• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Pierce ~ Summers and Deadpool
    Jiyong ~ Banshee and Iceman
    Rogers ~ The young Charles and Pyro
    Suggestions ~ Wolverine and Mystique
    Strider ~ Azazel and Nightcrawler
    Bane ~ Magneto and Beast
    OwenMilligan ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:25 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ezria schreef:
    Grr.....fuck that bitch.

    Als een 49-jarig mens moet je begrijpen, dat wanneer je kind chagrijnig is dankzij wat je eerder zei, dat je gewoon uit de fucking buurt moet blijven.

    Moet ik op mijn kamerdeur een heel groot bord met 'Keep Out' erop hangen? Of moet ik een alarm hier plaatsen?

    Ik denk ook niet echt dat mijn ouders blij zullen zijn als ze horen dat ik agressiever ben geworden dankzij bepaalde liedjes waar ik naar luister. Als ik heel boos ben ga ik naar liedjes van Odd Future luisteren en dan wil je niet weten wat er gebeurd, als je me daarna irriteert.

    Ik heb geen zin in dat feest van morgen, ik ga gewoon de hele tijd lezen.


    ik had geen zin in het klas tripje zo van mijn stiefma mocht ik naar luke(nerd) (dat hoefde ze geen tweede keer te zeggen halo vijf dagen bij hem)_O_


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Finally changed my profile.

    dat werd tijd:Y)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    eindelijk lvl 85 jezz dat deed lang!!!!!!!!!!!

    okj nu men pet scoren die ik altijd al wou

    btw kijkt er iemand ek?
    over 40 min holland tegen denemarken (ik weet niet voor wie ik hier ben. Ik heb denemakren nog nooit zien spelen (ik hoop dat het leuke jongens zijn hhihi) maar dnek dat ik toch voor holland ga.)
    en daarna Portugal tegen Germany zo vanzelf sprekend ben ik voor Portugal.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 20:05 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    omg Luke wordt helemaal gek, (hij is voor duitsland en ik voor portugal ghehehe)
    officiel hij voor engeland en ik voor spanje zo als die tegen elkaar gaan dan mmmmmmhhh dat wordt wat


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik keek ja.


    Bij Nederland-Denemarken was ik voor Nederland en bij Portugal - Duitsland was ik voor Duitsland.


    Officieel ben ik voor Rusland, als Rusland word verslagen, ben ik voor Engeland. En als die weer word verslagen ben ik voor Duitsland.

    Op dat feest werd ik de hele tijd gegroet door mensen die ik niet kende, maar die mij blijkbaar wel kende. En ik mocht niet lezen, dus ik was half aan het slapen en half aan het zeiken om mijn boek.

    Ik ben net thuis.

    Ik zit Chatroom van Helen Vreeswijk nu weer opnieuw te lezen, ik had hem vandaag om 14:59 uit en ik ben rond 17:00 weer begonnen met lezen. Hierna ga ik of Leugens of Overdosis lezen, ik denk dat ik Loverboys in de vakantie ga lezen, want op school zat Kyra die te lezen en toen kreeg ze te horen dat we dat soort boeken niet op school mochten lezen, wel thuis. Motherfuckers just want us to fall in hands of loverboys. En Chatroom en De Stalker mag wel gewoon, what's wrong with this school? Loverboys geeft gewoon een waarschuwing, verder niks, het leert ons hoe we uit de handen ervan moeten blijven. Eerwraak zou ik ook nog wel willen lezen, lijkt me gewoon interessant. En dan ga ik The Lying Game - boeken kopen.

    Ik wil ook nog Mein Kampf lezen, maar dat al zeker in de vakantie! Ik denk dat de school straks anders nog gaat denken dat ik een moffenwijf ben. Loverboys mag niet, dus dit vast ook niet.

    Ik moet ook nog Onveilig en Verleiding lezen trouwens.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    maaar dat was unfair....

    letterlijk wat was dat vandaag
    nederland - denemarken. 0-1
    portugal - duitsland. 0-1
    the glee project - Maxfield

    al mijn favs. verloren misschien moet ik voor de tegenstander gaan juichen dat mijn favs. dan wel blijven. bij glee is mijn grootste fav nellie en bij the boys hmmmmmm ik dnek dat ik voor michael ga maar ik mag shanna ook wel


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    oooee vandaag engeland


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    ik hoop dat beckham erin zit(nerd)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    nie dus:S


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    go ukraine xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik ga straks 'joggen' en dan ga ik langs Sam zijn huis, ik heb namelijk hele belangrijke informatie die hij echt hoort te weten.

    Ik hoop dat ik niet gelijk naar zijn kamer mag en dat zijn kat me dan gaat aanvallen of zoiets. Ik wil echt dat hij inziet dat wat iets tussen Lieke, Kim, Joost, Sam en mij.

    Vandaag op school was best awkward want Sam en ik keken de hele tijd naar elkaar, Kyra en ik hadden ook nog zo'n gestoord schouderworstelen moment.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oké, ik ga nu even mijn skinny jeans inwisselen voor sweatpants en dan verlaat ik het huis om te gaan 'joggen' .


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    veel plezier(nerd)
    ik haat joggen (cat)
    geef mij maar zwemmen :D


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    ugh duistland scoort


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    uploadeb duurt lang(huil)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.