Catostrophe schreef:
(...)
Isabelle, kim en janinka en dan vooral isabelle
Laat me raden?
Ze zijn het type:
"O mijn god mijn nagel is gebroken en wat zie jij er vreselijk uit"
De enigste bitches in de klas met wie ik problemen heb, zijn dan vooral: Lieke en Romy.
De mensen in mijn klas zijn echt dodelijk schijnheilig, ik bedoel eerst zeggen ze over mij:
"Zij is dus echt zo'n zielloze kutemo."
En wanneer ik niet bij R en K in de groep wil bij dat uitje, omdat ik dan te bang ben dat ik dan teveel met hun nou ja zal afdwalen, zegt iedereen opeens dit over me:
"Oh, ik waardeer haar eerlijkheid echt, ik mag haar nu echt en ze is echt zo geweldig."
Nou ja en dan niet alleen de meiden, hé, ik heb ook nog zo jongens in de klas. Bijv. Maajid. Die noemt me eerst een kutemo en wanneer ik beken dat ik te veel omga met Kyra en Romy, vind hij me opeens aardig.
Ik denk dat de ergste bitch in mijn klas toch echt Lieke is, want zij doet zich als aardig voor en wanneer je haar vertrouwd, BAM! Ik bedoel zij stelde voor om me te koppelen aan S, een dag later stemde ik er niet mee in, ging zij zeiken bij S en doen alsof ik de slechterik ben, gelukkig is S er later achter gekomen, dat Liekje het verhaal heeft verdraaid. En soms valt haar moeder bij ons in en ik zweer hé, Lieke heeft slechte woorden gesproken, want terwijl S en ik niks deden en Lieke zowat stond te feesten, kregen S en ik de schuld, omdat wij wat hadden en als S met Lieke heeft, dan word hij altijd voorgetrokken en ik zweer het is altijd zo bij mevrouw: Lieke wil je dit, Lieke wil je dat? Like let me bring your fucking coffee and you will get awesome coffee(And I will too.)
Het valt me ook op, dat S weleens voorgetrokken word door Andre(Da word ik ook hoor, want een keer was duidelijk zichtbaar dat ik muziek luisterde, terwijl ik dus een gesprekje had met hem en hij zei er niets van, maar Andre gelooft dan ook dat muziek voor concentratie zorgt, dus daar ligt het volgens mij aan.) en bij ons, mogen leerlingen absoluut geen koffie drinken onder schooltijd, wat doet Andre? He gives him a fucking cup of coffee.
Ik ben nu wel blij, want ik heb eindelijk het probleem met geluid bij google chrome gefixt.
You gave me forever within the numbered days and I am grateful.