• Ja, die 2 woorden verwissel ik constant. :')
    Laatst zei ik nog, "Men, die koe heeft een dikke luier." Het was dus uier. xd

    Jullie ook soms verkeerde woorden zeggen? xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb sowieso een spLaakgebLek. (krul)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 23:31 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zat een tijde terug, beter gezegd 2 jaar terug, samen met mijn vriendin op de brommer en moest stoppen bij een stoplicht. Ik stond net te ver van het knopje af dus zeg tegen mijn vriendin.."Knop is op het drukje..."

    Ze keek me even bevreemd aan en schoot in de lach , snapte daarna pas wat ik zei..

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 23:35 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ghehe, ik praat nogal snel dus ik struikel nogal vaak over woorden. xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik heb niet twee vaste woorden die ik steeds verwissel, maar als ik snel praat of afwezig ben wil ik nog wel een letter of woord verwisselen XD

    Ik heb heel vaak dat ik veel te snel praat en dan hakkel en over mijn woorden struikel. Is nogal irritant in school, maar ja, ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Vanmiddag bij muziek haalde ik piano en gitaar door elkaar (: een klasgenootje zat zo achter de piano en ik met een vriendin zaten me een gitaat.. En ik zat die jongen een beetje te zieken met die gitaar. Zegtie zo. "hou is op! Ik breek die piano nog eens!" dus ik lag helemaal dubbel met me vriendin. Dus ik zei zo dit is geen gitaar dit is een piano (krul) maar ik bedoelde dus gitaar.. En toen zei ik het eindelijk goed.. Begon me vriendin het verkeerd te zeggen xD


    My heart is yours and so am I

    Ik haal heel vaak woorden door elkaar, of ik struikel, of ik combineer ze(optrekken ipv optellen en aftrekken).
    Ik praat niet eens zo snel, ik zeg alleen een hoop onzin... XD


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Turn schreef:
    Ik heb sowieso een spLaakgebLek. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Ik zeg heel vaak perongeluk slaatje bla u_u.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Pyromanie schreef:
    Ik heb heel vaak dat ik veel te snel praat en dan hakkel en over mijn woorden struikel. Is nogal irritant in school, maar ja, ...

    Patos schreef:
    Ghehe, ik praat nogal snel dus ik struikel nogal vaak over woorden. xd


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Haha, ik zeg altijd ipv 'Chauffage', 'Feffage' _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO