• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Omdat ik raar ben? Maar nu wil ik wel, en als jij het ook wil..."
    Ik kus hem niet terug. Ik laat hem los.
    "Jeremy," zeg ik zachtjes.
    "Waarom nu wel? Wat is er veranderd in die dagen dat je het nu wel wilt?"
    Mijn stem heeft iets wanhopigs maar ik wil het weten. Ik wil weten dat het geen bevlieging is. Dat hij het echt meent en een echte reden heeft.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Jeremy. Waarom nu wel? Wat is er veranderd in die dagen dat je het nu wel wilt?"
    Ik slik even.
    "Omdat ik het meen. Omdat ik alles meen, Donna."
    Ik kijk haar aan. Dit is niet hoe ik het wilde doen, en ik ga het ook niet doen. Niet zo, niet hier.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Omdat ik het meen. Omdat ik alles meen, Donna."
    Ik sla mijn ogen neer en bijt op mijn lippen. Wat ik moet zeggen weet ik niet. Het is vreemd dat het nu opeens wel 'mag'. Ik snap het niet. Meende hij het daarvoor niet? Langzaam kruip ik tegen hem aan en leg ik mijn hoofd tegen zijn borst.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Zwijgend streel ik door haar haren en denk na.
    "Hoezo had ik dan gezegd dat dat niet mocht?"
    Ik kijk haar aan.
    "Volgens mij lijd ik aan geheugenverlies."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Hoezo had ik dan gezegd dat dat niet mocht? Volgens mij lijd ik aan geheugenverlies."
    Ik haar diep adem.
    "Je zei dat je het niet wilde," fluister ik zachtjes.
    "Dat jij het ook moeilijk had maar hier bleef of iets in die trant."
    Ik kijk hem aan maar snel sla ik mijn ogen alweer neer. Eerlijk gezegd word ik gek van mezelf. De ene keer trek ik hem aan en daarna kan ik alleen maar moeilijk doen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je zei dat je het niet wilde. Dat jij het ook moeilijk had maar hier bleef of iets in die trant."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Prinses, ik wil hier al mijn hele leven weg, school was het enige dat me in de weg stond. Maar daar ben ik bijna vanaf en nu ik jou heb..."
    Ik druk een kus op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Prinses, ik wil hier al mijn hele leven weg, school was het enige dat me in de weg stond. Maar daar ben ik bijna vanaf en nu ik jou heb..."
    Ik kus hem voorzichtig terug maar er blijft iets aan me knagen. Ik snap het gewoon niet. Ik begrijp niet waar dit opeens vandaan komt. Ik sluit mijn ogen en geniet even van het moment.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik ril even van de kilte en sta recht om me aan te kleden. Ik haal even diep adem en ga voor Donna staan.
    "Ik ga het doen, prinses. Ik ga het je vragen. En ik meen het."
    Ik neem haar handen in de mijne en kijk haar in de ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik ga het doen, prinses. Ik ga het je vragen. En ik meen het."
    Verward kijk ik hem aan. Ik snap het niet. Ik snap het gewoon allemaal niet. Met grote ogen kijk ik hem aan.
    "Wat ga je vragen?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Wat ga je vragen?"
    Ik moet even lachen om haar verwarde blik.
    "Of je mee wilt reizen natuurlijk."
    Dat is een deel van de vraag, maar niet hier en niet nu. Alleen als ik de perfecte ring gevonden heb.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Of je mee wilt reizen natuurlijk."
    Ik bijt op mijn onderlip. Het klinkt aanlokkelijk, bijna geweldig maar ik wil een toekomst. Een toekomst met hem natuurlijk maar ook een echte toekomst. Met een baan en mijn eigen huis. Ik kijk hem aan en leg mijn hand op zijn wang.
    "Als ik klaar ben met school," antwoord ik zachtjes.
    "Na de zomer."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Als ik klaar ben met school. Na school."
    Ik kijk haar even aan.
    "We blijven niet voor eeuwig weg. Enkele maanden, een jaar. En daarna gaan we samen verder studeren."
    Zacht kus ik haar.
    "Tenzij je niet wil."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "We blijven niet voor eeuwig weg. Enkele maanden, een jaar. En daarna gaan we samen verder studeren. Tenzij je niet wil."
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Na de zomer," herhaal ik zachtjes.
    "Na mijn examens als ik echt klaar ben."
    Met een diploma kan ik ten minste wat meer als ik verder wil. Anders word je helemaal beperkt in je mogelijkheden. Ik sla mijn armen rond zijn hals en trek hem tegen me aan. Ik voel me rot tegenover hem. Het enige wat ik kan is zeuren, zeuren en zeuren meer zit er niet in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Na de zomer. Na mijn examens als ik echt klaar ben."
    Ik knik.
    "Tuurlijk. Eerst dit schooljaar afmaken."
    Verliefd kijk ik haar aan en speel wat met haar vingers.
    "Donna, wiljemetmetrouwen?"
    Ik zeg het zo snel dat ik het zelf amper doorheb.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga slapen. Good night x]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."