• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Pierce ~ Summers and Deadpool
    Jiyong ~ Banshee and Iceman
    Rogers ~ The young Charles and Pyro
    Suggestions ~ Wolverine and Mystique
    Strider ~ Azazel and Nightcrawler
    Bane ~ Magneto and Beast
    OwenMilligan ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:25 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    finnaly DONE!!
    what ya think?


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    I'm so totally in..


    YEAH!
    -big hug-

    Catostrophe schreef:
    finnaly DONE!!
    what ya think?


    Awesome!*O*

    ik wil een nieuwe naam voor men blog:S
    maar weet niets


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    haat aan exam(cat)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    jee pretty little liars is terug begonnen.


    (krisssiee!!!)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    I know. Ik heb gisteren het gekeken en ik heb Kyra er ook verslaafd aan gemaakt, ghehehe, zij is nu het boek aan het lezen, maar ze volgt de serie ook.

    Ik ben ziek thuis, ik heb 16 juni een handbal-toernooi. Ja, ik doe mee aan handbal.

    Ik heb het heel druk met school, ik heb mezelf echt uitgevonden en weet wie ik ben. Het gaat steeds geweldiger op school, behalve dat er nu blijkbaar over me geroddeld word. Ik heb een klein vriendengroepje, maar breng de pauze vaak door alleen met Kyra en ja. Wat nog meer? Ojaa, ik haal soms ook mijn zus op vanaf het station, die heeft een scheur in haar bot en hem ook nog eens uit de kom, die zit in het gips voor nog 4 weken.

    Ik voel me op school steeds meer op mijn gemak, ik heb het uitgepraat met Romy, nadat ze me eerst had uitgescholden, ik bleef alleen kalm, omdat ik net Doctor Who had gekeken, omdat ik kalm bleef, bleef zij kalm en toen hadden we het uitgepraat.

    Lieke blijkt Sam nog steeds aan het lijntje te houden, het lijkt bijna weer alsof hij in een love triangle zit.

    Ik mag Lieke nog steeds niet, maar ik haat haar niet. Ik haat niemand, dat is ook een nieuw iets, ik probeer haat gewoon helemaal uit mijn hersens te halen. Ik irriteer de laatste tijd ook wat mensen, door of een echte Troll te zijn of door gewoon simpel een Grammarnazi te zijn.

    Ik probeer wat afstand te nemen van Quizlet, vanwege school en ik weer mijn leven op een rijtje wil krijgen, misschien dat wanneer alles goed gaat ik nog wel vaker kom.

    En Lina, jij had een bericht gestuurd naar Kyra via Tumblr, ik zag het, ik was op dat moment bij Kyra, alleen ik had echt moeite om dat besluit te nemen, maar ik zal nu vaker online proberen te zijn.

    Alles gaat echt veel beter met mij, ik had wat privé-problemen en het grootste deel is opgelost.

    Ik ga 13 juli trouwens uit eten in Hilversum, met mijn ouders en zus, er komen ook wat collega's van mijn vader, omdat mijn vader al 25 jaar bij de DAS rechtsbijstand werkt. Best raar, ik heb zijn collega's heel lang niet gezien, ik was er in 2009 nog wel voor een kerstdiner, maar verder niet echt.

    Alleen vind ik het nog steeds raar, vrijdag 25 mei, hadden Sam en ik weer zo'n momentje, hij liep de klas uit, maar stopte halverwege het groepje waar ik dus zat en toen keek hij me aan, liep hij naar me toe en gaf me een uitleg over een gebeuren. Ook lijkt hij anders te kijken naar mij.

    En Kyra en ik hadden een boek gevonden, waarin een papiertje met '*hartje* Lieke' stond, het was Lieke haar handschrift niet, dus we zijn nog steeds aan het proberen van wie het is, want Lieke had volgens mij deze week een 'wil je met me?'-briefje gekregen.

    Ik weet niet wat ik moet zeggen tegen jullie, ik bedoel, ik heb jullie zeker gemist, maar ik had het zo druk om mijn vriendschappen in het echte leven goed te houden, dat ik er ook niet behoefte aan had om op Q te komen.

    Het valt me ook op dat mijn klas bezig is met vriendjespolitiek, ik bedoel, we mogen geen plekken claimen, maar wanneer ik het bijvoorbeeld toch doe, gaat iedereen krijsen dat ik ergens anders moet gaan zitten, maar wanneer Lieke het doet, zegt niemand er iets van. En wat vind iedereen eigenlijk mooi aan haar? No offence, maar nu ik echt goed kijk, ze is fake echt helemaal fake, haar haar is niet eens echt, ik bedoel die blonde highlights, fake. Ik realiseer me nu pas dat ik dan de enigste in de klas ben die dan van nature 'highlights' heeft, ik heb namelijk lichtbruine, rode en blonde plukjes in mijn haar, die zie je niet heel goed, wel als je goed kijkt.

    Na deze hele lange post, die gewoon gezeik is: Het punt is dat alles goed met mij is, ik ben niet dood of zoiets, alhoewel ik 25 mei wel bijna aangereden werd door een scooter(Dankzij Lieke haar afleiding.) en ook nog bijna door een bus(Dat was wel deels mijn schuld.) .


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    And it just took a second for my world to break down.


    Sam begon tegen me te praten, heel onverwacht en daardoor had ik zowat een paniekaanval door gekregen en Kyra steunt me nou ook niet bepaald, die zit alleen maar te zeiken dat ik op moet houden met Grammatica, the only thing she doesn't know is that I always was a Grammarnazi, because when I was young books were my only support.

    Sam heeft wel zijn arm gebroken, dus karma heeft hem al teruggepakt.

    Ik ga nu echt naar een liedje luisteren, die me laat huilen, het uithuilen en het loslaten en ik ga het ook even van me afschrijven. Mensen noemen me zielloos, alleen omdat ik nauwelijks emotie toon, maar dat is eigenlijk, omdat ik me niet wil laten kennen(Ik wil niet dat ze me kennen, want dan gaan de meesten van hun, het tegen me gebruiken.) en daarom schrijf ik het van me af. Als je het zo bekijkt, vanuit mijn ogen, hun zijn eigenlijk degene die zich nu harteloos gedragen.

    Het is nu al bewezen, ik heb niemand waar ik op kan steunen, die me opvangen, wanneer ik dreig om weer naar beneden te vallen. Zelfs Kyra niet, zelfs Sam niet, die me eigenlijk zo gemakkelijk als een boek kan lezen. Ik heb alleen nog, muziek, boeken en schrijven, verder niks, maar toch is het genoeg om me op de been te houden.

    Ik realiseer me nu, dat ik van bijna iedereen in mijn klas afwil, omdat ze voor mij gewoon cunts zijn die de outsiders geen kans geven om begrepen te worden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    damn je wil niet weten wat een schrik ik had toen je oppeena deactive was:O


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Dat zou raar moeten zijn geweest, de volgende keer als ik voor een korte tijd deactive ga, schrijf ik nog wel een verklaring voor jullie.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik kom dus net terug van school, school ging wel.
    Kyra en ik waren weer boeken aan het dealen, ik had De Stalker uit, dus gaf zij mij Chatroom en we gingen I spy spelen. En omdat ik de naam van zo'n ding kwijt was, waar je arm in zit en hangt aan je nek, dus noemde ik het maar een nutella, ik zei dus bij mijn binnenkomst: Mein got, Sam heeft echt zo'n nutella.

    Ik heb vooral gelezen in het boek, verder niet veel speciale dingen. Kyra en ik kwamen erachter dat Sky en Romy meelopers beginnen te worden en in de pauze zagen we een dode kikker, dus wij echt allemaal bloemen verzamelen en ze op de kikker leggen en dus een 'begrafenis' houden.

    Bij mijn binnenkomst, was ik helemaal aan het glimlachen, maar toen ik Sam zag, gingen mijn mondhoeken gelijk naar beneden, terwijl hij juist glimlachte en toen zat dat stukje van Suggestions in me hoofd(Dit stuk: And just like that my life is broken. I can barely breath.) en ik dacht dat dit niet zou gebeuren toen ik Sam zou zien, maar het gebeurde dus wel.

    Ik had een kort gevecht met Romy, maar zij begint altijd de ruzie en daarna komt ze weer naar mij toe, de eerst volgende keer wanneer ze dat doet, ga ik echt gewoon het duidelijk maken, Kyra en ik zijn niet bevriend met haar, dat moet ze maar begrijpen.

    Voor de rest was alles wel goed.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Finch ----> Ezria

    Ik ben nu echt zo pissed off dankzij mijn zus, zij heeft mijn telefoonoplader laten verdwijnen en nu leent ze mijn kabeltje, enigste ding waar ik dit ding mee kan opladen en ze heeft hem nu al 6 FUCKING UUR. Dat rotwijf heeft geen leven buiten dat ding, iemand moet ooit gewoon eens zeggen tegen haar recht in het gezicht: You are just a cunt with a ego as big as a fuck and your heart is so small as the poop from a bunny.

    Ze heeft geen leven buiten dat ding, haar hele leven draait om: Twitter, Facebook, Skype en andere shit. Ze leert zelfs via Skype.


    En eens in de vijf jaar zie ik haar een boek lezen.

    Romy pissed me nu ook off, want Kyra begon dus met ninja-gedoe, Romy zei gister nog dat ze ninja's haat, heeft ze vandaag een weheartit-shitding met ninja. En zij heeft lekker samengewerkt met Maajid om mijn relatie te verknallen. Dat is wel een lang verhaal.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fuck this shit.

    Ik haat deze blackberry, als mijn vader een iPhone 4s heeft genomen, ga ik kijken wat hij ervan vind en dan koop ik er zelf ook één, ook al ben ik redelijk bekend met het merk Apple, ik wil zeker weten dat iPhone 4s goed is. Anders neem ik wel een Samsung galaxy of een treo, als ik hier die kan vinden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Grr.....fuck that bitch.

    Als een 49-jarig mens moet je begrijpen, dat wanneer je kind chagrijnig is dankzij wat je eerder zei, dat je gewoon uit de fucking buurt moet blijven.

    Moet ik op mijn kamerdeur een heel groot bord met 'Keep Out' erop hangen? Of moet ik een alarm hier plaatsen?

    Ik denk ook niet echt dat mijn ouders blij zullen zijn als ze horen dat ik agressiever ben geworden dankzij bepaalde liedjes waar ik naar luister. Als ik heel boos ben ga ik naar liedjes van Odd Future luisteren en dan wil je niet weten wat er gebeurd, als je me daarna irriteert.

    Ik heb geen zin in dat feest van morgen, ik ga gewoon de hele tijd lezen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ezria schreef:
    Grr.....fuck that bitch.

    Als een 49-jarig mens moet je begrijpen, dat wanneer je kind chagrijnig is dankzij wat je eerder zei, dat je gewoon uit de fucking buurt moet blijven.

    Moet ik op mijn kamerdeur een heel groot bord met 'Keep Out' erop hangen? Of moet ik een alarm hier plaatsen?

    Ik denk ook niet echt dat mijn ouders blij zullen zijn als ze horen dat ik agressiever ben geworden dankzij bepaalde liedjes waar ik naar luister. Als ik heel boos ben ga ik naar liedjes van Odd Future luisteren en dan wil je niet weten wat er gebeurd, als je me daarna irriteert.

    Ik heb geen zin in dat feest van morgen, ik ga gewoon de hele tijd lezen.


    ghehehe beidde!!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.