• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Pierce ~ Summers and Deadpool
    Jiyong ~ Banshee and Iceman
    Rogers ~ The young Charles and Pyro
    Suggestions ~ Wolverine and Mystique
    Strider ~ Azazel and Nightcrawler
    Bane ~ Magneto and Beast
    OwenMilligan ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:25 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    En toen kwam je op het stuk van de ruzie.

    Hoera. Not.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik wil hem alles uitleggen, maar of hij me gelooft of niet.

    Op Facebook negeert hij het, op school gedraagt hij zich raar en als ik naar zijn huis toe ga, dan opent zijn vader of zijn broer de deur.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga mijn lange, lange tekst naar zijn dode account sturen.

    Wish me luck, cause I need it.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Good luck!*O*

    Thank you, Eva.

    I'm scared as hell.

    Wat nou als zijn broer S zijn facebook opent op S zijn computer en dan het bericht ziet? Of nog erger, wat als zijn kat dat hele gesprek gaat deleten en ik die hele tekst overnieuw kan gaan sturen? Of hij negeert me. Of hij zegt alleen 'Oké'. Of hij zegt dat hij me haat. God, ik hoop echt dat hij in mijn tekst ziet, dat ik ben veranderd. Ik bedoel niet elke persoon gaat speciaal voor je, een tekst schrijven om zo'n tijd.

    Ik wens dat hij morgenochtend reageert, zoals ik gewoon wens:
    We kunnen weer vrienden zijn en we zien wel wat er dan gebeurd.

    So. Much. Emotions.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga onder de dekens kruipen.

    Ik moet namelijk om 10 voor 8 wakker worden.

    Goodnight.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Slaap lekker.(wedding)

    Ik ben net wakker, nog geen FB-meldingen.

    Gelukkig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Er was net een spin op het aanrecht.

    Ik flipte echt, want dit was niet echt een kleintje. Echt zo'n grote rode spin, met een klein lijfje en van die lange poten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    FINALLY THEY KISSED!!!!!!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 13:23 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Mortenson schreef:
    Welke bitch?

    Méh, ik heb zoveel bitches in de klas.


    Isabelle, kim en janinka en dan vooral isabelle :@


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Catostrophe schreef:
    (...)

    Isabelle, kim en janinka en dan vooral isabelle :@


    Laat me raden?
    Ze zijn het type:
    "O mijn god mijn nagel is gebroken en wat zie jij er vreselijk uit"

    De enigste bitches in de klas met wie ik problemen heb, zijn dan vooral: Lieke en Romy.

    De mensen in mijn klas zijn echt dodelijk schijnheilig, ik bedoel eerst zeggen ze over mij:
    "Zij is dus echt zo'n zielloze kutemo."

    En wanneer ik niet bij R en K in de groep wil bij dat uitje, omdat ik dan te bang ben dat ik dan teveel met hun nou ja zal afdwalen, zegt iedereen opeens dit over me:
    "Oh, ik waardeer haar eerlijkheid echt, ik mag haar nu echt en ze is echt zo geweldig."
    Nou ja en dan niet alleen de meiden, hé, ik heb ook nog zo jongens in de klas. Bijv. Maajid. Die noemt me eerst een kutemo en wanneer ik beken dat ik te veel omga met Kyra en Romy, vind hij me opeens aardig.

    Ik denk dat de ergste bitch in mijn klas toch echt Lieke is, want zij doet zich als aardig voor en wanneer je haar vertrouwd, BAM! Ik bedoel zij stelde voor om me te koppelen aan S, een dag later stemde ik er niet mee in, ging zij zeiken bij S en doen alsof ik de slechterik ben, gelukkig is S er later achter gekomen, dat Liekje het verhaal heeft verdraaid. En soms valt haar moeder bij ons in en ik zweer hé, Lieke heeft slechte woorden gesproken, want terwijl S en ik niks deden en Lieke zowat stond te feesten, kregen S en ik de schuld, omdat wij wat hadden en als S met Lieke heeft, dan word hij altijd voorgetrokken en ik zweer het is altijd zo bij mevrouw: Lieke wil je dit, Lieke wil je dat? Like let me bring your fucking coffee and you will get awesome coffee(And I will too.)

    Het valt me ook op, dat S weleens voorgetrokken word door Andre(Da word ik ook hoor, want een keer was duidelijk zichtbaar dat ik muziek luisterde, terwijl ik dus een gesprekje had met hem en hij zei er niets van, maar Andre gelooft dan ook dat muziek voor concentratie zorgt, dus daar ligt het volgens mij aan.) en bij ons, mogen leerlingen absoluut geen koffie drinken onder schooltijd, wat doet Andre? He gives him a fucking cup of coffee.

    Ik ben nu wel blij, want ik heb eindelijk het probleem met geluid bij google chrome gefixt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mijn dag kan niet meer stuk!

    Er is een Awkward-marathon bezig op MTV, ik eet vanavond vega burgers, dan wat later krijg ik Hot Wings, want mijn zus gaat naar het bevrijdingsfestival in de stad en dan gaan mijn ouders gelijk naar de KFC voor mij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Méh, eerst wou ik echt heel graag die PETA-video tegen KFC kijken, maar toen ik las wat ik er in voor kwam, dacht ik echt: HELL NO!

    Méh, ik word alsnog geen vegetariër, ik eet al 95% van het jaar vegetarisch.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ben echt gemeen tegen Maajid. Hij helemaal zeggen dat hij moeite doet om aardig te zijn en toen zei ik dus heel niet overtuigd: Ik zie iemand een kutemo noemen, nou echt als aardig zijn.

    Hij dus: Sorry, het ging per ongeluk.

    Ik zat daar echt met een freaking bitch please-gezicht, want hij heeft het, even tellen, al 10 keer tegen me gezegd. Wauw, wat een foutje.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.