• Mijn hele klas had gister ruzie met onze leraar aadrijkskunde. want bijna de hele klas,zelfs onze geliefde studienerds sonja en elise hadden een onvoldoende terwijl Die NOOIT een onvoldoende hebben. dus iedereen was boos en toen gingen we rellen. en uiteindelijk moesten we een brief schrijven naar hem over wat we niet goed vonden aan hem en heel veel lui hebben dat ondertekend met : P.S ik heb medelijden met uw vrouw of : P.S U bent een gore pedofiel.

    en eigenlijk is ie dat ook want hij kijkt altijd als je hem wat vraagt naarje Tieten *GRUWEL* en zelfs andere leraren zeggen dat het een klootzak is en dat ie weg moet... maar ik mag in ieder geval mijn proefwerk overmaken dinsdag of woensdag... en nou haal ik een voldoende anders ga ik rellen =']

    xx


    We can only learn to love by loving.

    Haha de nerd uit mijn klas heet ook elise :'D
    En verder is het kut voor je.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    haha. Dat ligt aan het vak wat hij geeft. Mijn AK leraar moet ik ook niet, en hij moet mij ook niet (nerd)

    Haha, :'D wij hebben geen studienerd in de klas eigenlijk :'D bijna iedereen haalt onvoldoendes of ze zijn er net door.

    Maar, ja wel kut voor je.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    HAHA!

    dat komt me zo bekent voor:$
    wij hebben ook een tietekijkerdocent.:$
    echt een rotzak, doo rhem gooide ik aardrijkskunde er uit:$


    xxx '(ll)


    the memory will never die!