• HEY :D
    Ik was gisteren kleding, en schoenen en kettinkjes enzo aan het verkopen op de rommelmarkt, sommige nieuw sommige tweedehans. Maar het werd door (op en paar vrouwen na) niet verkocht. Ik snapte het niet, wat is er raar aan vintage kleding? Wat vinden jullie ervan?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Dat ligt er natuurlijk aan hoe het eruit ziet, en welke maat het is, en in wat voor staat het word verkocht. Daarvoor zou je een paar foto's moeten plaatsen, haha! (:
    In het algemeen vind ik altijd wel leuk, en lief.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ikzelf zou het niet zo snel dragen, maar Nikki staat het geweldig *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vintage vind ik uiteindelijk gewoon een stijl.
    Dat een kledingstuk oud is, maakt het voor mij niet meteen vintage.
    Ik heb bij het woord 'vintage' namelijk een bepaald beeld
    en sommige, hoe oud dan ook, kledingstukken vind ik gewoon niet vintage.
    Dus misschien waren jouw spullen niet echt vintage?

    En zowel, dan hebben ze gewoon een andere smaak. :]


    Tell me about it, stud.

    Niet alle kleding kan je zomaar 'vintage' noemen. Niet alles waar je bent uitgegroeid of dat je niet meer mooi vind is vintage ...
    Vintage is voor mij toch een bepaalde stijl en heeft toch iets unieks.
    Mijn oude kleding geef ik meestal gewoon weg aan kleinere nichtjes of aan organisaties die kleding verzamelen voor ze naar de derde wereld landen te brengen.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    Niet alle kleding kan je zomaar 'vintage' noemen. Niet alles waar je bent uitgegroeid of dat je niet meer mooi vind is vintage ...
    Vintage is voor mij toch een bepaalde stijl en heeft toch iets unieks.
    Mijn oude kleding geef ik meestal gewoon weg aan kleinere nichtjes of aan organisaties die kleding verzamelen voor ze naar de derde wereld landen te brengen.


    Juist! Ik vind vintage echt niet iets voor kleding van de laatste jaren. Ik heb zelf best een leuke, rode Biba jurk uit de jaren zestig en dat noem ik dus wel vintage.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik hou heel erg van vintage printjes, ik heb laatst een lading tweedehands kleren gekocht voor de printjes, (ik naai graag) ik heb nu hele mooie stoffen en zien er nog netjes uit, ik hou zelf ook van de sieraden, de oude zakhorloge's aan een ketting, cameee, amuletten, en ik hou van de leren tassen, die vind ik echt super<3


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Mischien kom ik dom over, maar wat betekent vintage?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.