• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasly
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samantha Lauren Billington

    Ik lachte even. ''On my way.'' riep ik terug, en ging naast haar lopen.
    Na een tijdje kwamen we aan in de Common Room, en inderdaad, Draco en Blaise zaten op de bank, voor de haard. Ik plofte naast ze neer. ''Draco, Blaise, we hebben jullie hulp nodig.'' grijnsde ik, met een vleugje sarcasme; natuurlijk hadden we hun hulp niet nodig, het werd alleen maar leuker als ze meededen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    'Voila, we gaan weer.' zeg ik en als George weer wilt opstaan duw ik hem voor de grap weer naar beneden. 'Gaat u voor wel edele Fred.' lach ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth Woods

    Draco en Blaise keken ons beiden met opgetrokken wenkbrauw aan.
    "Het is voor het goede doel." Grijnsde ik. "Ongeveer..."
    Elegant ging ik op de armleuning naast Blaise zitten en keek ze beiden aan.
    "We zoeken meer mensen om dat modderbloedje van een Griffel af te ranselen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha Lauren Billington

    Ik moest lachen door de twinkel die in hun ogen verschenen. ''Hoe willen jullie dat doen, dan?'' vroeg Blaise, en hij krabte even aan zijn achterhoofd. Ik haalde mijn schouders op. ''Maakt niet uit, als ze maar pijn lijdt.'' mompelde ik, terugdenkend aan de scheldwoorden die ze tegen me had geroepen. Niet dat ik gekwetst was, maar ze had het recht niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods

    "Blaise, Draco," Begon ik poeslief met een pruillipje. "Dat hebben jullie toch wel voor ons over?"
    Ik streek plagend over het hoofd van Blaise, maar daar bleef het ook bij aangezien ze nog steeds jonger waren als mij.
    "Mij goed." Zei Draco en haalde zijn schouders op.
    "Jullie zijn echte schatjes." Glimlachte ik terwijl ik knipoogde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    George

    " Deze keer kom je ermee weg en geef me een momentje" zei ik lachend en haalde mijn stok tevoorschijn en richtte dat op het vuurwerk dat onder het bed lag en mompelde "Duplicatus" en pakte de helft van het vuurwerk waarna ik opstond " nu kunnen we gaan" zei ik en gooide de deur van de slaapzaal weer open


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hoelaat is het eigenlijk in de RPG?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Geen idee, maar ik schrijf straks wel nog een stukje....moet nu mijn nagels laten doen dus ik denk dat ik binnen een 4tal uur terug.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    TheRumIsGone schreef:
    [O als dat nodig is wil ik voldermord wel spelen XD.. Alleen kan ik er nu nog niet zo veel mee]


    [Kan je hem aanmaken? ;D Dan kunnen we er al mee beginnen :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    'oké' ik rende de trap weer af en sloeg vier treden over en kwam beneden terecht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George

    " George help even" riep ik lachend terwijl ik de trap afliep met mijn handen vol met vuurwerk en een camera om mijn nek. Doordat er iets uit mijn handen viel struikelde ik en zat ineens beneden aan de trap met al het vuurwerk om me heen. "ja zo kom je ook beneden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elianne Alice Avador

    'Handige manier om beneden te komen, alleen heb ik enigsins medelijden met de vloer en de trap' Zeg ik grijnzend terwijl ik hem overeind help.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 16:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred
    Grinnikend raapte ik het vuurwerk op en liet George en Elianne even alleen staan, ik keek of ik al het vuurwerk heb op een tafel iets verderop.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George

    " Bedankt en ik heb totaal geen medelijden met de trap en de vloer" zei ik lachend.
    " Oke misschien een heel klein beetje" gaf ik erna eerlijk toe


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elianne Alice Avador

    'De trap en vloer hebben best veel te voorduren als je steeds stuikeld' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling