• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Pierce ~ Summers and Deadpool
    Jiyong ~ Banshee and Iceman
    Rogers ~ The young Charles and Pyro
    Suggestions ~ Wolverine and Mystique
    Strider ~ Azazel and Nightcrawler
    Bane ~ Magneto and Beast
    OwenMilligan ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:25 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    MATH = Mental Abuse To Humans.

    Ik houd van wiskunde, maar het is gewoon funny.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik mag mijn username vandaag veranderen, jullie zullen verbaasd zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik realiseer me net pas dat ik aan drie soorten slaapstoornissen lijd:
    -Parasomnie(Ik praat dus in mijn slaap)
    -Periodieke beenbewegingen(Regelmatige -Om de 20 á 40 seconden- voet - of beenbewegingen tijdens het slapen.)
    -Bruxisme(Knarsentanden terwijl je slaapt)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Finch, wat vinden jullie ervan?

    Zo noemde Caesar Flickerman Foxface tijdens haar interview.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    misschien is dat wel haar echte naam hmmmmmm


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Het is zo volgens mij ook.
    Want Jacqueline Emerson had al wel verteld dat Foxface haar echte naam in de film zal worden gezegd, in een vorige script overwogen ze om de echte naam van Foxface Marissa te laten zijn, maar later is dat dus Finch geworden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Bloody hell.

    Ik weet wat S heeft gedaan vandaag terwijl hij ziek thuis was, hij zat op de computer achter FB. And let that be a real bad thing for me.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Er is iets mis met hem!

    Hij heeft mijn vriendschapverzoek van een paar maanden geleden, geaccepteerd, hij schold me niet uit als reactie op mijn hele lange bericht.

    Bloody hell. What happens to the world?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Vanaf vanmiddag 17 uur kampt UPC met een landelijke internetstoring. Van de bijna 1 miljoen internetklanten van het bedrijf kunnen de meesten daar last van hebben.
    Volgens een woordvoerder wordt gewerkt aan een oplossing. Het is niet bekend hoe lang het probleem gaat duren.
    Volgens een woordvoerster van het bedrijf is de oorzaak een probleem met de zogeheten domain name server (DNS) - een soort adresboek dat de numerieke adressen van servers aan leesbare namen van sites koppelt.


    Daarom was mijn internet dood.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga mijn laptop afsluiten en dan ga ik tv kijken. Na dat ga ik natuurlijk slapen, morgen heb ik een toets, overmorgen heb ik een vervolg toets en die dag daar na heb ik dan nog een vervolgtoets.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ben eventjes online, maar moet straks weer gaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Op school was het super awkward, ik moest de hele tijd samenwerken met Romy, S zei geen woord tegen me en Kyra begon zich weer als schoothondje te gedragen. Waarom, betrekken die stomme abgzhxcjfkdewanz mij bij hun vriendschap? Ik wil niet bevriend zijn met Romy en ook niet met Kyra, als ze blijft omgaan met Romy, sorry dat ik het zeg, maar Kyra is gewoon een schoothondje als ze met Romy omgaat. S kan geen woord tegen me zeggen op school, maar wel op FB? En waarom gedraagt Kyra zich als schoothondje? Ze zegt dat ze Romy gewoon niet wilt in haar leven, maar zij gaat steeds naar haar. Ja, sorry hoor, maar dan ga ik ook gewoon kut doen tegen haar. Ik wil geen vriendschap meer met beiden, Romy(sorry dat ik namen noem) heeft mijn relatie verpest en Kyra die begint gewoon net als Romy te worden, zij zit ook te klagen over S, maar laten we zeggen, zij kende hem niet, zoals ik hem gekend hebt, zij geeft hem geeneens een kans en dat mens, word al boos als ik gewoon even pissed off ben, dat maak niks beter. Ik heb iemand nodig die me begrijpt en momenteel is dat gewoon echt Kim, zij is gewoon de enigste die eerlijk tegen me is en die geen jongen is, anders kon ik S meetellen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En wat zo lief is van S, hij hield rekening met de tijd wanneer ik online kom, voor hij het bericht stuurde. Hij zei zelfs toen hij nogal weinig zei, dat hij gewoon niks anders kon zeggen.

    En ik weet niet wat hij bedoeld met 'wow op twee manieren' , maar ik hoop op een goede manier, want hij is echt geweldig, ik wil hem niet vergeten, ik kan hem niet vergeten en ik wil vrienden zijn of zelfs meer. Ik zal er altijd voor hem zijn, als vriendin of vriendinnetje, wat hij nodig heeft en wilt op het moment. Ik ben blij dat ik hem de waarheid heb verteld.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Krissie het enige wat ik kan zeggen is

    (dikke zucht.)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    I know, maar hij vertoonde vandaag wel echt hele duidelijke tekens(Ik ken S en als het aankomt op liefde, dan is het de meest verlegen gast ooit.).

    Hij zit altijd, echt altijd achterin, waar zijn vrienden zitten, maar toen hij zag dat ik vandaag helemaal vooraan ging zitten, ging hij op een plek zitten waar niemand, echt niemand zit die hij aardig vind en hij haat het om vooraan te zitten. En hij keek de hele tijd naar me en in de pauze, ging ik lezen en toen probeerde hij tien minuten lang om alleen mijn aandacht te trekken, ook al moest hij rennen voor degene wie hem was.

    En toen ik naar zijn huis ging, toen ik zei dat ik niet kan leven met het feit dat ik moet doen alsof ik hem haat, terwijl ik echt om hem geef, zei hij: Ja, dat heb ik ook, maar ik kan nu geen ja zeggen.

    Hij vertoont gewoon teveel tekens en ik haat dat, want ik weet niet of het dus echte tekens zijn of wat en als ik het aan hem vraag, lijk ik idioot.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.