• Hoihoi,
    Ik hou heel veel van tekenen, en nou dacht ik dacht het misschien wel leuk is als ik die op internet zet, en waar kan dat nou beter dan op Quizlet? Precies: nergens....
    Als je wilt dat ik iets voor je teken, zal ik dat proberen... Maar ik ben niet super goed, eigenlijk vind ik alleen de ogen en haren mooi....
    Maar daar mogen jullie zelf over oordelen...
    http://www.quizlet.nl/stories/84066/venne-tekeningen/

    Peetniss schreef:
    Ik ga me hier niet mee bemoeien, ik ga stilletjes in een hoekje kijken naar deze discussie.


    The odds are néver in our favor.

    Aragog schreef:
    3 op een dag? Wow.
    De meesten doen toch echt wel minimaal 2 of 3 uur over een tekening, vaak nog langer zelfs =/


    Nou, ik heb er maar 2 getekend, die ene had ik al ergens liggen, dus die heb ik gewoon opgezocht...

    Ik ben denk ik rond half 9/9 uur begonnen en rond 3 uur waren ze klaar...
    Dus ik heb er zeker wel een poos aan gewerkt... En ik weiger dingen als 'af' te bestempelen als er nog een foutje inzit, want dan vind ik hem nog niet af.

    Venne schreef:
    (...)

    Nou, ik heb er maar 2 getekend, die ene had ik al ergens liggen, dus die heb ik gewoon opgezocht...

    Ik ben denk ik rond half 9/9 uur begonnen en rond 3 uur waren ze klaar...
    Dus ik heb er zeker wel een poos aan gewerkt... En ik weiger dingen als 'af' te bestempelen als er nog een foutje inzit, want dan vind ik hem nog niet af.


    Dus je zou de fakertest willen doen om het te bewijzen? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Venne schreef:
    (...)

    Nou, ik heb er maar 2 getekend, die ene had ik al ergens liggen, dus die heb ik gewoon opgezocht...

    Ik ben denk ik rond half 9/9 uur begonnen en rond 3 uur waren ze klaar...
    Dus ik heb er zeker wel een poos aan gewerkt... En ik weiger dingen als 'af' te bestempelen als er nog een foutje inzit, want dan vind ik hem nog niet af.


    Stop maar met proberen, Venne. We weten dat je faket ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Faery schreef:
    Maak eens een filmpje hoe je ze gemaakt hebt? :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik geloof het niet maar als je zo zeker weet dat je ze echt zelf getekend hebt, maak dan maar een filmpje als bewijs! Misschien denk ik er dan anders over.. maar nu absoluut niet!


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Voor een 'tekening' is 'ie wel bijzonder overbelicht. :x


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik denk dat ze ondertussen wel weet dat jullie het fake vinden. Laat het nu rusten. Wat is er met vriendelijkheid gebeurd?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zij gaat er toch steeds op in? Nou, wij geven er antwoord op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WATIC schreef:
    Ik denk dat ze ondertussen wel weet dat jullie het fake vinden. Laat het nu rusten. Wat is er met vriendelijkheid gebeurd?


    Wat is er gebeurd met het mogen houden van een discussie? Zij reageert inderdaad zelf ook en daar mogen wij ook gewoon op reageren..

    WATIC schreef:
    Ik denk dat ze ondertussen wel weet dat jullie het fake vinden. Laat het nu rusten. Wat is er met vriendelijkheid gebeurd?


    Wat is er gebeurt met eerlijkheid? (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, maar de verhoudingen van reageren verschillen anders wel serieus. Als zij niet wilt toegeven dat het echt of fake is, dat is haar probleem, maar 10x hetzelfde zeggen gaat er over hoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Shit, dit is grappig. (krul)


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    Shit, dit is grappig. (krul)


    haha ja eigenlijk best wel, als je het goed bekijkt(: Sorry ik doe er altijd alles om mensen die liegen te 'ontmaskeren' journalistiek zou echt wat voor mij zijn


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Slotje > afpsraak met user


    "I shut my eyes in order to see.'