• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasly
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    'Is goed.' zeg ik en doe de deur open. 'Freedom, here we come!' Het is een beetje overdreven maar wat maakt het uit. Ik ben altijd overdreven.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George

    "Vergeet je niet iets" zei ik lachend terwijl ik achter hem aanliep.
    "Misschien ook wel meer dan een ding" mompelde ik er achter aan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    'Wat dan?' vraag ik oprecht en snap echt niet wat hij bedoelt. 'Men tweelingbroer? Die zit vastgelijmd aan het bed.' Vragend kijk ik hem aan. 'En mijn toverstok heb ik hier. Of bedoel je iets anders? Een... Dankjewel voor jou? Alsjeblieft, een dankjewel.' Ik teken met mijn stok de letters Dankje in de lucht en laat ze naar George zweven.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George

    "Dankje maar dat is niet wat ik bedoelde" zei ik lachend terwijl ik naar hem toeliep. "Zou je die betovering niet is verbreken dat madame pleister haar kantoor weer uitkan anders loop het plan straks weer verkeerd" zei ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    'ze kan er wel gewoon uit allen ze hoort niks.' zeg ik lachend. 'moet je nog de defenitie van murmelio leren?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    { Ben even vergeten te zeggen dat ik vandaag mijn verjaardag vier, laat Ginny maar achter op de ziekenzaal! hha. x, en ik ben er vanavond weer! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    George

    "Oh ja wacht dat is waar" Zei ik lachend.
    " Trouwens welke spullen gebruiken we deze keer voor onze geweldige rondleiding" vroeg ik terwijl ik hem vragend aankeek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elizabeth Woods

    "Ik heb geen idee waar ze zou kunnen zijn." Gaf ik toe. "Misschien kunnen we eens rondhoren en wat dreigen als ze niets willen zeggen?"
    Ik wandelde op een slakkentempo de bib uit en draaide mijn hoofd van links naar rechts om een eerste slachtoffer te zoeken voor mijn ondervragingen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha Lauren Billington

    Ik liep achter haar aan, en zag een tweedejaars uit Gryffindor. Ik pakte hem ruw vast aan zijn arm, en keek hem dreigend aan. ''Granger, Hermione Granger, waar is ze?'' siste ik, en keek hem afwachtend aan.
    Toen hij nog geen antwoord gaf, kneep ik harder in zijn arm.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods

    "Samantha liefje, ik weet iets beter." Zei ik met een sadistische grijns terwijl ik mijn toverstok vast nam en tegen zijn keel drukte. "Spreek, of ik zorg ervoor dat je nooit meer jezelf bent."
    Ik keek hem verachtend aan en wanneer ik de aarzeling in zijn ogen zag, drukte ik iets harder met mijn stok in zijn keel.
    "Dwing me dit niet te doen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha Lauren Billington

    Ik grijnsde even toen de jongen angstige geluidjes maakte. ''D-de Z..'' ik slaakte een geïrriteerde zucht. ''Ja?''
    ''De Ziek-ziekenboeg!'' riep hij angstig uit. ''D-daar heb- heb ik haar voor het l-laatst ge-gezien.'' voegde hij er aan toe, en ik haalde mijn schouders op. Het was het proberen waard.. Ik liet hem los, duwde hem aan de kant en liep richting de ziekenboeg.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 13:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods

    "Gaan we wachten tot ze alleen is?" Vroeg ik onderweg naar de ziekenboeg. "Of vallen we iedereen aan die er op dat moment is?"
    We sloegen nogmaals een paar gangen in en waren bijna aan de ziekenboeg.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha Lauren Billington

    Weer schoot de opdracht van Bellatrix door mijn hoofd. Dit zou nog eens van pas komen.. ''Eh- Volgens mij ligt die ene kerel die ik had vervloekt daar, dus van hem zullen we sowieso geen last hebben.'' bedacht ik, en mijn ogen sperden zich open. Dit is al nummer één, alleen het bewijs nog.. ''Mij maakt het niet veel uit.'' zei ik schouderophalend.

    [Hoe de fúck moet ze dat bewijzen? :'DD *Denkt na*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods

    "We zullen het wel redden." Lachte ik. "Desnoods schakelen we Sneep in om het voor ons op te nemen."
    Ik wist dat Sneep iets had tegen de leerlingen van Griffoendor, dus dat zou geen enkel probleem worden.
    "We laten ze eens zien hoe je moet toveren."

    [Haha, geen idee eigenlijk :W Laat iemand getuigen ofzo]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Summer Melody Night

    Ik keek Hermelien aan 'aangezien Fred en George weg gaan zullen wij dan ook maar weer opzoek gaan naar Harry en Ron ' vroeg ik glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer