• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

[Plof Vilder maar ergens neer]

Riley Adams

Toen ik Draco zag, draaide ik bewust mijn hoofd van hem weg en snoof onhoorbaar.
    Ik moest die kerel niet, hij was altijd diegene die me moest kleineren.
    Om mijn gezicht wat neutraal te houden, keek ik Maria aan met een kleine glimlach.
    "De leerlingenkamer van Zwadderich zoals je kan zien."

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Uhm, ja ergens in de gangen in de buurt van de Common Room van Slytherin misschien? ;D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Draco
    Ik merkte wat Maria bedoelde, wilde een rot opmerking maken naar Riley maar deed het toch maar niet. Even knikte ik hen toe en keek toen door de leerlingenkamer. 'Dit is onze kamer. Daar slapen de jongens en daar de meisjes. Jammer genoeg kan ik je dat niet laten zien, daar ben ik niet bevoegd voor.' zei ik grijnzend.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Jeanine

Ik lachte even, en keek rond. Ik ging op de bank voor de haard zitten, en genoot van de warmte dat het vuur gaf. Ik keek even naar Draco, en klopte op de lege plek naast me als teken dat hij mocht zitten. Ik keerde me weer tot het vuur, en staarde er naar.

Maria Ciara Maunier
    'Mooi hier hoor' zei ik glimlachend terwijl ik om me heen keek. 'Zullen we nu verder gaan?' vervolgde ik omdat ik merkte dat Draco en Riley het niet echt met elkaar konden vinden. Riley moest zich namelijk, nu nog, wel op zijn gemak voelen, wou ik dat hij iets voor mij deed.

Emma
    'Fredje, waarom ben je zo stil?' vroeg ik terwijl ik me naar hem omdraaide. Hoewel hij 10 centimeter boven mij uittorende, noemde ik hem bijna altijd fredje, meer omdat hij het niet echt leuk vond en het daardoor een gewoonte was geworden, dan om een andere reden.

Riley Adams

"Is goed." Zei ik iets killer dan ik bedoelde, maar al snel herstelde ik me weer. "In de andere afdelingen kan ik niet binnen, maar ik kan je wel tonen waar ze zijn, als dat ook goed is."
    Ik wandelde de leerlingenkamer uit en was erg opgelucht dat ik ver weg was van Draco.
    Voorzichtig draaide ik me om naar Maria en twijfelde even.
    "Welke eerst?" Vroeg ik. "Welke afdeling wil je eerst weten zijn? Griffoendor, Ravenklauw of Huffelpuf."

Maria Ciara Maunier
    'Of we kunnen de andere leerlingenkamers overslaan?' stelde ik voor. 'Als we er toch niet binnen kunnen komen is het ook niet echt interessant om er naartoe te gaan, of wel?' Ik moest even een leuke plek zien te vinden, een plek om met hem te flirten, hem over te halen en hem vervolgens weer te dumpen...

Riley Adams

"Wat wil je zien dan?" Vroeg ik bedenkelijk. "We hebben alleen nog de klaslokalen en de uilentoren...of het verboden bos, maar dat is wel...tjha verboden."
    Ik haalde mijn hand door mijn haar en zuchtte omdat ik het eventjes niet meer wist.
    "Kies maar, mij maakt het niet uit." Zei ik met opgetrokken schouders. "Zeg maar wat je aanspreekt en ik zal het je laten zien."

Fred
    'Ik bedenk een manier om het te laten lukken...' zei ik nadenkend. Ik had nog geen idee maar George had wel iets, zei hij...

Draco
    Ik ging naast haar zitten en spreidde mijn armen over en net achter de rugleuning. Niemand belette mij dat te doen. 'Je vind het hier vast oersaai.' zei ik. 'Wat te begrijpen is.'

Maria Ciara Maunier
    'Of we kunnen ook naar buiten gaan?' stelde ik voor 'Lekker genieten van het zonnetje' Hoe eerder ik hem over zou kunnen halen, hoe eerder ik hem ook zou kunnen dumpen. En hoe eerder dat gebeurd was, hoe beter het zou zijn

Emma Carter
    'En hoe dacht je dat te gaan doen als je je nieteens in haar buurt bevind?' vroeg ik, in de poging hem een beetje te helpen 'Als je niet weet wat er in haar hoofd om gaat, waar ze op dit moment mee bezig is, raak je alleen maar verder van haar weg'

Jeanine

''Als jij er niet was, inderdaad.'' grijnsde ik. Draco was ongeveer de enigste die ik hier kende én mocht, wat een uitzondering was. Ik had mijn blik nogsteeds op het flakkerende vuur gericht, en zuchtte zachtjes. Ik hield van vuur, het kalmeerde me. Ik kon er úren naar kijken.

Fred
    'Ik vind haar zo wel.' zei ik schouderophalend. 'En noem me trouwens geen Fredje meer.' ik porde haar tegen haar elleboog zodat ze bijna omviel en trok haar weer overeind.

Draco
    'Zelfs ik kan gaan vervelen.' antwoordde ik en dacht even aan wat mijn vader ooit had gezegd over Jeanine en mij, maar schudde die gedachten uit mijn hoofd. Ik staarde in het vuur en bekeek hoe een tak langzaam verkoolde en in zwarte stukjes op de grond viel

Emma
    'Wat jij wilt Fredje, ik zal je geen fredje meer noemen, fredje' antwoordde ik plagend. Ik was al heel vaak kleintje genoemt, maar sinds ik hem Fredje noemde was dat ineens veel minder vaak voor gekomen...

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt