• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Pierce ~ Summers and Deadpool
    Jiyong ~ Banshee and Iceman
    Rogers ~ The young Charles and Pyro
    Suggestions ~ Wolverine and Mystique
    Strider ~ Azazel and Nightcrawler
    Bane ~ Magneto and Beast
    OwenMilligan ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:25 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Zelfs het flesje is mooi *zucht* .
    Ja, mensen, ik heb mijn parfum.

    En ik had dus echt een geniaal moment in de stad. Ik wou dus die converse tas en toen vond mijn moeder het te duur, terwijl ze wel gewoon 60 euro kon uitgeven aan de tas van mijn zus en die van mij kost dus 50, even later ziet ze zo'n tas die eerder op een vuilniszak lijkt en dan zegt ze:
    "Vind je deze niet leuk?"
    Ik: "Nee."
    Moeder: "Maar hij kost maar 12 euro."
    Ik: "Maar ik vind hem lelijk."
    Moeder: "Maar hij kost maar 12 euro."
    Ik: "Maar ik vind hem lelijk, die van Converse is veel beter en heeft veel meer ruimte."

    Ja, ik lijk nu op zo'n "I want it, so I get it" - type, maar ik ben het niet, ik heb dus al heel lang zo'n tas en die is nu uiteindelijk kapot, dus ik vind zelf dat ik wel een nieuwe verdien, want mijn zus krijgt elk jaar een nieuwe van Bjorn Borg die altijd zo'n 60 á 70 á 80 euro kost.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ugh ben moe:S
    khaat maandagen:(


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik haat ze ook, geloof me. Ik haat elke schooldag.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oké, ik ga hem een kans geven om zichzelf te bewijzen.

    Ik ga de komende dagen afstand van hem nemen, hem vergeten en hem negeren. Als hij echt om me geeft, dan merkt hij het en dan komt hij naar me toe, om alleen te kunnen praten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    man ik heb zin in morgen(lol) (dance) (cool) (yeah) (hoera)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik niet.

    Ik heb morgen echt vast nog een klote dag. Fiets bijna gestolen, op mijn spieren geslagen, gekwetst. Het enigste hoogtepunt van het moment was dat iemand daadwerkelijk voor me opgekomen was en het was een persoon die ik niet verwachtte, het was Quincy, hij zei namelijk:
    "Als je een meisje slaat, dan sla ik je helemaal in elkaar."

    Ik kan nu gelukkig wel beter typen en de spierpijn zakt weg, maar ik heb morgen geen zin in school. Ik wil nu gewoon dat iemand me opeens knuffelt en zegt dat het wel goed komt, gewoon opeens.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zo voel ik me momenteel op menne verjaardag:(


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    HAPPY BIRTHDAY, NEELS!

    Ik voel me een stuk beter, ik had twee toetsen en ik heb geen contact gehad met hem, wel oogcontact, maar geen woord. Ik had een les met dingen die dus echt niemand begreep en ik wel, dus kon ik ze dingen uitleggen en ik vind da leuk. En morgen geven Romy, Sam en Anissa les, dat word awkward, want ik zit dan dus de hele freaking tijd oogcontact te maken met S en hij kijkt altijd op de momenten, dat ik kijk.


    EN WE HADDEN VANDAAG TREFBAL! Eerste potje, mijn team gooide telkens de bal op Sam zijn kop en wij hebben gewonnen met superveel vangballen en wij konden zelfs ballen vangen die van Nick, Quincy, Romy en Sam komen die gooien echt goed. Maar ik heb wel een hele harde bal tegen mijn neus gekregen(De bal en ik zijn geen goede vrienden.) , echt iedereen keek dus echt zo geschokt, zelfs Sam dus en ik heel normaaltjes, alsof het gewoon een tikje tegen mijn neus was, even mijn bril afzetten, wrijven en weer verder spelen. Ja, we hebben de regel hoofd telt niet, dus ik was nie af of zoiets, alleen ik kon even geen bril opzetten, want dat voelde raar. Het doet geen pijn of zoiets, maar bril opzetten voelt echt zooo raaar.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Finch schreef:
    HAPPY BIRTHDAY, NEELS!

    Ik voel me een stuk beter, ik had twee toetsen en ik heb geen contact gehad met hem, wel oogcontact, maar geen woord. Ik had een les met dingen die dus echt niemand begreep en ik wel, dus kon ik ze dingen uitleggen en ik vind da leuk. En morgen geven Romy, Sam en Anissa les, dat word awkward, want ik zit dan dus de hele freaking tijd oogcontact te maken met S en hij kijkt altijd op de momenten, dat ik kijk.


    EN WE HADDEN VANDAAG TREFBAL! Eerste potje, mijn team gooide telkens de bal op Sam zijn kop en wij hebben gewonnen met superveel vangballen en wij konden zelfs ballen vangen die van Nick, Quincy, Romy en Sam komen die gooien echt goed. Maar ik heb wel een hele harde bal tegen mijn neus gekregen(De bal en ik zijn geen goede vrienden.) , echt iedereen keek dus echt zo geschokt, zelfs Sam dus en ik heel normaaltjes, alsof het gewoon een tikje tegen mijn neus was, even mijn bril afzetten, wrijven en weer verder spelen. Ja, we hebben de regel hoofd telt niet, dus ik was nie af of zoiets, alleen ik kon even geen bril opzetten, want dat voelde raar. Het doet geen pijn of zoiets, maar bril opzetten voelt echt zooo raaar.


    Thanks je bent de eerste die het zegt

    Ik draag zo wie zo al geen bril alleen lenzen zo. I don't like trefbal!!!

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 15:32 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Catostrophe schreef:
    (...)

    Thanks je bent de eerste die het zegt

    Ik draag zo wie zo al geen bril alleen lenzen zo. I don't like trefbal!!!


    (: Hoe kan iemand nou de verjaardag van zo'n speciaal iemand nou vergeten of in ieder geval geen 'Happy birthday' zeggen?

    Ik vind een bril toch iets gemakkelijker, want lenzen daar kan van alles mee misgaan, dus ik vind dat toch een stuk enger. En mijn ogen zijn nog niet stabiel genoeg om op lenzen over te stappen.

    Ik ben echt dol op trefbal, bij ons heb je twee dodelijke soorten:
    -Degene die hard gooit.
    -Degene die hoog en hard gooit. (Le me.)

    En ik weet nog steeds dat Lieke eigenlijk degene is die mij hielp om mijn trefbal-talent te ontdekken, want dankzij haar stapte ik elke keer naar voren, werd ik beter in ontwijken en ontdekte ik dat ik best hard en hoog kan gooien.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Finch schreef:
    (...)

    (: Hoe kan iemand nou de verjaardag van zo'n speciaal iemand nou vergeten of in ieder geval geen 'Happy birthday' zeggen?

    Ik vind een bril toch iets gemakkelijker, want lenzen daar kan van alles mee misgaan, dus ik vind dat toch een stuk enger. En mijn ogen zijn nog niet stabiel genoeg om op lenzen over te stappen.

    Ik ben echt dol op trefbal, bij ons heb je twee dodelijke soorten:
    -Degene die hard gooit.
    -Degene die hoog en hard gooit. (Le me.)

    En ik weet nog steeds dat Lieke eigenlijk degene is die mij hielp om mijn trefbal-talent te ontdekken, want dankzij haar stapte ik elke keer naar voren, werd ik beter in ontwijken en ontdekte ik dat ik best hard en hoog kan gooien.



    Ik ga geen namen noemen maar meer dan 90% van de mensen die ik ken.
    Awel de mensen in belgie en nederland
    van amerika heeft dnek bijnaz iedereen al gezegd en afrika ook polen nog nie
    maar jah zelfs men bff heeft het nog niet gezegd die zit vandaag alleen maar ruzie te zoeken met me
    Lucas zie ik vanavond pas zo jah

    Ik vind trefbal wel leuk als je maar speelt met leuke mensen en de klas met wie we lo hebben zijn da dus niet.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Catostrophe schreef:
    (...)


    Ik ga geen namen noemen maar meer dan 90% van de mensen die ik ken.
    Awel de mensen in belgie en nederland
    van amerika heeft dnek bijnaz iedereen al gezegd en afrika ook polen nog nie
    maar jah zelfs men bff heeft het nog niet gezegd die zit vandaag alleen maar ruzie te zoeken met me
    Lucas zie ik vanavond pas zo jah

    Ik vind trefbal wel leuk als je maar speelt met leuke mensen en de klas met wie we lo hebben zijn da dus niet.



    Je BFF nog niet? Misschien gaat ze je wel verassen, maa ruzie zoeken? Dat lijkt me bijzonder irritant.

    Ja, da's wel waar, maar ik ben het gewend met mijn klas dan ook, want onze klas bestaat echt vooral uit enthousiaste mensen, ik weet nog dat we toen op de bruiloft van onze leraar echt bijna na elk mooi woord gingen juichen, wij hadden gewoon een soort van VIP-plek, we hadden extra goed uitzicht LOL.


    Ik heb echt geen zin in mijne verjaardag, ik weet nie waarom, maar de volgende dag heb ik dus school en dan heb ik misschien wel een heel andere klas en een nieuwe leraar, ik hoop echt dat we nog een keer het geluk hebben om samen te blijven, want onze groep heeft zo;n band, die niet te beschrijven is,maar we komen altijd voor elkaar op, we helpen elkaar en onze leraar die zegt dat we mogen, we moeten niet en hij zorgt voor die positieve sfeer en de leerlingen en leraar werken samen, we leren samen en we leren van elkaar, kortom, we helpen elkaar die 'lift' in(Onze leraar begint altijd over een lift waarin we dus omhoog gaan XD) .


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    LOL:

    brotip #1007
    "hey" = She's alive.
    "heyy" = She likes you.
    "heyyy" = She wants your dick.
    "Heyyyy" = Wasted.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik zat net dus heel chagrijnig de keuken over hoop te halen, omdat ik ijs wou en opeens hoor ik die bel van de ijscowagen en kijk dus echt zo quasi lief-eng naar mijn moeder en nu heb ik dus ijs xD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik ga ... ik weet nie wa ik ga doen!xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.