• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasly
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samantha

    Ik haalde mijn schouders op, en Blaise en Draco niet kort daarna. Ik was er niet echt bij met mijn gedachten, ik dacht constant na over Bellatrix en haar 'opdracht'. Ik was er nog niet zeker van of ik iemand moest laten getuigen, maar ik kon verder écht niks anders bedenken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods

    Verveeld klakte ik met mijn tong en liet mijn hoofd ver naar achter vallen.
    Ik sloot mijn ogen even en zuchtte.
    "Weet je," Begon ik toen ik zo bleef liggen. "Ik kan zo elk moment in slaap vallen."
    "Je moet wakker blijven." Zei Blaise en porde in mijn zij.
    Lachend schoot ik recht en keek hem aan.
    "Dat zet ik je nog wel betaald Blaise." Grijnsde ik.
    Ik nam een kussen dat op de bank lag en sloeg er vol mee in zijn gezicht waarna ik in lachen uitbarstte.



    Hermelien Griffel.

    Ik knikte en wandelde naar de bar waar ik 3 boterbiertjes bestelde.
    Netjes betaalde ik en liep weer naar ons tafeltje.
    "Alsjeblief." Zei ik en gaf Harry en Summer een glas.
    Ik ging zitten en nam een slok van mijn drinken om hen vervolgens aan te kijken.
    "Dus," Begon ik. "Waar heb jij vandaag zoal uitgehangen Harry?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Summer Melody Night

    "Bedankt Hermelien' zei ik glimlachend en keek erna naar Harry.
    "Dat vraag ik me ook wel is af want Hermelien kwam naar me toe dat ze jou en Ron nergens kon vinden" zei ik lachend

    Harry

    "Eigenlijk niet veel" zei ik lachend.
    "Ik was opzoek naar jou en Ron omdat ik nog wat te vertellen had" zei ik.
    "Maar raar dat ik je net pas tegenkwam aangezien jij ook opzoek was"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hermelien Griffel.

    Ik knikte en dronk nog wat.
    "Wat wilde je vertellen?" Vroeg ik terwijl ik mijn benen over elkaar sloeg.
    Ondertussen gleed mijn blik door de kroeg en merkte ik dat er toch redelijk veel volk was.
    Ondanks het grote aantal tovenaars en heksen, was het hier best aangenaam en niet zo rumoerig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Harry

    "Ach niet veel bijzonders en het komt wel als Ron er ook is" zei ik lachend en dronk wat.
    "Toch vraag ik me af waar hij is aangezien ik hem de hele dag nog niet heb gezien" zei ik
    "Maar wat hebben jullie gedaan behalve mij en Ron zoeken en op zieken bezoek geweest"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hermelien Griffel.

    "Het huiswerk van Ron gemaakt." Zei ik droogjes. "Niet veel voor de rest eigenlijk."
    Ik dronk nog wat, maar verslikte me in het boterbier waardoor ik erg hard begon te hoesten.
    "Sorry, dat ging niet goed." Glimlachte ik nadat het beter was. "Het laatste wat ik van Ron hoorde, was dat hij naar Hagrid ging."

    [Ik ga beneden televisie kijken, dus ik weet niet wanneer ik reageer]

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 22:13 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Harry

    "Dat had ik kunnen weten" zei ik lachend.
    Ik keek haar aan "Als je geen zin hebt om te praten had je het ook gewoon kunnen zeggen en hoef je je niet te verslikken"
    Ik dacht na "Dat is waar ook en misschien mag die niet weg voor de thee op is" zei ik lachend

    [ oke is goed]

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 22:15 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samantha

    Ik fronste nadenkelijk. Ik kon hun lichamen meenemen als ze buiten westen waren? Nee, dat zal vast niet lukken. Ik zuchtte en tuitte mijn lippen, waarna Draco naast me neer plofte. ''Waar denk je aan, schoonheid?'' grijnsde hij, en ik keek hem geïrriteerd aan. ''Eens, maar nooit meer Draco.'' siste ik zacht, en ging rechtzitten.
    ''Niks bijzonders.'' mompelde ik uiteindelijk, en frunnikte wat aan de zoom van mijn shirt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ And again, I cried when Cedric died.
    D: ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods
    be
    "Sam! Help me!" Lachte ik luid toen Blaise me begon te kietelen. "Ik kan er niet tegen."
    Tranen stroomden over mijn wangen van het lachen terwijl ik Blaise smeekte om te stoppen, wat hij uiteindelijk niet deed.
    "Doe er iets aan." Hikte ik van het lachen. "Alsjeblief."



    Hermelien Griffel

    "Ik stik in mijn drinken wanneer ik dat wil." Lachte ik. "Nu ik er over nadenk, normaal gezien maakt Hagrid voor ons alle 3 thee en nu moet Ron het helemaal alleen opdrinken."
    Een klein lachje kwam uit mijn mond.
    "Arme Ronald."


    [Ik ga weer televisie kijken :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ okee (:]

    Harry

    "Oke dan zeg ik er niets meer over" zei ik
    Ik lachte en keek Hermelien aan "Inderdaad Arme Ron maar hij had het kunnen weten en hij had er ook niet alleen naartoe moeten gaan" zei ik lachend

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samantha

    Ik grinnikte even. ''Rictusempra.'' mompelde ik terwijl ik met mijn stok naar Blaise zwiepte, die het volgende moment dubbel klapte van het lachen, en daarmee zijn concentratie van Elizabeth verloor. Na enkele minuten hief ik de spreuk op, en Blaise hapte naar adem.
    Draco schoof wat dichterbij, en ik keek hem geërgerd aan. ''Ik val niet in herhaling, Malfoy.'' mompelde ik, en keek weer naar Blaise die nog nalachte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hermelien Griffel

    "Hmm, dat is waar." beaamde ik lachend. "Wat moest er niet in zijn hoofd omgaan dat hij alleen ging."
    Mijn blik schoot naar Summer.
    "Waarom zeg je zo weinig?" Vroeg ik glimlachend. "Dadelijk lijkt het wel alsof we je buiten sluiten."




    Elizabeth Woods

    "Hé Draco," Riep ik lachend in zijn richting. "Face it, ze wilt je niet."
    Ik keek Samantha lachend aan en stond op van de schoot van Blaise.
    "En bedankt dat je me redde van dat Blaisemonster, Sam." Lachte ik vrolijk. "We zouden nog wel vriendinnen kunnen zijn."
    Traag wandelde ik naar het haardvuur en ging ervoor op de grond zitten om vervolgens mijn handen wat op te warmen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha

    Ik schoot in de lach door het gezicht van Draco, nadat Elizabeth er iets over had gezegt. Ik sloeg mijn armen over elkaar. ''Het is lang geleden dat ik iemand zoals jou heb ontmoet, moet ik toegeven.'' zei ik nadenkelijk. Het waren altijd van die preutse nerds, zelfs uit Slytherin. Onmogelijk zou je denken, toch?
    ''Ventus.'' hoorde ik zachtjes van Blaise afkomen, en voordat ik het wist vloog ik in de lucht. ''Blaise!'' riep ik, en lachte. ''Zet me neer!''
    Met een plof belandde ik weer op de bank, en keek Blaise quasi-boos aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods

    "Wat zijn we weer vriendelijk voor elkaar." Lachte ik sarcastisch. "En natuurlijk is het lang geleden dat je iemand als mij hebt ontmoet."
    Ik kruiste mijn armen en keek in het vuur.
    "Ik ben zowat de leukste die je ooit zal leren kennen." Een grijns stond op mijn gezicht.
    "En de enigste met zo'n groot ego." Lachte Blaise.
    "Neen," Lachte ik en draaide me om zodat ik de anderen aan kon kijken. "Daar hebben we Draco voor."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.