• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Pierce ~ Summers and Deadpool
    Jiyong ~ Banshee and Iceman
    Rogers ~ The young Charles and Pyro
    Suggestions ~ Wolverine and Mystique
    Strider ~ Azazel and Nightcrawler
    Bane ~ Magneto and Beast
    OwenMilligan ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:25 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    En toen ging hij te ver.

    Hij schelde met kanker en dan ga je te ver, zeker bij mij, hij voelt zich nu vast stoer, omdat hij met zo'n ziekte scheld en een meisje een bitch noemt.

    Swag is for boys. Class is for men. Sluts are for boys and ladies are for men.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dit is echt grappig, ik krijg nu snel terug naar zo'n livestream-filmpje van Jacqueline en Dayo. En op een gegeven moment, lig ik dus plat om Jacqueline haar opmerking:
    She would just sit there and be cute and nobody would kill here, because we don't kill each other and she would just be like: Hehehe!

    (Een fan vroeg wie er zou winnen als er een real HG was en ze antwoordden dus Amandla! De cast had dat dus al met elkaar besproken en het besloten xd)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik krijg video's terug van Kingsley en ik ben nu bij THE TITANIC IS GONNA SINK AGAIN

    En toen kwam hij met een comment die toch echt wel true is: The movie is three hours of like these random hoes falling in love and than it is like 30 minutes of action and it's the dumbest fucking end ever.

    En het is nog genialer wat hij van Rose vind(Ik begin het eens met hem te worden) :
    Because Rose is a dumb, selfish, idiotic bitch.


    Want inplaats van Jack dood te laten vriezen, konden ze wisselen van wie er op dat plank-ding mocht en wie er dan even in het water ging, dan zouden ze nog samen zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En Rose probeerde ook niets en zat daar alleen maar van: Oh, Jack it's so cold.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    She could move her lazy ass, because the plank was too big enough for both, so they could share, but no the bitch didn't even asked.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ben nu bij een filmpje over de Illuminati en het is echt zo true, de eerst volgende keer dat mijn zus zo gaat zeiken:
    "Ja, Lady Gaga, Rihanna, Lil Wayne en Beyoncé zijn dus echt zo Illu."

    Ga ik gewoon echt zitten zeggen: "Yes the Illuminati did exisct, but that we're scientists and all that kind of people and does a bitch who sings about hopeless love looks like a scientist? Or does a random dude that ruins Roman Reloaded, by making noises as: MY BITCH BANGS, SHE BANGS!, looks like a fucking scientist? Find your facts. These people are famous, because they worked for it, you should try that too.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    And Bella starts drinking blood like it's fucking orange juice.

    xD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    And she's like: Edward get this fucking baby out of me.

    Yeah, ik kijk nu naar Kingsley spoils breaking dawn part 1.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga slapen, ik heb de komende paar uur slaap hard nodig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik checkte net dus snel Hyves, toen zag ik dat iemand die ik niet mag, omdat ze mijn vrienden wou 'stelen' , zo'n poll plaatsen, met de volgende vraag: Wat vind je van me?

    First of all: You shouldn't give a fuck about what people think about you. En ten tweede: De opties waren mooi en schattig, like seriously, geef me ook nog de opties: Bitch en wanna-be dan stem ik.

    I don't want to live on this planet anymore.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Deze post is om verschil tussen Q-tijd en de echte tijd te achterhalen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik realiseer me net pas, dat morgen mijn vakantie afgelopen is.



    Dan zie ik S weer, dan zie Kyra weer, dan heb ik een afspraak(In de school), ik ben dan volgens mij nog net voor mijn pauze terug en altijd mogen we op maandag en vrijdag, rondhangen aan de overkant(Wij hebben aan de overkant dus zo'n grasveld, voetbalveld en dan staan er bomen, vroeger stond hier de school, maar sinds 2010 is daar dus een voetbalveld en tja, dat gras is er altijd al geweest, maar ja, daar gebeuren altijd de leukste dingen.

    Ik kan echt niet meer wachten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik zit hier echt te flippen, ik weet niet wat ik morgen aanmoet.

    Méh en dan moet ik matching oorbellen zoeken.

    Ja, ik ga mensen zien, dat ik ook een vrolijke kant heb.

    En dat is erg moeilijk als je mijn kast ziet, ik wil wel een foto maken of zoiets, maar er is vooral veel zwart.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En nu twijfel is of ik een beetje make-up moet opdoen of juist voor de naturel look te gaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ben er eindelijk uit.

    Zwarte skinny jeans, witte vest, Ed-Hardy t-shirt, lippenstift die zacht paars-roze is, mijn nieuwe gympen en de oorbellen zullen die nieuwe blauwe-groene hartjes zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.