• halllooo iedereen,
    het is al over 2 weken zo ver, het examen!!
    Nu vroeg ik mij af hoe het leren jullie afgaat,
    bij mij gaat het niet zo goed. Gewoon zero concentratie :(

    En hoe groot is het kans van slagen bij jullie ongeveer??

    Ik zit nu in de 2de, dus examen heb ik pas over 3 jaar :'D
    Maar dan word ik 18 en dan heb ik examen D:!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dodsspillet schreef:
    ik heb ook examens.
    ben onrustig. heel erg zelfs. In biologie en wiskunde heb ik 0.0 vertrouwen in. :(


    ik heb geen hoop in natuurkunde, wiskunde..... en duits, eigenlijk nergens in XD

    RainbowShine schreef:
    Ik zit nu in de 2de, dus examen heb ik pas over 3 jaar :'D
    Maar dan word ik 18 en dan heb ik examen D:!


    lol, ben nu 18 en nog steeds niet van school af -_____-

    Ik hoop dat ik ga slagen, maar ja, ik heb allemaal talen dus dat is een momentopname.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Forbes schreef:
    Ik ben nog niet begonnen met leren, lol.

    Maar ik heb er maar 3.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    -> Ik heb er even een algemeen topic van gemaakt.

    En ik ben begonnen met leren. (nerd)


    I am an idiot, I move.

    Ik heb van twee vakken examentraining gehad, dus dat is sowieso positief.
    Verder maak ik me niet druk om Frans, Duits en Engels, dus ik houd nog drie vakken over voor om te leren.
    Moet best kunnen! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wheep, denk wel dat het gaat lukken, maar ik maak me altijd veel te druk. Bio is echt pittig en Frans ook.


    SLOAN.

    Zijn er trouwens mensen die volgende week nog naar school gaan om te oefenen of ben ik nu buitenaards?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik begin morgen met leren. Ik sta overal ruim voldoende voor, dus eigenlijk kan ik niet zakken :'x -zei mijn afdelingsdirecteur-. Dus ja. Morgen begin ik met het leren maar zoals ik het zelf nu zie, komt het wel goed (:

    Succes met leren (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Everyday2 schreef:
    Zijn er trouwens mensen die volgende week nog naar school gaan om te oefenen of ben ik nu buitenaards?

    Ik was twee weken geleden eigenlijk al klaar met alles, maar we moesten nog komen voor examentraining -echt het kwam mijn strot al uit, op het laatste...- Maar ik niet, ik heb vakantie. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik was twee weken geleden eigenlijk al klaar met alles, maar we moesten nog komen voor examentraining -echt het kwam mijn strot al uit, op het laatste...- Maar ik niet, ik heb vakantie. (:
    Ik ben ook al vrij, maar ik heb toch maar besloten Frans te oefenen, want Frans was geen vak tijdens de examentraining.


    Today will be Girl's Day party with you~

    X1DX schreef:
    (...)


    zelfde hier, die 5,5 regel verpest echt alles... pfff :(


    Die regel zal inderdaad nog wel voor extra 'verliezers' zorgen onder, helaas.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Asdfghjkll ik ben zo bang. Ik wet wel dat ik het kan, sta een 7,2 gemiddeld. Een 9 voor Engels en zo, dus compensatie heb ik allemaal. Geen onvoldoendes gehaald dit jaar..
    Maar nu maak ik allemaal examens en het zijn 5,7, 6, 6,4... Ja lekker dan. ]: Haha, ik klink nu echt als een zeiknicht maar toch. Ik wil ook gewoon met de cijfers die ik nu heb slagen. (Lekker onrealistisch, lol.)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jij gaat echt wel slagen hoor, Shireen!