• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Donna

"Tuurlijk. Eerst dit schooljaar afmaken."
    Opgelucht kijk ik hem aan. Het voelt even alsof mijn hele lichaam afkoeld.
    "Donna, wiljemetmetrouwen?"
    Geschrokken kijk ik op. Mijn ogen vullen zich met tranen en ik begin te trillen.
    "J-ja," antwoord ik stotterend en ik sla mijn armen om hem heen.
    Dat afgekoelde gevoel van daarnet is verdwenen maar heeft plaats gemaakt voor een veel beter gevoel. Als er woorden bestonden om het te omschrijven had ik diee gebruikt maar volgens mij zijn die nog niet uitgevonden. De tranen lopen inmiddels over mijn wangen.
    "Wil je dit echt?" vraag ik nog steeds verbaasd.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"J-ja. Wil je dit echt?"
    Een gelukkig gevoel overvalt me en ik knik kort voor ik een lange, liefdevolle kus op haar lippen druk.
    "Ik hou van je, Donna, en ik wil je niet meer kwijt."
    Ik trek haar tegen me aan.
    "Sorry dat ik niets heb," zeg ik zacht.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

Lachend zoen ik hem terug.
    "Ik hou van je, Donna, en ik wil je niet meer kwijt. Sorry dat ik niets heb."
    Ik druk mezelf stevig tegen hem aan.
    "Aan jou heb ik meer dan genoeg," fluister ik zachtjes en ik woel door zijn haren. Zelfs intens gelukkig is het niet op dit moment. Ik voel veel meer. Liefde, geluk, blijdschap, alles door elkaar heen. Ik neem zijn gezicht in mijn handen.
    "Maar weet je het heel zeker?" vraag ik nogmaals voor de zekerheid.
    "En doe je het niet alleen voor mij?"
    Ik zou niet willen dat we getrouwd zijn en diepongelukkig omdat alleen ik dit wil.

Jeremy

"Aan jou heb ik meer dan genoeg. Maar weet je het heel zeker? En doe je het niet alleen voor mij?"
    Lachend knik ik.
    "Ja, Donna, ik meen het."
    Liefdevol plaats ik mijn lippen op de hare.
    "Ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je."
    Ik trek haar stevig tegen me aan en begraaf mijn gezicht in haar hals.

Donna

"Ja, Donna, ik meen het. Ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je."
    Lachend sla ik mijn armen en hem heen en zachtjes druk ik een kusje in zijn hals.
    "Dan wil ik met je trouwen," fluister ik zachtjes.
    "Heel graag zelfs."
    Het warme gelukkige gevoel blijft door mijn lichaam stromen. Het lijkt zo onwerkelijk. Net alsof ik droom.

Jeremy

"Dan wil ik met je trouwen. Heel graag zelfs."
    "Echt?"
    Verliefd kijk ik haar aan en streel zacht door haar haren. Dit is het mooiste moment uit mijn leven. Misschien niet zo romantisch als ik het in gedachten had, maar het is wel oprecht.

Donna

"Echt?"
    Ik giechel zachtjes en druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Tuurlijk," lach ik.
    "Met niemand liever."
    Dit is serieus het mooiste huwelijksaanzoek allertijden. Het is echt, zonder overdreven gedoe maar vanuit zijn hart. Precies hoe het hoort.

Jeremy

"Tuurlijk. Met niemand liever."
    Ik grinnik zacht.
    "Dat hoor ik graag."
    Ik neem haar in mijn armen en druk liefdevol mijn lippen op de hare.

Donna

"Dat hoor ik graag."
    Grinnikend zoen ik hem terug. Mijn armen sla ik om zijn middel en ik laat mijn voorhoofd tegen de zijne rusten. Zie je Donna, alles komt goed als je het maar wilt. Je hoeft niet met een of andere neef te trouwen. Je ouders hoeven hier geen toestemming voor vragen. Met mijn vingers ga ik zachtjes over zijn armen.
    "Je hebt geen idee hoe blij ik ben," fluister ik zachtjes.

Jeremy

"Je hebt geen idee hoe blij ik ben."
    Ik glimlach en kijk haar even aan. Zacht druk ik mijn lippen op haar voorhoofd.
    "Wil je ruilen dan?"

Donna

"Wil je ruilen dan?"
    Ik schud hevig met mijn hoofd.
    "Nooit dat ik dit gevoel ga los laten," grinnik ik en ik trek hem weer tegen me aan.
    "Daarvoor is het te geweldig."
    Plagerig druk ik een klein kusje op het puntje van zijn neus.

Jeremy

"Nooit dat ik dit gevoel ga los laten. Daarvoor is het te geweldig."
    Ik grinnik.
    "Volgens mij besef jij niet hoe goed ik me voel."
    Lachend til ik haar op en draai een rondje met haar in mijn armen.

Donna

"Volgens mij besef jij niet hoe goed ik me voel."
    Ik kijk hem lachend aan als hij met mij een rondje draait.
    "Oh, dat besef ik maar al te goed hoor," grinnik ik.
    "Maar hier ga jij gewoon niet overheen komen."
    Als hij me weer neerzet druk ik mijn lippen teder op de zijne.

Jeremy

"Oh, dat besef ik maar al te goed hoor. Maar hier ga jij gewoon niet overheen komen."
    Ik kan gewoonweg niet stoppen met lachen.
    "Je hebt geen idee hoe gelukkig je me maakt."
    Ik belaad haar lippen met kleine kusjes.

Donna

"Je hebt geen idee hoe gelukkig je me maakt."
    Lachend ontvang ik al zijn kleine kusjes. Ik trek hem tegen me aan en woel met mijn hand door zijn haren. Het feit dat ik hier nog steeds in mijn ondergoed sta terwijl de lessen zo kunnen beginnen doet me op dit moment niets. Grinnikend geef ik hem kleine kusjes terug.