• Hoihoi,
    Ik hou heel veel van tekenen, en nou dacht ik dacht het misschien wel leuk is als ik die op internet zet, en waar kan dat nou beter dan op Quizlet? Precies: nergens....
    Als je wilt dat ik iets voor je teken, zal ik dat proberen... Maar ik ben niet super goed, eigenlijk vind ik alleen de ogen en haren mooi....
    Maar daar mogen jullie zelf over oordelen...
    http://www.quizlet.nl/stories/84066/venne-tekeningen/

    Wil je One Direction tekenen?

    hahaha


    we danced all night to the best song ever.

    Die laatste tekening van Meysam is echt vet!

    Maar nu ik al die reacties hierboven lees, begin ik toch ook een beetje te twijfelen ;x
    Waar ik gewoon van sta te kijken, naast het feit dat ze zó hard op de originele foto's lijken, dat je er 3 op een dag hebt getekend, met schaduwen, details en alles..


    Inspiration can hit you any time

    3 op een dag? Wow.
    De meesten doen toch echt wel minimaal 2 of 3 uur over een tekening, vaak nog langer zelfs =/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    3 op een dag? Wow.
    De meesten doen toch echt wel minimaal 2 of 3 uur over een tekening, vaak nog langer zelfs =/

    Ja kijk, dat bedoel ik. Daarom begin ik zo te twijfelen.


    Inspiration can hit you any time

    I call for a fakertest :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik plaats dit topic even in mijn topics, omdat ik de discussie eigenlijk best wel geniaal vind en wil weten of het nou echt of niet echt getekend is 8D
    Zelf vind ik ze namelijk ook verdacht 'nep' eruitzien, en drie op één dag? Da's veel. Te veel.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    Ik plaats dit topic even in mijn topics, omdat ik de discussie eigenlijk best wel geniaal vind en wil weten of het nou echt of niet echt getekend is 8D
    Zelf vind ik ze namelijk ook verdacht 'nep' eruitzien, en drie op één dag? Da's veel. Te veel.


    XD.. Oeps.. Ik teken veel te veel op één dag.. Tussen de lessen.. Vooral omdat ik toch zeker weet dat ik helemaal niks van wat ik op school leer ga gebruiken later XD


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    XD.. Oeps.. Ik teken veel te veel op één dag.. Tussen de lessen.. Vooral omdat ik toch zeker weet dat ik helemaal niks van wat ik op school leer ga gebruiken later XD

    Ik teken ook best veel, maar dat zijn dan minuscule pruttekeningetjes die wel ergens op lijken maar niet echt goed zijn of zo XD.
    Voor een écht goede tekening ben ik minstens een dag bezig. Minstens.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    XD.. Oeps.. Ik teken veel te veel op één dag.. Tussen de lessen.. Vooral omdat ik toch zeker weet dat ik helemaal niks van wat ik op school leer ga gebruiken later XD


    Ik betwijfel dat jij drie tekeningen in 2 uur kan tekenen met zoveel detail, die zo eprfect op het origineel lijken. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    I call for a fakertest :'D

    This. Ik vind ze ook behoorlijk nep lijken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Seeder schreef:
    (...)
    Ik teken ook best veel, maar dat zijn dan minuscule pruttekeningetjes die wel ergens op lijken maar niet echt goed zijn of zo XD.
    Voor een écht goede tekening ben ik minstens een dag bezig. Minstens.


    Op die manier wel ja.. Meestal als ik me verveel teken ik gewoon wat of ik heb altijd een paar afbeeldingen in mijn tas om na te tekenen ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik betwijfel dat jij drie tekeningen in 2 uur kan tekenen met zoveel detail, die zo eprfect op het origineel lijken. ^^


    I say she used Picnik or Picmonkey.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het is gewoon overduidelijk. Ik kan er echt niet tegen dat mensen met de eer strijken terwijl ze het niet eens verdienen :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leela schreef:
    (...)

    I say she used Picnik or Picmonkey.
    Picnik bestaat niet eens meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...)Picnik bestaat niet eens meer.


    Dat weet ik, maar met verschillende andere programma's kan je dit makkelijk doen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!