• Jup, dat zeggen sommigen toch.
    Zoals je in mijn vorig topic hebt kunnen lezen, heb ik mijn kamer opgeruimd en wat nieuwe dingen gedaan. Voornamelijk foto's geplakt. Ja, ik ben best wel trots op mijn kamer. Zoals je kunt zien, is hij nog niet af. Boven mijn bed, op de muur met de ballon én op de deur moeten er nog foto's bijkomen.




    En ja, er hangen dingen tussen waarvan jullie denken, 'thefuq?' slechts enkelen onder jullie zullen hem doorhebben. Alles heeft namenlijk een betekenis in mijn kamer. Mijn kleine kamer.
    Nu daag ik jullie uit: probeer jullie kamer maar eens in drie foto's vast te leggen. Verdomme moeilijk.
    Is jullie kamer ook een afspiegeling van jullie persoonlijkheid -blablazever-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn kamer is heel saai en wit, en er staan heel veel boeken. Misschien een lichtelijke afspiegeling van mezelf.


    Bad decisions make good stories.

    Ik had laatst voor een ander topic al foto's gemaakt van mn kamer, maar ik zal ze er nog eens opzetten :Y)

    Ja ik heb altijd kleren voor het raam hangen (cat)



    Mijn bureau met een übergrote waaier.



    Mijn kast met aan de ene kant een spiegel en aan de andere kant wat posters en een tekening (:


    Inspiration can hit you any time

    Wat een leuke kamer!
    Ik zou de ballon stiekem al weggegooid hebben. x)

    Ik was met postkaarten enzo 1 muur beginnen te vullen, maar ik had er niet genoeg voor de hele muur. x)
    Nu is sinds februari/maart mijn kamer 'gerenoveerd'. Nieuwe meubels betekenden opnieuw schilderen en opnieuw behangen. Ik zal een andere keer wel eens foto's maken. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @Erica, stiekem heb ik dat nog nooit willen doen. (: Ik had gezegd dat ik hem zou bijhouden, voila, hij is er.

    En nu, vandaag en morgen, verwacht ik veel foto's van jullie mensjes.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat met die cd's is echt leuk! :3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik vind het wel tof gedaan!
    En nee, absoluut niet. Ik heb nog het behangpapier hangen dat ik heb gekozen toen ik 6 was (met giraffen enzo --') en verder kan je nauwelijks de vloer zien door alle kleren en boeken die erop liggen.


    effort never betrays you

    Cuuuuwwwl. Was mijn kamer maar zo netjes...


    26 - 02 - '16

    Chartreux schreef:
    Cuuuuwwwl. Was mijn kamer maar zo netjes...

    Gewoon een goed momentje hebben en wat tijd (;
    Ik heb er minstens twee uur overgedaan om die foto's te hangen

    In mijn oude kamer (in ons vorig huis) hangde er behangpapier van Winni the Pooh ;o Nu heb ik nog een mat liggen van WtP, maar die kan je niet zien.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn kamer is een uithangbord? Mijn kamer is net de Himalaya!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik maak geen foto's, want mijn kamer weerspiegelt mij totaal niet meer D:
    Hij is volgens mij sinds het 6e, 1e of 2e middelbaar niet meer veranderd, dus dat is zo'n 7 à 8 jaar geleden. Maar ik ga waarschijnlijk naar boven verhuizen en dan mag ik daar schilderen en nieuwe meubeltjes uitkiezen. Wat wil zeggen beneden dressing :3 en boven dan een zetel en dubbel bed enzo :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Leela schreef:
    Mijn kamer is een uithangbord? Mijn kamer is net de Himalaya!

    Is de Himalaya dan geen weerspiegeling van je persoonlijkheid? Ö
    Nieuwtje.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chartreux schreef:
    Cuuuuwwwl. Was mijn kamer maar zo netjes...


    xD ik weet hoe bende jou kamer is xD

    maar wel mooi hoor je kamer (: ik was ook van plan om zo iets eigenlijk te doen maar ik heb niet zoveel spulletjes of dingetjes wat voor mij iets betekent... miss paar tips hoe ik met paar dingen mijn o zo grote slaapkamer tog kan versieren? atm is ie beetje saai =x

    mijn kamer =x







    let niet zo erg op de rommel op mijn bureau =x
    en zie mijn kale muren =x

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 12:47 ]

    Mijn kamer is lelijk en vuil .__.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn kamer is echt een kamer waar de tijd stil gestaan heeft. Echt een kamer met allemaal vrolijke kleurtjes en zo. Maar ik zit er dan ook nooit aangezien het niet echt als 'mijn plek' voelt aangezien ik in twee huizen woon (gescheiden ouders). Dat is iets wat ik niet zal missen als ik op kamers ga over een paar jaar:Y). I'd love to have my own room (:

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 12:43 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik haat mijn kamer. Het is totaal het tegenovergestelde van wat ik ben.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.