• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Donna

"Kies maar. De eerste beste plaats die in je op komt."
    Op dit moment komt er eigenlijk helemaal niets in me op. Het enige wat ik op dit moment wil is hem. Ik bijt zachtjes op mijn onderlip.
    "Ergens hier," zeg ik zachtjes.
    "Maar het moet wel rustig zijn."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Ergens hier. Maar het moet wel rustig zijn."
    Ik probeer zo snel mogelijk na te denken.
    "Volgens mij hangen hier overal camera's."
    Ik kijk wat rond, en zie dat ik gelijk heb.
    "We kunnen altijd op school proberen, een leeg lokaal?"
    Wanhopig probeer ik iets anders te verzinnen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"Volgens mij hangen hier overal camera's. We kunnen altijd op school proberen, een leeg lokaal?"
    Ik schiet in de lach.
    "In een leeg lokaal," grinnik ik.
    Ik laat hem weer los en pak hem bij zijn hand.
    "Dan mogen we wel opschieten."

Jeremy

"In een leeg lokaal. Dan mogen we wel opschieten."
    Ik grinnik.
    "Heb jij een beter idee dan?"
    Ik druk mijn lippen plagerig op de hare.
    "Tenzij jij blij bent met een pashokje, en dan moeten we enorm stil zijn."

Donna

"Heb jij een beter idee dan? Tenzij jij blij bent met een pashokje, en dan moeten we enorm stil zijn."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Een lokaal is prima," grijns ik terwijl ik mijn best doe om iets romantischers te bedenken. Ik druk nog een kusje op zijn zachte lippen.

Jeremy

"Een lokaal is prima."
    Ik kus haar even terug.
    "Zeker? Is een lokaal goed genoeg voor mijn prinses?"
    Verliefd kijk ik haar aan en strijk een pluk haar uit haar gezicht.

Donna

"Zeker? Is een lokaal goed genoeg voor mijn prinses?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Een prinses moet ook wel eens met minder nemen. Daar wordt ze alleen maar beter van."
    Lachend kijk ik hem aan en pak ik zijn hand.
    "Kom, anders redden we het nog niet."

Jeremy

"Een prinses moet ook wel eens met minder nemen. Daar wordt ze alleen maar beter van. Kom, anders redden we het nog niet."
    Ik grinnik en begin weer te lopen.
    "Deze prinses is gewoon geweldig."
    Wanneer we weer op school aankomen, ga ik naar de balie en kijk de concierge lief aan.
    "Ik voel me niet zo goed, heeft u misschien wat water?"
    Wanneer ze weg is, gris ik snel de sleutel weg, en loop grinnikend met Donna naar een leeg lokaal.

Donna

Ik heb moeite om mijn lach in te houden als ik Jeremy's toneelstukje bij de congierge zie. Hij haalt handig de sleutels wel en leidt me naar een leeg lokaal. Eenmaal in het lokaal sla ik lachend mijn armen rond zijn hals en zoen hem liefdevol. Mijn handen glijden al snel naar beneden en ik laat ze op zijn kont rusten.

Jeremy

Ik til Donna al kussend op en zet haar neer op een tafel. Mijn handen glijden over haar mooie lichaam.
    "Je bent prachtig," zucht ik.
    Ik druk mijn lippen op de hare, en doe langzaam haar shirt uit. Ook mijn shirt vliegt uit, en ik trek haar lichaam tegen het mijne.

Donna

"Je bent prachtig."
    Tijd om te antwoorden ben ik niet want mijn shirt wordt alweer uitgetrokken. Ook trek hij zijn shirt uit. Ik laat mijn handen over zijn ontblote bovenlichaam strelen. Zijn warme huid voelt fijn aan onder mijn koude handen. Voorzichtig verplaats ik mijn lippen van zijn mond naar zijn hals waar ik verder ga met kleine kusjes drukken. Ondertussen maak ik met mijn handen zijn broek open en trek ik die langzaam aan naar beneden.

Jeremy

Ik stap uit mijn broek en druk mijn lippen passioneel op de hare. Behendig werk ik haar bh uit, en druk kusjes langs haar hals, tot op haar borst. Zachtjes zuig ik tot er een plekje ontstaat. De opwinding giert door mijn lijf, en ook mijn bloed begint naar maar een plek te trekken. Mijn ademhaling begint wat te versnellen en ik kijk haar verliefd aan.

Donna

Zijn lippen prikken op mijn blote huid. Wanneer hij echt begint te zuigen verlaat een klein kreuntje mijn mond. Opgewonden kijk ik hem aan en maak ik ook mijn eigen broek los. Handig werk ik mezelf eruit en trek ik hem weer tegen me aan. Met mijn hand wrijf ik plagerig even langs zijn kruis waarna ik hem laat rusten op zijn kont.

Jeremy

Ik bijt op mijn lip en kijk haar opgewonden aan. Voorzichtig maar snel trek ik haar slipje uit, net als mijn boxer.
    "Donna, je maakt me gek," kreun ik.
    Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare, en op de tast ga ik op zoek naar de condooms die ik net heb gekocht. Behendig doe ik er een aan. Mijn hand volgt de vorm van haar lichaam, en even streel ik plagerig tussen haar benen.

Donna

"Donna, je maakt me gek."
    Ik kreun als ik zijn hand tussen mijn benen voel.
    "Je bent echt het beste wat me ooit is overkomen," kreun ik zachtjes.
    Ik trek hem tegen me aan en zoen hem liefdevol terug. Plagerig, en een beetje ongeduldig, knijp ik in zijn kont.