• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasly
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Je kan Harry naar Hermelien en Summer sturen? Die lopen nu ergens op de gang]



    Elizabeth Woods

    "Ik denk dat twaalf uur niet zal gaan." Bracht ik er tegen in. "Dan slaapt ze waarschijnlijk, zoals het hoort."
    Ik tuitte mijn lippen en bedacht een nieuw plan.
    "We moeten haar naar de bib lokken met iets.." Zei ik meer tegen mezelf dan tegen de rest. "De bib is rond het middaguur altijd verlaten...Ik durf te wedden dat ze, met een goede reden, er wel naartoe zou gaan."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ oke is goed]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samantha

    ''Já, maar hoe?'' mompelde ik, en dacht even na. ''We kunnen wel iets doen met Imperio?'' opperde ik. ''Ik heb die spreuk wel ongeveer onder controle.'' voegde ik er aan toe. Die was me vaak van pas gekomen, het vergt alleen veel oefening. Sinds mijn negende was ik geïnteresseerd in spreuken - voornamelijk vloeken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Harry

    Ik liep door de gangen van zweinstein. Opzoek naar Hermelien en Ron die de hjele dag al spoorloos waren. Opeens hoorde ik voetstappen en liep die richting op. "Summer, Hermelien" riep ik toen ik zag dat zij het waren


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elizabeth Woods

    "Of.." Begon ik zachtjes. "We kunnen er ook voor zorgen dat die rosse die altijd rond haar heen fladderd een zogezegde liefdesbrief naar haar stuurt."
    Blaise keek me een beetje vreemd aan. "En hoe wil je dat voor elkaar krijgen?"
    Een zucht ontsnapte uit mijn mond.
    "Uilskuiken." Lachte ik. "Wij schrijven de brief, bezorgen het aan haar met wat magie en laten haar op die manier naar de bib komen."
    Ik tuitte mijn lippen eventjes.
    "Ze zal niet afwijzen...ze valt overduidelijk voor hem."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hermelien Griffel

    "Harry!" Zei ik opgelucht en liep zijn kant op. "Zo goed om je te zien."
    Ik keek snel over mijn schouder en vervolgens weer naar hem.
    "Ik denk een beetje dat ik in de problemen zit." Zei ik zo zacht dat omstaanders het niet konden horen. "Ik weet het vrij zeker zelfs."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha

    ''Wemel.'' concludeerde ik, en stond even op om wat inkt, een veer en een stuk perkament te pakken. Ik ging op de grond zitten zodat ik via de salontafel gemakkelijk kon schrijven, en keek de rest even aan. ''Wat zetten we erin?'' grijnsde ik, en keek ze afwachtend aan.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 20:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Harry

    "Ook goed jullie weer te zien" zei ik lachend.
    Ik keek Hermelien verbaasd aan "Jij in de problemen?"
    "Van Summer snap ik het wel maar van jou dus echt niet, maar wat heb je gedaan dan?" vroeg ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Ik moet weg.. Alvast een fijne vakantie als ik er morgen niet meer achter kan ben ongeveer vrijdag of zaterdag terug ^^ See you later guys}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jij ook!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik kijk nu HP4, dus kan een beetje laat reageren :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods

    "Schrijf gewoon wat elke vrouw wille horen." Lachte ik. "Hoe mooi ze is, dat hij alleen maar denkt aan haar, dat zij de reden is dat hij nog leeft en dat het voorbestemd is."
    Ik lachte bij het idee dat het misschien wel zou lukken.
    Abrupt liet ik me van de armleuning zakken waardoor ik op de schoot van Blaise kwam te zitten en gooide nonchalant mijn benen op die van Draco.
    "Ah, dat zit beter." Lachte ik.




    Hermelien Griffel.

    "Je kan wel stellen dat ik een soort van in een gevecht ben verwikkeld met enkele zwadderaars." Zei ik beschaamd en keek naar mijn voeten. "Ik heb misschien wel enkele spreuken en scheldwoorden gebruikt en heb zo het gevoel dat ze wraak willen."
    Ik keek Harry weer aan en keek hem spijtig aan.
    "Alleen weet ik niet echt waarom ze het op mij hadden gemunt."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ ik reageer laat zit ook HP te kijken]

    Harry

    "Eindelijk leer je is wat van ons" zei ik lachend.
    "En wraak zullen ze zeker nemen het zijn niet voor niets zwadderaars" zei ik.
    "Trouwens Summer we rekenen jou niet meer tot de zwadderaars" zei ik snel en zag haar knikken


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hermelien Griffel.

    "Jullie zijn echt een slechte invloed op mij." Lachte ik. "Vandaag ben ik ook al tegen Sneep opgebotst."
    Ik schudde beschaamd mijn hoofd maar lachte er toch bij.
    "Ik trek vandaag zwadderaars aan denk ik." Zei ik en kruiste mijn armen. "Weet jij waar Ronald uithangt? Nadat ik hem heb geholpen met zijn opstel over weerwolven, is hij gewoon verdwenen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Harry

    "Wij een slechte invloed op jou?" vroeg ik verbaasd.
    "Ja dat kan wel kloppen" zei ik lachend.
    Ik keek even rond "Nee die heb ik nergens gezien. Ik was Ron en jou juist aan het zoeken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer