik heb het vorige week nog nagekeken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.