• Jup, dat zeggen sommigen toch.
    Zoals je in mijn vorig topic hebt kunnen lezen, heb ik mijn kamer opgeruimd en wat nieuwe dingen gedaan. Voornamelijk foto's geplakt. Ja, ik ben best wel trots op mijn kamer. Zoals je kunt zien, is hij nog niet af. Boven mijn bed, op de muur met de ballon én op de deur moeten er nog foto's bijkomen.




    En ja, er hangen dingen tussen waarvan jullie denken, 'thefuq?' slechts enkelen onder jullie zullen hem doorhebben. Alles heeft namenlijk een betekenis in mijn kamer. Mijn kleine kamer.
    Nu daag ik jullie uit: probeer jullie kamer maar eens in drie foto's vast te leggen. Verdomme moeilijk.
    Is jullie kamer ook een afspiegeling van jullie persoonlijkheid -blablazever-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Heeeeeey, dat zijn foto's van de meetings! (Lol, ja dat merk ik nu pas.)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    @Elise, ja dat is (;
    Maar alleen die foto's boven mijn bed zijn van de meetings. Die op de muur van de ballon, zijn van school en van Londen. Op die muur hangt er wel één verwijzing naar de meeting.
    Rechtsonder zie je een foto van Bo's gsm met een post-itje op. We hadden dat post-it'je ontdekt op de trein naar Londen. Dat zat nog ergens op Bo haar jas. Of mijn jas. Toen hebben we hem doodleuk op haar gsm geplakt en een foto getrokken. De leerkrachten en medeleerlingen keken wel een beetje raar. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wat ziet jouw kamer er netjes uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zal eens wat foto's van mn kamer posten :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Ik zal eens wat foto's van mn kamer posten :Y)


    Echt, ik móet jouw kamer zien, waar je die beschimmelde broodjes gevonden hebt xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Cosette schreef:
    Goodness, leeft die ballon nog? Of heb je hem gewoon tegen de muur geplakt.
    Anyhow, op mijn kamer is het te donker om foto's te maken. Maar hij weerspiegelt mijn persoonlijkheid wel ja.
    Zachtroze muren en een gekleurde lamp (nee, geen rood (cat)) om het wat gezelliger te maken. Een boekenkast met mijn Engelstalige boeken (en prulletjes die ik bij die boeken vind passen). Zo'n muggenhemelnetding boven mijn bed. Een kleine commode kast met lades voor mijn kleren en decoraties naar gelang mijn mood.
    Momenteel zijn het deze:




    Ja, ik ben een dromer :Y)


    I think it's awesome O:


    o

    Mijn kamer is onlangs nog geverfd geweest, met nieuwe meubels enzo. Helaas heb ik geen foto's van hoe mijn kamer ervoor was, maar nu ziet het er zo uit:







    Tadam. :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Uuuh, mijn kamer is half opgeruimd, half rommelig. En het is ook echt alleen opgeruimd omdat mijn moeder dat doet.
    Maar het klopt wel met mijn persoonlijkheid, ik ben heel chaotisch van mezelf en dat kun je zien in mijn kamer ^^´


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Faux: dat ziet er echt wel nog geweldig uit. Ik zie mijzelf ook wel nog leven in je kamer.
    Mijn kamer is op dit moment een afspiegeling van mijn blije ik. Vandaar de frisse kleuren; mijn donker kantje toon ik niet in mijn kamer.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Faux schreef:
    Mijn kamer is onlangs nog geverfd geweest, met nieuwe meubels enzo. Helaas heb ik geen foto's van hoe mijn kamer ervoor was, maar nu ziet het er zo uit:







    Tadam. :'D


    MCR spotted. <3

    En die kussens met die bloemetjes die onder je kussen liggen heb ik ook haha. :'D

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 21:26 ]


    Full of envy behind that anonymous mask