• I love you all babes. You're all so amazing. You're the ones who can make me smile in a second.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 19:25 ]


    What's so bad about being different?

    Love you more.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    love you too <33333


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik ook...


    *kan niet stoppen met huilen*


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    love you toooo

    marrit wat is er?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    LOVE YOU TOO! <3


    every little thing is gonna be alright.

    130212 schreef:
    (...)

    *kan niet stoppen met huilen*
    Babe, wat is er allemaal aan de hand? ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    130212 schreef:
    (...)

    *kan niet stoppen met huilen*


    Wat isser!? )):
    *HUG*


    every little thing is gonna be alright.

    mijn oom......... hij heeft ja uitzaaiingen in zijn lever... ik hoorde mijn ouders praten over dat hij een behandeling kreeg, maar die hele behandeling is levensverlangend bedoeld. Niet om die tumor en alles weg te halen...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    130212 schreef:
    mijn oom......... hij heeft ja uitzaaiingen in zijn lever... ik hoorde mijn ouders praten over dat hij een behandeling kreeg, maar die hele behandeling is levensverlangend bedoeld. Niet om die tumor en alles weg te halen...
    Godverdomme, waarom altijd die tering ziekte.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hamleys schreef:
    (...)Godverdomme, waarom altijd die tering ziekte.
    ik heb nog nooit iemand in mn familie gehad die het heeft gehad of uberhaupt ook maar iemand die is overleden. Dit komt zo hard aan ):


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    LE CRY.


    stupid cancer.
    Marrit, ik ben hier voor je he <3


    Some things are changing too much.

    130212 schreef:
    (...)ik heb nog nooit iemand in mn familie gehad die het heeft gehad of uberhaupt ook maar iemand die is overleden. Dit komt zo hard aan ):
    Ik ken een paar mensen uit m'n familie die er aan zijn gestorven en die het hebben. Ik snap dat het hard aankomt, dat is gewoon zo...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    <33333333333333333333


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    130212 schreef:
    mijn oom......... hij heeft ja uitzaaiingen in zijn lever... ik hoorde mijn ouders praten over dat hij een behandeling kreeg, maar die hele behandeling is levensverlangend bedoeld. Niet om die tumor en alles weg te halen...


    ahw, echt super klote! veel sterkte lieve schat <33


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    130212 schreef:
    mijn oom......... hij heeft ja uitzaaiingen in zijn lever... ik hoorde mijn ouders praten over dat hij een behandeling kreeg, maar die hele behandeling is levensverlangend bedoeld. Niet om die tumor en alles weg te halen...


    Aaahw )"": *HUG*

    Mijn opa heeft het ook gehad, ook uitzaaiingen overal. Hij heeft toen geen behandelingen meer gedaan, omdat hij dan toch alleen maar ziek zou zijn, en hij wilde kunnen genieten van de laatste maanden.
    En mijn moeder heeft borstkanker gehad, maar GELUKKIG waren ze daar op tijd bij, en had ze geen uitzaaiingen.
    Ik weet dat dit verhaaltje niks helpt, maar ik weet hoe je je voelt. en Ik ben er voor je als je iemand nodig hebt (:
    <33333


    every little thing is gonna be alright.