• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Pierce ~ Summers and Deadpool
    Jiyong ~ Banshee and Iceman
    Rogers ~ The young Charles and Pyro
    Suggestions ~ Wolverine and Mystique
    Strider ~ Azazel and Nightcrawler
    Bane ~ Magneto and Beast
    OwenMilligan ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:25 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik ga morgen maybe nieuwe parfum kopen, ghehe, want morgen gaan mijn ouders toch boodschappen doen bij de appie en vlakbij de appie is de ici paris xl.

    Ik hoop dat ze daar Miss Dior Chérie, de 2011 versie, verkopen voor een iets redelijkere prijs.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    *flipt*

    F*ck, S is online en ik moet online blijven voor Kyra.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Finch schreef:
    Ik haat spierpijn.

    En vanochtend kreeg ik te horen dat dat schoolfeest niet doorgaat, fine, ik ga dus luieren. Ik heb echt zoveel last van die sporttape, ik kon op school niet eens rechtop zitten, ik zat helemaal onderuit gezakt.


    zo zit ik zo wie zo al altijd op school xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Catostrophe schreef:
    (...)

    zo zit ik zo wie zo al altijd op school xD


    xD
    Ik zit meestal wel recht, maar nie met mijn schouders naar achter, daar word ik altijd zo snel moe door.

    En ik mag mijn nieuwe lerares dus echt wel!

    Zij is dus ook verzot op de films en boeken van Harry Potter, ze is eigenlijk net als een vrouwelijke versie van onze leraar en laat ons vooral veel zelfstandig werken, niet zoals Simone die ons altijd uitleg gaf over dingen die we dus al begrepen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    HE ANSWERED MY QUESTION!
    YEAH, OH YEAH!

    Die twee manieren zijn goed! YEAH YEAH OH HELL YEAAAAH!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.



    Ook al, denkt hij dat het niet gaat lukken als een stelletje, hij wilt wel weer vrienden zijn.

    Hij zegt zelfs weer sorry als hij moet gaan.

    PARTY HARD!

    Dit is waar ik maanden op heb gewacht, ik had dat bericht eerder moeten versturen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga later naar de stad en dan in de avond weer naar de stad, omdat daar dan die Raymann-show is en ik moet verplicht mee.

    Ik ga mijn moeder echt smeken, want ik wil echt heel graag Miss Dior Chérie kopen. De geur is echt erg fijn, ik moet eerlijk zeggen dat ik een vooroordeel had over deze geur omdat ik dacht dat het een zoete, brave parfum zou zijn, maar niets is minder waar. Het is een bijzonder sensuele geur die echt heerlijk is, de frisse topnoten zorgen voor een vrolijk en opgewekt gevoel terwijl de warmere hart- en basisnoten zorgen voor een gepaste sensualiteit die niet te zoet en zwaar is. Ik dacht dat ik geen echte fan van jasmijn was, maar daar ben ik van teruggekomen sinds ik deze nieuwe versie van Miss Dior Chérie heb geroken (en ook nog een andere geur waarover jullie later mee horen).

    [kopie van een recensie, alhoewel ik het er mee eens ben.]

    En hij blijft echt zo lang hangen, een keer had ik hem dus gespoten op mijn pols om te kijken hoe hij rook, ik kwam daarna thuis en ging douchen, maar die dag daarna rook mijn pols ernog steeds naar.

    Ik heb nu genoeg redenen om mijn moeder over te halen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    1: De geur is echt zooooooo lekker.
    2: Hij blijft lang zitten.
    3: De parfums die ik heb zijn al bijna op.
    4: Hij is dan wel duur, hij is van zeer goede kwaliteit.
    5: Het flesje is gewoon beautiful.
    6: Hij blijft lang zitten, dus dan hoef ik niet veel te gebruiken en daardoor kan ik er lang mee door.
    7: Ik heb al 2 jaar gewacht tot de prijs is gaan dalen, dat is wel lang genoeg.
    8: Het is zowel een perfecte geur voor het normale dagelijkse leven, maar ook voor speciale dingen zoals verjaardagen.

    Met acht redenen haal ik mijn moeder wel over, ze is in een erge goede mood, ik moet geen hoge verwachtingen krijgen en als ze zegt dat het de volgende keer ook kan, ga ik mijn geweldige argument gebruiken: Ik wacht al twee jaar en ik ken jou goed genoeg om te weten dat er geen volgende keer zal komen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Bij de Ici Paris XL kost hij dus 63 euro, ik ga binnenkort dus kijken bij de Douglas, als hij daar hetzelfde kost of duurder, ga ik hem sowieso bij de ici paris xl kopen, want die is dichterbij en als hij goedkoper is dan natuurlijk bij de Douglas.

    Ik mag hem in ieder geval kopen van mijn ouders.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik geloof dat die van 100 ml iets boven de 100 euro kost, als ik die zou willen kopen, mijn ouders me zouden vermoorden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    LAAAAWL
    Omdat mijn parfum(Wild Rose by Avril Lavigne en Chopard Happy Spirit) bijna op is, zit ik gewoon de parfum van mijn moeder(Secret Potion by Christina Aguilera) te gebruiken, hij ruikt nog niet zo slecht, dat moet ik toegeven.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 17:03 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lol, zodat jullie even een schets hebben van de parfum die ik gebruik.

    Chopard Happy Spirit: Happy Spirit is een romantische en zorgeloze geur van Chopard. Weelderige aroma’s van rode vruchten zijn als een satijnen lint verweven door de geur. Happy Spirit is sensueel en warm: als een herinnering aan de liefde.

    Wild Rose by Avril Lavigne: Wild Rose, waarin zowel Avrils vrouwelijke als haar stoere en speelse kant is verenigd, is een frisse geur voor meiden die niet bang zijn om hun wilde kant te laten zien en die willen ontdekken wat het leven voor ze in petto heeft. Met Wild Rose spoort Avril meiden aan hun dromen te beleven en het leven leuker en spannender te maken.

    Secret Potion by Christina Aguilera: Secret Potion plaatst u in het heldere middelpunt van de belangstelling. De sensuele, oriëntaalse geur brengt u mysterieuze kant naar boven. De samenstelling met exotische vruchten en sprankelende bloemen belichaamt pure vrouwelijkheid.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mijn zus en ik zijn steeds hechter geworden, we helpen elkaar met school, we lenen elkaar boeken, we kopen dingen voor elkaar zoals chocola, chips en drinken, we doen dingen samen en straks gaat ze mijn haar voor mij stijlen....

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 18:29 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb dus normaal 'golvend' haar, wanneer het stijl is, is het ook echt stijl, dan zie je geen golven meer.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    LOL, ik moet nog steeds een geheel stukje tekst schrijven waaruit blijkt dat ik om mijn moeder geef, maar hoe kan je om iemand geven wie je maar voor de helft kent en de ene keer een kreng is en de andere keer echt zo lief.

    Ik ga geen gedicht schrijven, daar ben ik slecht in, op school met gedichten had ik altijd gedichten die niet rijmden, ik bedoel hij hoefde niet perse te rijmen, dus waarom zou ik de moeite doen om het te laten rijmen? XD

    En ik faal in tekenen, tenzij mijn moeder iets vaags wilt waar zowat alle kleuren in verwerkt zijn, die zou ze niet begrijpen.

    Ik had geen tijd om een cadeau te kopen, ik moet vanmiddag te stad in, maar ik mag dus alleen daar geld uitgeven aan Miss Dior Chérie, believe me ik heb lang genoeg gewacht op de eerste versie(Die was voor de elegante vrouwen in die tijden.) en sinds 2011, toen de gemoderniseerde uitkwam(Die was wat aangepast voor de vrouwen van tegenwoordig.) zat ik te zeiken om die.


    Ik laat het maar zitten en ga in de stad mijn best doen, om haar beter te leren kennen, want zij kent mij ook maar voor de helft en ik ga haar heel misschien over Quizlet vertellen, want Q is een deel van mij.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:28 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.