• Hoihoi,
    Ik hou heel veel van tekenen, en nou dacht ik dacht het misschien wel leuk is als ik die op internet zet, en waar kan dat nou beter dan op Quizlet? Precies: nergens....
    Als je wilt dat ik iets voor je teken, zal ik dat proberen... Maar ik ben niet super goed, eigenlijk vind ik alleen de ogen en haren mooi....
    Maar daar mogen jullie zelf over oordelen...
    http://www.quizlet.nl/stories/84066/venne-tekeningen/

    Rufio schreef:
    (...)

    Ik dacht ook dat ik de enige was :x

    Conclusie : Fake :'D.
    Ik dacht eerst dat het aan mij lag tot ik die andere tekeningen zag.:W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Weetje, jullie mogen vinden en zeggen wat jullie willen,
    Ik weet dat ik ze echt teken, en daar gaat het om...

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Conclusie : Fake :'D.
    Ik dacht eerst dat het aan mij lag tot ik die andere tekeningen zag.:W
    Hey ik ben niet de enige die dat ook dacht :'D

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 15:47 ]


    Shoganai i ne~

    Venne schreef:
    Weetje, jullie mogen vinden en zeggen wat jullie willen,
    Ik weet dat ik ze echt teken, en daar gaat het om...

    Ik blijf erbij dat het fake is en met fotoshop is gedaan. Er is een groot verschil tussen een tekening met de hand of fotoshop. (cat)

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 15:50 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waarom zet je ze zo klein online? Je kan de tekeningen amper zien zo. Beetje zonde van je werk, vind je niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rufio schreef:
    Ze lijken me gewoon foto's bewerkt met photoshop... :/ Ik kan het mis hebben, maar het lijkt gewoon zo. En als het zo is: sorry. Dan heb je echt wel talent!


    Dat dacht ik ook al...

    Ik heb ook eens een plaatje voor de lol bewerkt om te kijken hoe het eruit zou zien als je er dan een tekeningeffect over zou gooien. En dit lijkt er verdacht veel op.

    Ik vind ze mooi (:


    The sun will rise and we will try again.

    Idyllic schreef:
    Ik heb ook eens een plaatje voor de lol bewerkt om te kijken hoe het eruit zou zien als je er dan een tekeningeffect over zou gooien. En dit lijkt er verdacht veel op.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 15:53 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Weetje, ik weet niet of ik het al een compliment of niet moet opvatten...
    Want aan de ene kant, vind ik het wel leuk dat ik tekeningen kan maken, die super echt zijn.. Maaruhh, waarom zouden er kleine foutjes inzitten? daar heb je een gum voor, en dan doe je het opnieuw....
    Maar aan de andere kant, vind ik het ook wel jammer, omdat het schijnbaar met een paar klikken -als ik het zo hoor- via de computer te maken is..

    Maar ach, het maakt me niet zoveel uit, zelf blij ik net zo lang door oefenen dat er ooit een moment komt, dat als ik een tekening in zwart-wit maak, hij er precies zo uitziet al een foto.. Dat zou ik echt helemaal geweldig vinden...

    Geen enkele tekening is perfect. Dat is gewoon onmogelijk. Al is het de verhouding, de symmetrie, of het haar.. Niemand kan een tekening maken wat precíés op de foto lijkt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Geen enkele tekening is perfect. Dat is gewoon onmogelijk. Al is het de verhouding, de symmetrie, of het haar.. Niemand kan een tekening maken wat precíés op de foto lijkt.

    Het kan, maar dan ben je er wel een eeuw mee bezig en moet je tientallen jaren ervaring hebben. En dat heb je niet zo maar op 15 jarige leeftijd :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Inderdaad :'D. En daarbij, je tekeningen hebben niet veel details, waarom niet?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Omdat details het moeilijkste om te tekenen...

    Maar het maakt niets uit, ik vind het heel lief dat jullie ze bijna perfect vinden, en daarom denken dat ze nep zijn, maar ik moet nog veel leren hoor, zelf vind ik ze eigenlijk helemaal niet zo goed...
    Ik teken nu al ruim 15 jaar -even dat jullie het weten, ik ben 17-
    Sinds mijn 10e ofzo ben ik begonnen met dingen na te tekenen en later ook mensen...

    Maar het begrip jaren evaring is niet echt duidelijk, sommige mensen teken 1x in de maand.. ik soms wel een paar keer per dag, en als het vakantie is, vaak de hele dag door...

    Venne schreef:
    Omdat details het moeilijkste om te tekenen...

    Maar het maakt niets uit, ik vind het heel lief dat jullie ze bijna perfect vinden, en daarom denken dat ze nep zijn, maar ik moet nog veel leren hoor, zelf vind ik ze eigenlijk helemaal niet zo goed...
    Ik teken nu al ruim 15 jaar -even dat jullie het weten, ik ben 17-
    Sinds mijn 10e ofzo ben ik begonnen met dingen na te tekenen en later ook mensen...

    Maar het begrip jaren evaring is niet echt duidelijk, sommige mensen teken 1x in de maand.. ik soms wel een paar keer per dag, en als het vakantie is, vaak de hele dag door...

    We was niet aan het tekenen toen die 2 was? Nee dan je echt leren tekenen wanneer je 2 bent *facepalm*
    Als je echt zo goed kan tekenen als je zegt dat je bent dan moet je het verschil zien tussen fotoshop en kunst. Kunst word met de hand gemaakt.
    Er zit een verschil in, groetjes mijn ogen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor