• halllooo iedereen,
    het is al over 2 weken zo ver, het examen!!
    Nu vroeg ik mij af hoe het leren jullie afgaat,
    bij mij gaat het niet zo goed. Gewoon zero concentratie :(

    En hoe groot is het kans van slagen bij jullie ongeveer??

    Ik weet echt niet of ik het ga halen, zeker niet met die extra regel nu, dat je alles gemiddeld 5,5 moet halen.. en je mag geen 3 meer halen.. gelukkig heb ik wel mijn compensatiepunt.. maargoed, heb totaal geen vertrouwen in natuurkunde, wiskunde en economie..

    Pfft ik stress hem dóód.
    En ik ben nog net begonnen met leren. Nouja, ik heb 1 economie examen gemaakt, waar ik niets van snapte dus daar heb ik al geen vertrouwen in, en ook in wiskunde en MAW heb ik geen vertrouwen. De rest wel ^^
    Mijn laagste cijfer is een 5.9 voor wiskunde, en de rest zijn allemaal 6.3, 6.7, 6.9 en dat soort cijfers, dus ik ga er nog wel redelijk in (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    xCheyenn schreef:
    Ik weet echt niet of ik het ga halen, zeker niet met die extra regel nu, dat je alles gemiddeld 5,5 moet halen.. en je mag geen 3 meer halen.. gelukkig heb ik wel mijn compensatiepunt.. maargoed, heb totaal geen vertrouwen in natuurkunde, wiskunde en economie..

    Volgens mij mocht je nooit drieen halen. Wel een 4 in het verleden. Ik slaagde een paar jaar terug met een 4 en een 5 dankzij m'n compensatiecijfers, maar dat kan nu dus niet meer.
    I would be fucked hard als ik nu examen moest doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stresssss much!!! D:


    Life is hard and then we die

    Ik heb een beetje stress, maar ik heb nog zoveel tijd om te leren tussendoor


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik ga gewoon zakken denk ik.. Kutleven.
    Ik sta er to nu toe wel echt goed voor maar door 5.5 gaat het m niet worden denk ik. Ik ben niet gemaakt om te leren. Daar ben ik toch zo slecht in.


    Winter is coming.

    Ik sta er goed voor, maar ik vind de oefenexamens van mijn exacte vakken zo tienhonderd keer moeilijker dan de gewone tentamens van school, op die haal ik waarschijnlijk wel onvoldoendes. Gelukkig sta ik er wel goed voor maar nog.. Zoveel stress allemaal.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:00 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    xCheyenn schreef:
    Ik weet echt niet of ik het ga halen, zeker niet met die extra regel nu, dat je alles gemiddeld 5,5 moet halen.. en je mag geen 3 meer halen.. gelukkig heb ik wel mijn compensatiepunt.. maargoed, heb totaal geen vertrouwen in natuurkunde, wiskunde en economie..

    bij ons zeggen ze dat die regel pas volgend jaar ingaat.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Vandaag proefexamens voor geschiedenis en Engels gemaakt en had daar een 8.3 en een 9.1 voor zonder echt heel hard te leren, dus denk dat deze wel goed gaan komen! Zit echt alleen heel erg met wiskunde en biologie in mijn maag...


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben erg bang voor biologie. Zeker omdat het het eerste examen is en als ik die verpest, wat waarschijnlijk gaat gebeuren, dan ben ik bang dat ik de rest daardoor ook ga verpesten...


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Louvre schreef:
    (...)
    bij ons zeggen ze dat die regel pas volgend jaar ingaat.

    Die 5.5 regel is er nu al hoor?

    Louvre schreef:
    (...)
    bij ons zeggen ze dat die regel pas volgend jaar ingaat.

    Volgend jaar gaat de regel in dat je maximaal één vijf mag halen voor wiskunde, Engels en Nederlands. Twee vijven voor die vakken en je zakt al D:
    Daar zit ik dus mee te kijken, volgend jaar doe ik examen. Jeuj (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Krull schreef:
    (...)
    Die 5.5 regel is er nu al hoor?

    klopt, dacht het even

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 10:03 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Morgoth schreef:
    (...)
    Volgend jaar gaat de regel in dat je maximaal één vijf mag halen voor wiskunde, Engels en Nederlands. Twee vijven voor die vakken en je zakt al D:
    Daar zit ik dus mee te kijken, volgend jaar doe ik examen. Jeuj (cat)

    Oh dat is erg, vooral Wiskunde dan.. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wie is er nog meer zwaar gestrest (cat)


    I am an idiot, I move.