• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasly
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samantha Lauren Billington

    Ik grijnsde, en knikte instemmend. Op mijn dooie gemak liep ik de ziekenboeg in, en haalde mijn stok tevoorschijn, ik tuitte mijn lippen, en keek naar de mensen die er allemaal stonden. Ik liep hun richting in.

    [Ah, misschien kan ik Elizabeth laten getuigen! Ghehe]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hermelien Griffel

    "Is goed." Mompelde ik wat afwezig. "Summer?"
    Vroeg ik plots terwijl ik haar aankeek.
    "Mag ik eens iets vragen?." Het kwam er twijfelend uit, maar toch moest ik het weten. "Als iemand van mijn afdeling in een gevecht zou raken met een zwadderaar...voor wie kies je dan?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Summer Melody Night

    Ik glimlachte even ' tuurlijk je mag me alles vragen'.
    Ik luisterde naar haar vraag en twijfelde geen moment ' zonder twijfel zou ik jullie helpen en dat zal ook altijd zo blijven' zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hermelien Griffel

    "Ok, wil je dan nu met mij ten strijde trekken?" Vroeg ik en gebaarde naar de twee zwadderaars die op ons afkwamen met getrokken stok.
    Ik haalde razendsnel mijn stok vanonder mijn gewaad en richtte het op de twee aankomende zwadderaars.
    "Wat moeten jullie?" Vroeg ik gesmoord.



    Elizabeth Woods

    "Wat moeten jullie?" Hoorde ik dat Griffel mens vragen.
    "Hoe durf je?!" Snauwde ik in haar richting. "Je stok op puurbloed tovenaars richten....vuil modderbloedje."
    Ik zag in haar ogen dat de woorden hard aankwamen, maar toch hield ze haar gezicht in plooi.
    "Flipendo!" Riep ik naar Hermelien, maar ze was me voor.
    "Protego!" Hoorde ik haar nog roepen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha Lauren Billington

    ''Locomotor Mortis!'' riep ik richting Hermione, en haar benen kleefden aan elkaar. Ik keek even naar de andere personen die hier stonden, en grijnsde even toen ik Fred zag liggen. Getuigen! Ja, iemand moest getuigen. Maar wie? Ik kon altijd zijn of haar geheugen wissen, toch? Zo gedaan..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    'Eh.. Ik weet niet wat je van plan bent eigenlijk voor rondleiding, we kunnen natuurlijk een normale rondleiding doen of een spectaculaire... Wie leiden we rond?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [I'm here! Did I miss something?]


    Don't be like the rest of them, darling

    Summer Melody Night

    Ik keek op, knikte en pakte zo snel mogelijk mijn stok.
    " Geef gewoon antwoord wat moeten jullie hier" zei ik terwijl ik ze vragend aankeek.
    Ik richtte mijn toverstok op een van de twee en sprak de eerst spreuk uit die in me opkwam "Eet slakken" zei ik met een glimlach


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    TheRumIsGone schreef:
    [I'm here! Did I miss something?]

    (we beginne bijna met rondleiding)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Wat heb ik toch een perfecte timing ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    (je bent zo goed :P *kuch* XD nee hoor, je hebt een perfécte timing xD)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hermelien Griffel

    Met mijn stok op de benen gericht, zei ik kalm "Finite Incantatem."
    Het maakte haar spreuk ongedaan.
    "Diminuendo" Riep ik en lachte toen ik haar zag verkleinen tot iets heel ergs klein.
    "Lacarnum Inflamarae." Riep ik naar de andere Zwadderaar die me eerder modderbloedje had genoemd.



    Elizabeth Woods.

    Ik werd bestookt door vlammen die afkomstig waren van het modderbloedje en in een paniekerige reactie, gebruikte ik Aguamenti op mezelf, waardoor ik als een dweil voor de anderen stond.
    "Hier krijg je nog spijt van." Siste ik terwijl het water van me afdroop.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elianne Alice Avador

    'Wie leiden we rond?' Hoorde ik één van de tweeling vragen, 'Mij' Zij ik glimlachend, ik was wel benieuwt wat de broers wisten van dit kasteel, en ik had het idee dat dat meer was dan een normale leerling.


    Don't be like the rest of them, darling

    xJohnnyDepp schreef:
    (je bent zo goed :P *kuch* XD nee hoor, je hebt een perfécte timing xD)


    [Dankje ^^ Ik zal maar aardig doen want ik kan ook prima toveren XD]

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 14:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha Lauren Billington

    Ik vloekte toen ik alles om me heen groter zag worden. ''Reducio!'' riep ik, en merkte dat mijn stem hoger was geworden door de verkleining. Langzaamaan werd ik weer groter. Mijn ogen spuwden vuur toen ik Granger aankeek. ''Paralitis!'' riep ik, en een grijns sierde mijn gezicht toen ze op de grond viel. ''Detentio!'' riep ik er kort achteraan, en keek toe hoe ze in de touwen werd gewikkeld.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''