• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    De opwinding giert door mijn lichaam. Het lijkt wel of ik ontplof. Ik kreun hard op als hij mijn borst begint de masseren. Ik laat me meervoeren door zijn ritme. Het is heerlijk. Mijn lippen druk ik ruw op de zijne. Met mijn tong lik ik over zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Passioneel beantwoord ik haar ruwe kus. Ik leg mijn handen op haar heupen om het tempo nog wat op te voeren, en ik voel nu pas hoe al mijn bloed zich heeft verzameld in slechts één lichaamsdeel. Ik kreun haar naam enkele keren tegen haar lippen aan, en houd haar bovenlichaam zo dicht mogelijk tegen het mijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik kreun zijn naam als hij het tempo nogmaals opvoert. Ik laat me naar achter zakken op de tafels en trek hem met me mee. Nog steeds zitten mijn lippen aan de zijne vast. Mijn handen strelen zijn borstkas en rug terwijl ik kleine kreuntjes van genot laat horen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Een opgewonden grinnik ontsnapt aan mijn mond en ik leun wat voorover, om haar nog steeds te kunnen kussen. Mijn hand glijdt tussen haar benen, om haar nog wat extra plezier te gunnen. Zacht prevel ik haar naam, terwijl ik het tempo wat verlaag, maar wel dieper stoot.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Een diepe kreun komt uit mijn mond als hij me extra stimuleerd. Ik schrik er zelf van. Ik kan me niet voorstellen dat dit allemaal goed is voor een mens. Zoveel opwinding moet je toch slopen? Mijn nagels krassen over zijn borstkas en ik kus hem liefdevol.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Gretig kus ik haar terug en voel mijn hoogtepunt langzaam naderen.
    "Donna," kreun ik zacht, als teken dat het niet lang meer gaat duren.
    Ik verhoog het tempo weer even, zonder haar lippen los te laten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Donna."
    Ik sla mijn armen om zijn lichaam en verplaats mijn lippen naar zijn borst. Ik druk kleine kusjes rond zijn tepels en schuur met mijn heupen langs de zijne. Zachtjes kreun ik zijn naam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kreun zacht wanneer ze haar lippen naar mijn borst verplaatst, en houd even op met bewegen. Ik hoop dat zo mijn hoogtepunt wegebt, maar het is tevergeefs. Langzaam beweeg ik mijn heupen weer, en kreunend werk ik me naar mijn orgasme toe. Mijn hand beweegt wat sneller tussen haar benen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel mijn hoogtepunt naderen als hij zijn hand wat sneller beweegt.
    "Jeremy," kreun ik zachtjes.
    "Je bent geweldig."
    Ik druk mijn onderlichaam tegen die van hem aan. Mijn armen sla ik rond zijn hals en ik druk mijn lippen weer op de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Jeremy. Je bent geweldig."
    Ik knik instemmend en glimlachend strijk ik een pluk haar van haar bezwete voorhoofd. Ik druk er mijn lippen even op, en kijk haar opgewonden aan. Na een paar keer stoten, kom ik kreunend klaar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel hem klaarkomen en daarbij ik ook. Een geweldig gevoel overspoelt me. Hijgend druk ik nog een klein kusje op zijn lippen.
    "Ja, je bent geweldig," herhaal ik mijn eerdere woorden normaal.
    Ik ga rechtop zitten en kijk hem grijnzend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ja, je bent geweldig."
    Verliefd kijk ik haar aan en doe het condoom uit. Ik doe er een knoopje in en gooi het onderaan de prullenmand, zodat het niet eens te zien is.
    "Mijn prinses toch."
    Glimlachend neem ik haar in mijn armen en druk mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Mijn prinses toch."
    Teder zoen ik hem terug en sla ik mijn armen rond zijn middel.
    "Ik hou van je," fluister ik zachtjes tegen zijn lippen en ik kijk hem verliefd aan. Ik weet niet hoevaak ik dat kan zeggen maar hij gevoel lijkt elke keer sterker te worden. Het allerliefste wat ik wil is bij hem zijn dan voel ik me veilig en thuis.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik hou van je."
    Mijn hart mist een paar slagjes en ik knik.
    "En ik van jou."
    Liefdevol kus ik haar en leg mijn armen om haar heen.
    "En er is niemand, maar dan ook niemand die daar iets aan kan veranderen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "En ik van jou. En er is niemand, maar dan ook niemand die daar iets aan kan veranderen."
    Als antwoord kruip ik tegen hem aan. Ik omhels hem en leg mijn hoofd in zijn hals. Zo dicht mogelijk trek ik hem tegen me aan om dat veilige gevoel te voelen. Zijn blote bezweten huid voelt heerlijk tegen mijn huid.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."