• Justin Bieber is erin geslaagd om het stadsbestuur van het Australische stadje Gold Coast tegen zich te keren.

    De tienerster verbleef gisteren in een plaatselijk hotel en vond er niets beter op dan de buitenmuren te bekladden met grafitti. De burgemeester roept de zanger nu op om "zijn troep zelf te komen opruimen". Hij vindt dit maar meer dan normaal, aangezien gewone mensen fikse boetes zouden krijgen voor dit gedrag. Hij zou de opkuis daarbij ook zien als een teken van respect naar zijn Australische fans toe. Het is trouwens niet de eerste keer dat Bieber zijn graffitikunsten bovenhaalt, ook in Brazilië zou de zanger een hotel hebben bewerkt, althans volgens getuigen. De bewijzen zijn er nu echter zwart op wit, Bieber werd namelijk gefilmd door een bewakingscamera tijdens de daad.

    Misschien houdt Justin het toch beter gewoon bij zingen, dat levert hem althans minder controverse op ...



    Bron


    Take me to wonderland

    Oh, that's just wrong Bieber! (cat)


    -

    Badboy.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dat is wel een heel erg rare actie. Enorm respectloos tegenover de eigenaren van het hotel, bovendien.

    De volgende keer dat hij de drang krijgt zoiets te doen moet hij gewoon eerst het hotel opkopen, dan is het meteen zijn muur. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    What the... Die kerel spoort soms gewoon echt niet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Dat is wel een heel erg rare actie. Enorm respectloos tegenover de eigenaren van het hotel, bovendien.

    De volgende keer dat hij de drang krijgt zoiets te doen moet hij gewoon eerst het hotel opkopen, dan is het meteen zijn muur. :')

    Hhahaha. Dat is een goeie!


    -

    Ik denk dat ik niet eens wat hoef te zeggen of wel?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo zo, de faam is echt naar zijn hoofd gestegen.
    Al is hij natuurlijk niet de enige 19-jarige die Graffiti spuit. Maar goed, de meeste graffiti spuiters lukt het dan ook wél om niet gesnapt te worden.


    Tijd voor koffie.

    wat een lul -.-


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik heb het gevoel dat er dadelijk van die hysterische fans aan komen en hem op ons uitflippen xd


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Wunjo schreef:
    Badboy.


    The odds are néver in our favor.

    Beetje respectloos van biebs.

    Titan schreef:
    Ik denk dat ik niet eens wat hoef te zeggen of wel?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vreemd genoeg vond het hotel het helemaal ok :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gibbs schreef:
    What the... Die kerel spoort soms gewoon echt niet.


    Waarom heeft hij dan niet zoiets als Zayn Malik heeft.
    Die spuit ook weleens graffiti op tour maar heeft speciale ruimtes/doeken/lakens (wat het ook zijn) om z'n creativiteit op los te laten.
    Misschien ook een goed idee voor Justin, mocht ie zo graag iets willen bekladden.