• Hoihoi,
    Ik hou heel veel van tekenen, en nou dacht ik dacht het misschien wel leuk is als ik die op internet zet, en waar kan dat nou beter dan op Quizlet? Precies: nergens....
    Als je wilt dat ik iets voor je teken, zal ik dat proberen... Maar ik ben niet super goed, eigenlijk vind ik alleen de ogen en haren mooi....
    Maar daar mogen jullie zelf over oordelen...
    http://www.quizlet.nl/stories/84066/venne-tekeningen/

    Seeder schreef:
    Ik plaats dit topic even in mijn topics, omdat ik de discussie eigenlijk best wel geniaal vind en wil weten of het nou echt of niet echt getekend is 8D
    Zelf vind ik ze namelijk ook verdacht 'nep' eruitzien, en drie op één dag? Da's veel. Te veel.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Seeder schreef:
    Ik plaats dit topic even in mijn topics, omdat ik de discussie eigenlijk best wel geniaal vind en wil weten of het nou echt of niet echt getekend is 8D
    Zelf vind ik ze namelijk ook verdacht 'nep' eruitzien, en drie op één dag? Da's veel. Te veel.


    comfort in c h a o s

    Het spijt me, maar denk idd dat ze behoorlijk fake zijn...


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Maak eens een filmpje hoe je ze gemaakt hebt? :')


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Oke ik heb net met fotoshop gebrobeert en hij is echt precies hetzelfde als wat jij zegt dat je getekend hebt..


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    ik ga me hier niet mee bemoeien, ik ga stilletjes in een hoekje kijken naar deze discussie.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nou, ik teken ook heel veel en heb ook best ervaring met tekenen, maar drie op een dag op deze manier, met schaduwen/details etc. lukt me echt niet. Ik weet gewoon zeker dat ze fake zijn, bewerkte foto's zien er precies zo uit, en ik kan het weten, want ik heb het wel eens vergeleken. Mede om te kijken waar ik op zou moeten letten als ik iets ga tekenen en ik er eerst eens een effecte overheen gooi om meer aandacht te vestigen op waar vooral schaduwen moeten komen etc. Ik geloof gewoon niet dat ze echt zijn. Daarvoor is de gelijkenis té perfect, en bovendien mist er nog veel detail aan bijvoorbeeld de neus/mond, waar in foto's altijd veel licht op valt, en wat vooral veel wegvalt als je daarop een photoshop (of een ander programma) effect overheen gooit.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Op die manier wel ja.. Meestal als ik me verveel teken ik gewoon wat of ik heb altijd een paar afbeeldingen in mijn tas om na te tekenen ^^

    Ik ben altijd te lui om tekeningen/foto's uit te printen 8D

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 17:34 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    = Fotoshop

    = 'tekening'

    Heb een beetje een slecht fotoshopprogramma maar ik zie toch wel duidelijk de overeenkomst!


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Seeder schreef:
    (...)
    Ik ben altijd te lui om tekeningen/foto's uit te printen 8D


    XD.. Ik doe het zo eens om de maand.. en kijk dan naar plaatjes die ik echt graag goed wil tekenen ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    GottaBeKevin schreef:

    = Fotoshop

    = 'tekening'

    Heb een beetje een slecht fotoshopprogramma maar ik zie toch wel duidelijk de overeenkomst!


    Dat is wat ik bedoel. Je zit toch hoe weinig ligt er in de rest van het gezicht komt? En de manier van de potloodstrepen ziet er ook echt compleet anders uit dan als je het echt zou tekenen.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    XD.. Ik doe het zo eens om de maand.. en kijk dan naar plaatjes die ik echt graag goed wil tekenen ^^

    Ik wil al de hele tijd Gale tekenen, maar ik vergeet steeds uit te printen XD


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Idyllic schreef:
    (...)

    Dat is wat ik bedoel. Je zit toch hoe weinig ligt er in de rest van het gezicht komt? En de manier van de potloodstrepen ziet er ook echt compleet anders uit dan als je het echt zou tekenen.


    Ja precies! Ik zeg: Voor 100% Fake & Gefotoshopt..


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Jup.

    Ik zeg niet perse dat je gefaked hebt maar dat gephotoshopte en jouw tekening zagen er best wel hetzelfde uit, just saying.. ;x


    The sun will rise and we will try again.